cips bmw
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Antud mootorile täiesti mõttetu paigaldada. Käid oma paar kuni mitu paari tuhandet välja ja võidad sellega võibolla paar hobujõudu. Chipile tekib mõte juba siis kui on väljalase ümber ehitatud, sisselase ümber ehitatud ja kaant ka juba näpitud. Vabalthingavale stockmootorile erilist mõtet paigaldada ei ole.
Eriti veel M50B20 mootorile
Muidu ES-Tuning vist pakub sellist toodet. Ja paigaldus näeb välja nii, et kisud oma aju autost välja kruvid tükkideks ja joodad vana kivi lahti ja asendad uuega. Pole ise enda aju tükkideks kiskunud, seega ei oska hetkel täpselt õelda, kas peab jootmisega tegelema või siis on antud kivi võimalik lihtsalt pesast välja võtta.
Eriti veel M50B20 mootorile

Muidu ES-Tuning vist pakub sellist toodet. Ja paigaldus näeb välja nii, et kisud oma aju autost välja kruvid tükkideks ja joodad vana kivi lahti ja asendad uuega. Pole ise enda aju tükkideks kiskunud, seega ei oska hetkel täpselt õelda, kas peab jootmisega tegelema või siis on antud kivi võimalik lihtsalt pesast välja võtta.
teema juba mitu korda läbi käinud siit foorumist ja vastus vast kõige selgem Aare poolt öelduna: hakkame mootrit täiustama mootori vahetusega suurema vastu...
siis järgnevad juba muud "trillallaad"...
ehk siis rahakotile kõige sõbralikum variant on osta suure mootoriga auto ja siis teda "järgi aidata"
siis järgnevad juba muud "trillallaad"...
ehk siis rahakotile kõige sõbralikum variant on osta suure mootoriga auto ja siis teda "järgi aidata"
Toomastruumu kirjutas:kusjuures Meph, nurisünnitis on Siemensi M40-d koos selle lapsekingades Vanosega
Motronic E36-l täitsa tasemel(v.a. aju asukoht)

MS40 Vanose juhtimine on ju oluliselt pädevam kui Boschi oma, isegi teab diagnostikas Vanose hädadest rääkida. Sama M50 Motronic aga ei suuda ise Vanost diagnoosida vaid vajab väliseid abivahendeid selleks.
Aga muidu jah on see 2.0 mootor puhtalt maksuameti sünnitis.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Küttekulu kohapealt vaidleks siiski vastu.Tüüpiline jutt meestelt kellel on suurem mootor siis rohkem enda lohutuseks.Küll kuuldud,et 2,0 mootor võtab kütet võrdselt 2,5 mootoriga.aga 2,5 mootor jällegi 3,0 võrdselt.seega 2,0 mootor võtab siis samapalju kütet kui 3,0meph kirjutas:Üldiselt see M50B20 on paras nürisünnitis küll... küttekulu sama mis M50B25'l ja minekit kõvasti vähem. Tuunimiseks suht halb pada.
Kola foorumis ringi leiad kindlasti kuskilt kus inimesed räägivad palju kulub 2,0 kütet ja palju 2,5.
Seda cipsi plaanisin ma oma autole ka paigaldada(ka 2,0 110 kw)just kuna võimu jäi nagu veica puudu,aga tahtsin et küttekulu jääks enam vähem samaks.loobusin kuna arvasin et võiks ju ikkagi 2,5 mootori paigaldada.aga 91 aasta auto puhul on odavam see maha müüa ja ostagi juba siis 2,5 mootoriga auto,mida ma just ei tahtnud selle 1-2 liitri pärast osta mida see kütet rohkem neelab.
Riia otsa peal saavutas 530iA 0,5l väiksema kulu kui 520iA. Mõlemad '02a masinad, mõlemal korral sama vana roolis ja kaks inimest autos.acid kirjutas:Küttekulu kohapealt vaidleks siiski vastu.Tüüpiline jutt meestelt kellel on suurem mootor siis rohkem enda lohutuseks.meph kirjutas:Üldiselt see M50B20 on paras nürisünnitis küll... küttekulu sama mis M50B25'l ja minekit kõvasti vähem. Tuunimiseks suht halb pada.
Vähemalt minu jaoks oli üllatav tulem. Oleks äärmisel juhul võrdset kulu oodanud. 100% linnasõitu oleks vist siiski vastupidi.
ei tea mis siis tehaseandmed kütusekuluks näitavad,kas ka 3,0 liitrine võtab siis maanteel 0,5liitrit kütet vähem kui 2,0.--lihtsalt huvist äkki keegi teab...
Riia otsa peale puhus korra tuul vist tagant ja teinekord oli siis tugev tuul vastu või
??
aga üldjuhul ongi nii kui suure mootoriga normaalset sõita siis võib tõesti küttekogus ehk samaks jääda mis väiksel mootoril,aga ma vist ei saavutaks erilist võitu vaja ikka natuke rohkem vajutada ja fooritagant ikkagi ruttu minema saada
Riia otsa peale puhus korra tuul vist tagant ja teinekord oli siis tugev tuul vastu või

aga üldjuhul ongi nii kui suure mootoriga normaalset sõita siis võib tõesti küttekogus ehk samaks jääda mis väiksel mootoril,aga ma vist ei saavutaks erilist võitu vaja ikka natuke rohkem vajutada ja fooritagant ikkagi ruttu minema saada
