Kas pidur jääb peale??
Kas pidur jääb peale??
Tervist!
Mul on praegu probleem selles,et vasak esimene ratas läheb sõiduga soojaks, samuti sõidu ajal kohati teeb kiuks, kiuks. Ma arvan ise, et pidur jääb peale. Kas keegi võiks seda lühidalt kommenteerida, et kas asi võiks selles olla, kuidas probleemi lahendada jne? Autoks E30 318i (1986).
Ette tänades!
Mul on praegu probleem selles,et vasak esimene ratas läheb sõiduga soojaks, samuti sõidu ajal kohati teeb kiuks, kiuks. Ma arvan ise, et pidur jääb peale. Kas keegi võiks seda lühidalt kommenteerida, et kas asi võiks selles olla, kuidas probleemi lahendada jne? Autoks E30 318i (1986).
Ette tänades!
kiire lahendus, mitte väga pika-ajaline, ning vast mitte ka kõige õigem siiski (ala, umbes aasta tagant probleem jälle päevakorral)...
Ratas maha, klotsid välja, ning siis kangi, mille iganes asjaga kolvid sisse tagasi suruda, piduripedaaliga välja jälle vajutada (ettevaatlikult, et mitte päris välja suruda) ning uuesti sisse suruda...
paar korda niimoodi, siis uuesti klotsid sisse (kui kulunud, siis võiks ikka poest uued hankida), ratas alla, ja peaks töötama asi...
See siis kiire lahendus... Tegelikult oleks ikkagi soovitatav vist kolvid välja võtta, peene liivapaberiga roostest/sodist puhtaks teha, vaadata üle tolmukaitsed, üldist sadulate seiskorda, vajadusel uuendada kehvas seisu jubinad, ning siis kokku panna asi...
ja piduri pealejäämise testimise võimalusi juba on kirjeldatud eelnevates postitustes... samuti peaks rooli kiskuma veits sinnapoole kus pidur peale jääb (seda siis siledal asfaltil saab proovida, mitte tlna rööbastes)
Ratas maha, klotsid välja, ning siis kangi, mille iganes asjaga kolvid sisse tagasi suruda, piduripedaaliga välja jälle vajutada (ettevaatlikult, et mitte päris välja suruda) ning uuesti sisse suruda...
paar korda niimoodi, siis uuesti klotsid sisse (kui kulunud, siis võiks ikka poest uued hankida), ratas alla, ja peaks töötama asi...
See siis kiire lahendus... Tegelikult oleks ikkagi soovitatav vist kolvid välja võtta, peene liivapaberiga roostest/sodist puhtaks teha, vaadata üle tolmukaitsed, üldist sadulate seiskorda, vajadusel uuendada kehvas seisu jubinad, ning siis kokku panna asi...
ja piduri pealejäämise testimise võimalusi juba on kirjeldatud eelnevates postitustes... samuti peaks rooli kiskuma veits sinnapoole kus pidur peale jääb (seda siis siledal asfaltil saab proovida, mitte tlna rööbastes)
Bmw 318i '82, VW Multivan '07, VW Golf '13
Mees ma ütlen ausalt kui sa ei tea millest räägid jäta parem ütlemata ... Seda nimetati varem kolviks ! **** nii lihtsaid asju ka ei tea siis ei ole vaja üldse autoga sõitagi ...et pidurisilindri tihend võib olla katki ja silinder ei liigu
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
To Jossboy: ole nüüd hea mees ja võta auru maha, ei ole sina siin maailmas kuningas ja ei ole ka mina ega me keegi, igamees ei pea teadma misasi on kolvi ja silindri vahem peaasi et ta suudab käte jalgade ja klaviatuuriga selgeks teha, mis asi ja mis viga, hea soovitus sulle see ei ole minuteada sul esimene selline post kus sa end kuningaks pead, aga see selleks, seda ei tahtnud öelda vaid seda et rahu ja küll me hakkama saame. Kui see post sind nüüd riivas siis sorri 

Ei riivanud see midagi . MUl ihtsalt tekkis küsimus , et kuda krt sellised üldse autorooli lastakse kui ta ei tea lihtsamaidki tõdesid autondusest . Kõik on ju siiski õpitav . Pealegi on E 30 ujuv piduri support , s.t , ühe kolviga ja enamlevinud peaksid olema siis Girling'i omad , parandage kui ma eksin . Ja selle remondi komplekt maksab vist mingi 150 kokku , vist oli mõlemate suppordite jagu nii palju . Ka Forsis on neid saadaval ...
Mis kuningasse puutub siis seda ma ei ole tep's mitte ... olgugi , et nii paistab .
Mul ei ole kahju jagada inffi tegevuste kohapealt aga kui sepad ei suvatse nii paljugi kodutööd ära teha , et asju õigete nimedega nimetada , no siis andke mulle see kuninglikkus andeks !!
Oli mulgi prohmakas läinud nädalal avastasin , et ratas ( tagumine ) logiseb jubedalt , esimene mõte , et laager . Tormasingi ostma ostsin ära ja nädalavahetusel asusin nii öelda vahetama .... Tegelikult oli viga siis õõtsapuksides ! Nii , et ka kuningatel juhtub sitasti vahel ... Aga ma ei tule siia valesti karjuma !
Alles eelmine nädal tegin ühed Girlingid uueks ...
Mis kuningasse puutub siis seda ma ei ole tep's mitte ... olgugi , et nii paistab .
Mul ei ole kahju jagada inffi tegevuste kohapealt aga kui sepad ei suvatse nii paljugi kodutööd ära teha , et asju õigete nimedega nimetada , no siis andke mulle see kuninglikkus andeks !!
Oli mulgi prohmakas läinud nädalal avastasin , et ratas ( tagumine ) logiseb jubedalt , esimene mõte , et laager . Tormasingi ostma ostsin ära ja nädalavahetusel asusin nii öelda vahetama .... Tegelikult oli viga siis õõtsapuksides ! Nii , et ka kuningatel juhtub sitasti vahel ... Aga ma ei tule siia valesti karjuma !
Alles eelmine nädal tegin ühed Girlingid uueks ...
BMW M Power E 30 - kroomitud neerud ja sini-must-valge ketas - ainus mis ruulib ...
56 631 426
56 631 426
to Jossboy: Pisut kohatu ütlemine, et kui ei tea auto hingeelu, siis ära sõida. Ma arvan, et sa ei tea kah näiteks enamusi telekakomponentide ja plokkide nimetusi ja otstarvet, aga ikka vaatad telekat 
Tänapäeval ei suuda keegi olla kõigega kursis. Ja üldiselt ongi palju kasulikum teada ühte valdkonda väga hästi, kui igast ühest natuke ja lõppkokkuvõttes ei jaga midagi korralikult.

Tänapäeval ei suuda keegi olla kõigega kursis. Ja üldiselt ongi palju kasulikum teada ühte valdkonda väga hästi, kui igast ühest natuke ja lõppkokkuvõttes ei jaga midagi korralikult.