jaapani auto kvaliteet.
jaapani auto kvaliteet.
http://www.epl.ee/artikkel_290712.html? ... 168574c908
Välja on tulnud siis huvitav uurimus kust selgub, et euroopa audodest ei suuda ükski konkureerida jaapani auto kvaliteediga.
Ainukesena uutest euroopa audodest pääses löögile BMW toodetav mini.
Huvitav mille alusel selline uurimus teostati, et saadi selline tulemus.
Räägime siin kogu aja BMW, Mercedese, Audi tipp kvaliteedist aga nüüd tuleb välja, et kui tahad head autot, osta jaapanlane
Välja on tulnud siis huvitav uurimus kust selgub, et euroopa audodest ei suuda ükski konkureerida jaapani auto kvaliteediga.
Ainukesena uutest euroopa audodest pääses löögile BMW toodetav mini.
Huvitav mille alusel selline uurimus teostati, et saadi selline tulemus.
Räägime siin kogu aja BMW, Mercedese, Audi tipp kvaliteedist aga nüüd tuleb välja, et kui tahad head autot, osta jaapanlane
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Re: jaapani auto kvaliteet.
Saksa tehnilise ülevaatuse vigade statistika viimasest raportist selgus...miquell kirjutas:Huvitav mille alusel selline uurimus teostati, et saadi selline tulemus.
BMW kvaliteet on muidugi alla omajagu käinud. Aastal 2005 ei ole see kaugeltki see mis oli 1985.
Muus on 3 lihtsat põhjust.
1. Saksa kallima otsa autod on reeglina keerukama ehitusega kui riiside analoogid. Ei ole keerukuselt mõtet võrrelda Avensist ja 3ndat BMW-d.
Mehhaanika reegel on, et keerukamal seadmel tekib rohkem vigu.
2. 99% jaapani autodest on ühesuguste tüüpmudelitena vorbitavad masstooted, kus kogu auto ehitus koosneb identsete pulkadega tüüpmudelitest. Reklaamitakse seda kui "rikkalik põhivarustus", tegelikkuses on kvaliteedi ja odavuse koha pealt lihtsam vorpida masstööna ühesuguseid autosid a'la Corolla 1,6 konditsioneeri, tehase cd-raadio ja nelja elektriaknaga. Paljudel puudub valik üldse. Ajaloost on teada, et kõige rohkem nöögivad üksikeksemplaridena ehitatud käsitööautod. Nt Ferrari.
3. Üldreeglina on saksa kalli otsa autode tehniline areng jaapanlastest 5-10 aastat ees. Kui BMW ja MB panevad autodele 6- ja 7-käigulisi automaatkaste, siis enamik riise sõidab 80ndate alguses välja mõeldud 4-käigulistega, millest pooltel pole isegi valitavaid reziime. Leiutajal ja katsetajal juhtub rohkem kui kopeerijal (kopeerija hakkab maha tegema siis, kui leiutaja vead on teada).
Muus on 3 lihtsat põhjust.
1. Saksa kallima otsa autod on reeglina keerukama ehitusega kui riiside analoogid. Ei ole keerukuselt mõtet võrrelda Avensist ja 3ndat BMW-d.
Mehhaanika reegel on, et keerukamal seadmel tekib rohkem vigu.
2. 99% jaapani autodest on ühesuguste tüüpmudelitena vorbitavad masstooted, kus kogu auto ehitus koosneb identsete pulkadega tüüpmudelitest. Reklaamitakse seda kui "rikkalik põhivarustus", tegelikkuses on kvaliteedi ja odavuse koha pealt lihtsam vorpida masstööna ühesuguseid autosid a'la Corolla 1,6 konditsioneeri, tehase cd-raadio ja nelja elektriaknaga. Paljudel puudub valik üldse. Ajaloost on teada, et kõige rohkem nöögivad üksikeksemplaridena ehitatud käsitööautod. Nt Ferrari.
3. Üldreeglina on saksa kalli otsa autode tehniline areng jaapanlastest 5-10 aastat ees. Kui BMW ja MB panevad autodele 6- ja 7-käigulisi automaatkaste, siis enamik riise sõidab 80ndate alguses välja mõeldud 4-käigulistega, millest pooltel pole isegi valitavaid reziime. Leiutajal ja katsetajal juhtub rohkem kui kopeerijal (kopeerija hakkab maha tegema siis, kui leiutaja vead on teada).
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
jaapani auto kvaliteet
Sellega peaks kõik öeldud olema.
Re: jaapani auto kvaliteet
ei ole.miquell kirjutas:Sellega peaks kõik öeldud olema.
jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
FCUK Deutschland
Re: jaapani auto kvaliteet
Just! Sest peale värvimist on ju plekk vahelt välja tõmmatud!England kirjutas:jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Kristjan_K
- Huviline
- Postitusi: 1780
- Liitunud: 04.06.2004 17:31 37
- Asukoht: Tallinn
Re: jaapani auto kvaliteet
Good onepriitv8 kirjutas:Just! Sest peale värvimist on ju plekk vahelt välja tõmmatud!England kirjutas:jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Ise pole ma kunagi kilide autode poole vaadanud. Vahest Subarud nõuavad linnas oma (enamasti) suure mürataseme ja väljakutsuva välimusega tähelepanu.
