Lambda näit üle normi.
Lambda näit üle normi.
vakk sai täna siis ülevaatusel käidud kõik muidu tip top aga lambda näit
üle normi ja kui kaasi anda siis läks veel suuremaks,kuid peaks väiksemaks minema.1.03 siis piir aga 1.033 oli kõige väiksem miinimum pööretega.2620 näitas siis 1.076 oh kas keegi oskab öelda midagi mis teha saaks:(
üle normi ja kui kaasi anda siis läks veel suuremaks,kuid peaks väiksemaks minema.1.03 siis piir aga 1.033 oli kõige väiksem miinimum pööretega.2620 näitas siis 1.076 oh kas keegi oskab öelda midagi mis teha saaks:(
328 M52
1.sumpa langeb välja, kuna hapniku ülejääk on suurel pöördel rohkem, kui tühikäigul
2. lisaõhku ka ei saa, siis oleks HC üle 100
3.mootor ei ole veel piisavalt soe(bemmil hakkab õige elu 90*C pihta)
Võimalikud variandid:
a. lambda ikkagi
b. kehv kütus
ikkagi peaksid kasvõi E-testi tegema...
võimalik ka kodus lambdat kontrollida: must ja halli juhtme vahel peab pinge muutuma perioodiliselt 0-1V(parem kasutada analoog e. seieriga testerit)
1. näit 0.45 V- lambda kas lahti või katkestuses(pinge tuleb ajust)
2. näit ca. 0.00 V-kas segu liiga lahja või impulsijuhe massis
3. näit ca.1.0 V-segu liigrikas või lekib soojenduse ahel
2. lisaõhku ka ei saa, siis oleks HC üle 100
3.mootor ei ole veel piisavalt soe(bemmil hakkab õige elu 90*C pihta)
Võimalikud variandid:
a. lambda ikkagi
b. kehv kütus
ikkagi peaksid kasvõi E-testi tegema...
võimalik ka kodus lambdat kontrollida: must ja halli juhtme vahel peab pinge muutuma perioodiliselt 0-1V(parem kasutada analoog e. seieriga testerit)
1. näit 0.45 V- lambda kas lahti või katkestuses(pinge tuleb ajust)
2. näit ca. 0.00 V-kas segu liiga lahja või impulsijuhe massis
3. näit ca.1.0 V-segu liigrikas või lekib soojenduse ahel
Kas keegi oskab selliste näitude põhjal ka midagi põhjalikumat öelda. Ilmselt saab kuskilt õhku juurde. Nii palju kui aru olen saanud ei tohiks vist lambda anduris viga olla või mis?
Mõõtmine 1
C 73
1/min 820
% vol CO 0,007
% vol CO2 13,74
% vol O2 2,14
ppm vol HC 31
Lambda 1,105
% vol COvrai 0,007
Mõõtmine 2
C 90
1/min 2650
% vol CO 0,008
% vol CO2 14,70
% vol O2 0,72
ppm vol HC 18
Lambda 1,032
% vol COvrai 0,009
Mõõtmine 1
C 73
1/min 820
% vol CO 0,007
% vol CO2 13,74
% vol O2 2,14
ppm vol HC 31
Lambda 1,105
% vol COvrai 0,007
Mõõtmine 2
C 90
1/min 2650
% vol CO 0,008
% vol CO2 14,70
% vol O2 0,72
ppm vol HC 18
Lambda 1,032
% vol COvrai 0,009
kuidas selle lamda pingega täpselt on.truumu kirjutas: 1. näit 0.45 V- lambda kas lahti või katkestuses(pinge tuleb ajust)
musta ja halla vahelt mõõtes oli pinge väga minimaalsete kõikumistega 0,4V (mõlemil)
musta ja massi (kereküljest) vahelt mõõtes kõikus 0,2-0,6
Kas lamda(d) pole korras või mis selle 0,4'ga on?
