M50 2,5 mootoriga probleemid
M50 2,5 mootoriga probleemid
Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
Re: M50 2,5 mootoriga probleemid
Mis mõtled selle "seismise" all? Kas 2 nädalat või 1h? Mulle nagu tundub bensupump....albert kirjutas:Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
Re: M50 2,5 mootoriga probleemid
Paarist tunnist piisab, et probleemid tekiksid, aga kui öö läbi seisab peab juba pikemalt käivitama.marx kirjutas:Mis mõtled selle "seismise" all? Kas 2 nädalat või 1h? Mulle nagu tundub bensupump....albert kirjutas:Kas võiks olla mingi tüüpviga, kui masin peale seismist tahab käivitamiseks pikalt starteriga käiamist, ei luba ka? Aeg-ajalt ei lähe ka korralikult edasi, vahest harva paugub. Bensu.- ,õhufilter, küünlad vahetatud. Üks süütepool vahetatud. Isegi, kui veel mõni süütepool läbi, siis peaks käivitamisel vähemalt lubamagi. Bensurõhuregulaatoris ei saa vist ka viga olla, seal peaks olema kaks võimalust, kas töötab koguaeg või üldsegi mitte.
Kas diagnostika suudab tuvastada vahepeal mitte töötavaid süütepoole? Näiteks mingi info talletub ajju.
niisiis sama probla enam vähem. tegu m50 motoga
täna hommikul esimest korda 5 ja poole aasta jooksul ei käivitunud nii nagu peab
selline asi et hommikul parkides auto ümber käivitus naksti
5 tunni pärast tagasi tulles käivitus korraks ja suri välja.
teistkorda proovides pidin juba gaasiga mängima(tavaliselt käivitub kohe gaasi andmata!)puterdas ehk siis ei saand pöördeid üles !
kolmas kord proovisin ka gaasiga siis õnneks läks kuidagimuudu
sõitsin mootori soojaks ja proovisin käivitada ja töötab nii nagu peab
filtrid küünlad pensupump vahetatud et milles asi võib olla
To meph:kas soojalt ka puterdas ?
täna hommikul esimest korda 5 ja poole aasta jooksul ei käivitunud nii nagu peab


selline asi et hommikul parkides auto ümber käivitus naksti
5 tunni pärast tagasi tulles käivitus korraks ja suri välja.
teistkorda proovides pidin juba gaasiga mängima(tavaliselt käivitub kohe gaasi andmata!)puterdas ehk siis ei saand pöördeid üles !
kolmas kord proovisin ka gaasiga siis õnneks läks kuidagimuudu
sõitsin mootori soojaks ja proovisin käivitada ja töötab nii nagu peab
filtrid küünlad pensupump vahetatud et milles asi võib olla

To meph:kas soojalt ka puterdas ?
Äkki põhjendad?albert kirjutas:BMW oleks heateo teinud, kui oleks sissepritsesüsteemi ja elektroonika Jaapanist tellinud.
Aga algse probleemi juurde tulles: kütusetrassi rõhku ja tema käitumist pikema aja jooksul ka mõõtsid? Trassis on vähemalt kaks tagasilöögiklappi, mis ei lase rõhul seisva mootoriga alla vajuda - üks on rõhuregulaatoris (tagasivoolu suunas) ja teine bensupumbas (pealevoolu suunas). Kui need on korras, siis võib mõni pihusti lihtsalt tilkuda.
Igal juhul ei tohi rõhk pihustilatis 30 minutiga langeda rohkem kui 0,5 baari.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Elektroonikaga on väga palju probleeme. Esimese asjana võiks välja tuua kallid süütepoolid ja lambda, millede hinnast ja halvast töökindlusest on paljud vanade BMW-de omanikud teada saanud. Näidikute plokid, kompuutri jama ajamine. Tühikäigumootori tõrked.priitv8 kirjutas:Äkki põhjendad?albert kirjutas:BMW oleks heateo teinud, kui oleks sissepritsesüsteemi ja elektroonika Jaapanist tellinud.
Tõrkeid võib kõigi asjadega esineda, aga osadel on neid rohkem, osadel palju vähem.
Huvitav, teada on ainult üks kehv süütepool - Mayer&Christie. Aga jah, tuleb tunnistada, et keerulisem on elekter neil küll, kui enamikul eakaaslastel. Lambda? Et jaapani lambda on odavam ja kestab kauem? Meie bensiiniga? Ja originaal-lambda 800 krooniga on ka kallis? See, kui pritsesüsteem koolend lambdast lihtsalt välja ei tee, on teine asi.albert kirjutas:Elektroonikaga on väga palju probleeme. Esimese asjana võiks välja tuua kallid süütepoolid ja lambda, millede hinnast ja halvast töökindlusest on paljud vanade BMW-de omanikud teada saanud. Näidikute plokid, kompuutri jama ajamine. Tühikäigumootori tõrked.
Tõrkeid võib kõigi asjadega esineda, aga osadel on neid rohkem, osadel palju vähem.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!