E36 sport vedrud ja amordid.
E36 sport vedrud ja amordid.
Autoks E36 325 coupe.Ostes olid all sport vedrud ja tavalised amordid. Kätte on jõudnud esi amortide vahetus.Kes oskab anda nõu,kas ära vahetada kõik 4vedru tavaliste vastu,et tõsta ka natuke auto kõrgust,arvestades Tallinna tänavate olukorda.Või ikkagi osta sinna alla sport amordid?
,
,
mul sama auto nagu sul
ytlen seda,et need amordid mis sul all on praegu - on kindlasti oma aja juba elanud,nii et kui vahetamiseks laheb,vaheta kindlasti midagi sportlikkuma vastu
saad oma syidu naudingu siis
mul hetkel (nadal aega tagasi pandud alla) Koni madaldus sari (40/25 vist)
syita on ikka mega mynus,arvestades sellega,mis oli varem
(varem oli tavaline amort + mingi super mega madalad vedrud)
kuid auto on minu silmides nüüd nagu traktor
vahetatud sai siis kyik kummi jubinad ,mis seal all ikka kaivad +amordi padjad...
noh nendega oli ikka tegemis krt
mul auto 325i 91/10
seal on mingid paris sellised suured padjad
mulle autopartneris myydi mingid hu..binad
,oeldi et kyik ok peaks sobima
tegelt mulle anti siis kuni 2.0 mootorile padjad (uued UM's 325i'le maksavad 2k tykk !!!)
noh kokkuvyttes ostsin siis Saue lammutuses need detailid,mis lahevad kuni 2.0 mootorile ja sai aretatud need mu autu alla
too vend Sauel ütles,et yldiselt peaks ikka no problems sellega olema
Miks nii oli tehtud ja miks ma ei jatnud oma vanad amordipadjad alles?
sest ..ma ei tea..kas mingi Koni "viga" vyi mis iganes..need originaal padjad 325 jaoks olid liiga paksud iseenesest ja amordi "shtock" ei ulatanud padjast "valja"jarelikult ei olnud vyimalust neid pealt kinnitada
noh lypuks siis kyik all ja tootab VERY WELL
P.S maksma laks kyik koos ~13-14k
P.S 2 sorry for O.T maybe,aga loodan et see sind aitab kuidagi
peace

ytlen seda,et need amordid mis sul all on praegu - on kindlasti oma aja juba elanud,nii et kui vahetamiseks laheb,vaheta kindlasti midagi sportlikkuma vastu
saad oma syidu naudingu siis
mul hetkel (nadal aega tagasi pandud alla) Koni madaldus sari (40/25 vist)
syita on ikka mega mynus,arvestades sellega,mis oli varem

kuid auto on minu silmides nüüd nagu traktor

vahetatud sai siis kyik kummi jubinad ,mis seal all ikka kaivad +amordi padjad...
noh nendega oli ikka tegemis krt

mul auto 325i 91/10
seal on mingid paris sellised suured padjad
mulle autopartneris myydi mingid hu..binad

tegelt mulle anti siis kuni 2.0 mootorile padjad (uued UM's 325i'le maksavad 2k tykk !!!)
noh kokkuvyttes ostsin siis Saue lammutuses need detailid,mis lahevad kuni 2.0 mootorile ja sai aretatud need mu autu alla
too vend Sauel ütles,et yldiselt peaks ikka no problems sellega olema
Miks nii oli tehtud ja miks ma ei jatnud oma vanad amordipadjad alles?
sest ..ma ei tea..kas mingi Koni "viga" vyi mis iganes..need originaal padjad 325 jaoks olid liiga paksud iseenesest ja amordi "shtock" ei ulatanud padjast "valja"jarelikult ei olnud vyimalust neid pealt kinnitada
noh lypuks siis kyik all ja tootab VERY WELL

P.S maksma laks kyik koos ~13-14k

P.S 2 sorry for O.T maybe,aga loodan et see sind aitab kuidagi

peace
Endal sama probleem. Endine omanik kas pani ise või siis tõi Saksast kohe sportvedrustusega kohale. Kuid meie teid arvestades on nendega võimatu sõita linnas, muidugi korralikul maanteel mõnus nendega. Auto esiotsa kõrgus maapinnast on ka liiga väike, seega on paljud kohad, kus ma oma autoga üldse liigelda ei saagi. Seoses sellega tahaks ka ära vahetada kas siis tavaliste vedrude vastu või siis panna midagi paremat alla. Küsikski targemate käest, et palju võivad tavalised maksma minna ning kas on äkki mingit paremat alternatiivi?
Väike pilt isendi esiotsast: http://innu.pri.ee/gallery/getdata.php?id=10
Väike pilt isendi esiotsast: http://innu.pri.ee/gallery/getdata.php?id=10
BMW 318i (83kw) 1993. aasta.
Ka minu mure haakub suht selle teemaga. Autoks on e36 318 94 aasta sedaan.
Nimelt on hetkel all sinised amordid ja vedrud (pidid olema siis M-i omad).
Esimesed amordid on aga täielikud kohvid ja vajavad vahetamist...
Sellest siis ka küsimus. Mõtlesin ette panna Bilsteini (mustad) amordid, kuid kas nad sobivad nende sportvedrudega, mis seal all on?!
Või oleks tarvis vahetada ka vedrud ära, muidu kuluvad amordid kiirelt läbi? Kas bilsud üldse sobivad sinna hästi või oleks mingi muu parem variant?
Ootan huviga vastuseid, sest laupäevaks hetkel plaanitud vahetus
Nimelt on hetkel all sinised amordid ja vedrud (pidid olema siis M-i omad).
Esimesed amordid on aga täielikud kohvid ja vajavad vahetamist...
Sellest siis ka küsimus. Mõtlesin ette panna Bilsteini (mustad) amordid, kuid kas nad sobivad nende sportvedrudega, mis seal all on?!
Või oleks tarvis vahetada ka vedrud ära, muidu kuluvad amordid kiirelt läbi? Kas bilsud üldse sobivad sinna hästi või oleks mingi muu parem variant?
Ootan huviga vastuseid, sest laupäevaks hetkel plaanitud vahetus