Võib mõõta ka musta ja kere vahelist pingettruumu kirjutas: võimalik ka kodus lambdat kontrollida: musta ja halli juhtme vahel peab pinge muutuma perioodiliselt 0-1V(parem kasutada analoog e. seieriga testerit)
Tühikäigul ja 2500-3000 rpm
Kui DIAs väideti, et läbi lambda, ei leia põhjust kahelda...
Mehed seal vaatamata mõningatele negatiivsetele kõlakatele ikkagi proffid
Ja Boschi lambdal pole takistust mõtet mõõta, see on pingeallikas.
Selline lambda on tuksis isegi siis, kui pingevõnkumine on normis (0.1-0.9V) aga see on liiga aeglane. Tehas lubab lambda elueaks 60000km aga eesti bensuga pole seda mõtet loota.
Selline lambda on tuksis isegi siis, kui pingevõnkumine on normis (0.1-0.9V) aga see on liiga aeglane. Tehas lubab lambda elueaks 60000km aga eesti bensuga pole seda mõtet loota.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kütteahelas. Signaaliahelas on ju kaks keraamilise isolaatoriga eraldatud elektroodi. Kondensaatorist ju ka alalisvool läbi ei lähe.Nu kirjutas:Kui üldse takistust ei näita siis on midagi katki ju, järelikult on mõtet ikka mõõta.
Soovitan: http://www.picotech.com/auto/lambda_sensor.html
CAUTION! Never use an ohmmeter on a zirconium O2 sensor in an attempt to check the sensor because doing so can damage it. And never jump or ground the sensor's leads.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ma mõtlesingi kütteahelat. Kuna mulle diagnostika näitas, et üks lamda vigane aga pole selge kumb siis pidin ju üle mõõtma testriga kas küte töötab ja kas pinge muutub. Igatahes lähen ostan ühe uue lamda nüüd ja loodan, et co kukub natukenegi.
Kui keegi tartu kandis saaks abistada ülevaatusega siis oleks väga tänulik kui saadaksite PS.

Kui keegi tartu kandis saaks abistada ülevaatusega siis oleks väga tänulik kui saadaksite PS.
-
- Huviline
- Postitusi: 1599
- Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
- Peamine sõiduk: E30
- Asukoht: Siin ja seal maakera
Mina enda puhul avastasin, et kõige odavam on UM-ist osta. Katsetasin universaali, mis küpses läbi, läksin UM-i pandi originaal - küpses läbi. Garantii korras uus ja mängib siiamaani. Aga saab ju ka niimoodi, et ostad koguaeg odavaid universaale.saavaste kirjutas:Aga kust lambda andurit saab kõige soodsamalt ja mis tal hind olla võiks? Äkki keegi osakab soovitada sest nii palju kui mina olen vaadata jõudnud kõiguvad hinnad ikka 500 krooniga.
Patrik ja Truumu vist paigaldavad ka lambdasid, usun, et need mehed annavad ka garantii.
7oomine on pärit m20 motoga 525 pealt. Pistik on sama mis mul.
Kuskilt lingilt (vist sinu enda antud) jäi meelde, et on olemas 4, 7 ja 12oom variante. Kuna peale antakse sama pinge siis suurema takistusega peaks voolutugevus nagu teistsugune olema aga võibolla on küte arvestatud sama tempi saavutama 3A asemel 1,7A
edit: A ikka mitte V
Kuskilt lingilt (vist sinu enda antud) jäi meelde, et on olemas 4, 7 ja 12oom variante. Kuna peale antakse sama pinge siis suurema takistusega peaks voolutugevus nagu teistsugune olema aga võibolla on küte arvestatud sama tempi saavutama 3A asemel 1,7A

edit: A ikka mitte V
Viimati muutis Ragnar, 24.05.2006 11:04 26, muudetud 1 kord kokku.
Kuna Boschi ajudel antakse küte peale lihtsalt läbi relee ja küttekeha on otse aku klemmidel, siis ei koorma ta muud, kui akut/genekat. Kuna aga takistus on suurem, siis on ju vool väiksem, nii et midagi hullu ei tohiks juhtuda. Kaitse on ka niikuinii vahel.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!