K:E32,735ia salongisoojendus.
K:E32,735ia salongisoojendus.
Probleem on selline,et salongi ei puhu sooja.Mootori temp on normaalne aga sooja õhku puhub ainult esiakendele.Salongiventilaator aegajalt töötab ja vahest töötab ainult maksimumi peal.Salongi sisse puhub ainult leiget ja kui nuppe keerata(külmemaks ,kuumemaks)siis see ka midagi ei muuda.Äkki keegi teab ,kas midagi kuskilt ei anna ühendust,salongiradikas,või midagi muud?Otsing tulemusi ei andnud.
oletan suht huupi
lihtsalt mõtlen ja arutlen siin kirjalikult - ehk on abiks. 
kuna esiaknale ikka puhub, siis ilmselt salongi jõuab ja radikas peaks elus olema. endal tuleb esimesena pähe mõte, et millegipärast ei kruvita muudesse õhuavadesse suunduvate torude klappe lahti. kaitsmed? klappide mootorid ise - miks siis ainult kõik korraga? ebatõenäoline...
teine suund, mida kontrollida, on see, et masina aju ise ei ole nõus neid klappe lahti keerama. põhjus sel juhul ilmselt elektroonikas. salongiõhu puhul viitab see "mõõgale" (sword) ja / või muule elektrile-elektroonikale. olles seda piilunud, arvan, et tõenäolisem - seda kraami seal ikka jagub.
kuidas probleem tekkis? hops ja kõik või vigurdas mingi aeg?

kuna esiaknale ikka puhub, siis ilmselt salongi jõuab ja radikas peaks elus olema. endal tuleb esimesena pähe mõte, et millegipärast ei kruvita muudesse õhuavadesse suunduvate torude klappe lahti. kaitsmed? klappide mootorid ise - miks siis ainult kõik korraga? ebatõenäoline...
teine suund, mida kontrollida, on see, et masina aju ise ei ole nõus neid klappe lahti keerama. põhjus sel juhul ilmselt elektroonikas. salongiõhu puhul viitab see "mõõgale" (sword) ja / või muule elektrile-elektroonikale. olles seda piilunud, arvan, et tõenäolisem - seda kraami seal ikka jagub.

kuidas probleem tekkis? hops ja kõik või vigurdas mingi aeg?
E32
ahsoo
kui nii, siis ei ole ajaloost abi, sest seda me konkreetsel juhul lihtsalt ei tea.
mina teeks siis sedasi:
1. kuna värskelt masin käes, siis vahetaks salongifiltri ära - et puhas asemele saaks ja samas saad ka "mõõgale" silma peale visata ja päris suure osa olulisi ühendusi juhtmeid läbi katsuda-kangutada.
2. uuriks kaitsmeid - liivapaberiga kohe uuriks.
3. kannaks siin foorumis tulemustest ette.


mina teeks siis sedasi:
1. kuna värskelt masin käes, siis vahetaks salongifiltri ära - et puhas asemele saaks ja samas saad ka "mõõgale" silma peale visata ja päris suure osa olulisi ühendusi juhtmeid läbi katsuda-kangutada.
2. uuriks kaitsmeid - liivapaberiga kohe uuriks.

3. kannaks siin foorumis tulemustest ette.


E32
meil siin dialoog lausa. 
tahtsin veel öelda, et suhtle siis vahepeal ka - kui kusagil toppama jääd või miskit avastad. ette ütlen nii palju, et tegelikult on see suht lihtne protseduur - filtri vahetamine siis - ristpeaga ja x mõõduga (ei mäletam enam) torx kruvikeerajat vaid vaja. torxi puhul oleks hea kui oleks peenikese pea ja pulgaga (loe: vahetatava peaga eriti ei mahu).

tahtsin veel öelda, et suhtle siis vahepeal ka - kui kusagil toppama jääd või miskit avastad. ette ütlen nii palju, et tegelikult on see suht lihtne protseduur - filtri vahetamine siis - ristpeaga ja x mõõduga (ei mäletam enam) torx kruvikeerajat vaid vaja. torxi puhul oleks hea kui oleks peenikese pea ja pulgaga (loe: vahetatava peaga eriti ei mahu).
E32