Re: jaapani auto kvaliteet
Riisikad ja ei roostetaEngland kirjutas:ei ole.miquell kirjutas:Sellega peaks kõik öeldud olema.
jaapani autod ei hakka roostetama paari aastaga, mida e39 juures siiki juhtub. teisi uusi autosi kommenteerida ei saa.
Ise olude sunni hetkel nokitsen toyota hiace bussi 2002/10 kuu ja kui aus olla , siis seespool ma peale rooste eriti midagi ei näe, väljast jah, noh enamvähem, aga kui seestpoolt nokitseda, siis roostes siin rooste seal.
Kurjam kolm-neli aastat tagasi omasin E28 520i-d 1982a. ja seal ma isegi ei näinud niipalju roosteussi.
Mercedes EQS 450+ 2022
ma ei ürita siin bmw'd mustata. pean ka e28 väga heaks autoks. samuti w126 ja muid saksa autotööstuse tippsaavutusi. uutest mazdadest pole iial midagi arvanud ega ka vanadest mitte. samas firma käsutuses olevatest jaapani sõiduautodest midagi halba rääkida ei ole, samas mazda kaubik roostetas küll, aga ta oli ka suht vana 90. keskpaik midagi. aga uut bmw ma endale siiski kunagi ei osta. firmalt saadud e39 ei pakkunud mulle kui gurmaanile mittekuimidagi. eelistan omanäolisi autosi, milleks masstoodangu mudel saab muutuda ehk paarikümne aastaga.
rääkis mees kelle järgmiseks autoks on kas smart roadster või gaz-24.
rääkis mees kelle järgmiseks autoks on kas smart roadster või gaz-24.
FCUK Deutschland
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2998
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
Pange tähele, et uuringu tulemus hõlmas ülevaatuspunktis kontrollitud masinaid - kahtlen, kas sealse kvaliteedihälbe all peetakse silmas päikesesirmis asuva peeglivalgustuse viga vms lisavarustuse mittetoimimist. Pigem peetakse silmas rohkem vastupidavust ning turvalisust nõudvaid sõlmi.
Ning lisaks veel 43 000 ADAC-i kliendi subjektiivsed arvamused.
Kõik uuringud on bs, kui nende lähteandmed on varjatud või segased. Ei tasu unustada, et tavaliselt on uuringud ka kellegipoolt tellitud.
Samuti on bs selliste uuringutulemuste üle heietamine.
BTW: kuidas Saksamaal TÜV-iga on? St. kas peab iga aasta ülevaatusel käima?
Ning lisaks veel 43 000 ADAC-i kliendi subjektiivsed arvamused.
Kõik uuringud on bs, kui nende lähteandmed on varjatud või segased. Ei tasu unustada, et tavaliselt on uuringud ka kellegipoolt tellitud.
Samuti on bs selliste uuringutulemuste üle heietamine.
BTW: kuidas Saksamaal TÜV-iga on? St. kas peab iga aasta ülevaatusel käima?
Ärge kilgake midagi jaapani auto roostekindlusest. Minu Lianal on altpoolt vaadates põhjamastiksiga kaetud kuskil 2/3 põhjaalusest, üleäänut kattis vaid see matthall alusvärv
Liikuvad asjad on ühe talvega punased, eks järgmine talv on ilma mastiksita kohad samatargad.
Isegi kõige odavama bmw põhja all sellist podjobkat küll pole.
Mul oli enne 98 Mitsu Galant, sellel olid uksepostid ja põhjaalune juba punased.
Seda küll ei usu, et 98 E39 põhja alt roostes on.
Liikuvad asjad on ühe talvega punased, eks järgmine talv on ilma mastiksita kohad samatargad.
Isegi kõige odavama bmw põhja all sellist podjobkat küll pole.
Mul oli enne 98 Mitsu Galant, sellel olid uksepostid ja põhjaalune juba punased.
Seda küll ei usu, et 98 E39 põhja alt roostes on.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Sõitsin 2 päeva E38 ga, nii 600 km i päevas, siis võtsin oma japsi, ja hakkasin kodupoole tüürima, kuram, see sõit oli nagu sunnitöö. Kvaliteet on muidugi super 117000 läbisõitu, ja amortide vahetus. Mersuga ei saa võrrelda. Merss hakkas mingi 75 000 pealt laiali valguma. E 38 l on mingi 185 000 spidokal, ja nüüd tegime alles pidurite ja esi taga silla remondi. Amordid vahetamata, aga lähi nädalatel lähevad need ka vahetusse. Kas saksa onu on veermiku ringi juba ühe korra üle käinud, seda ei saa enam kusagilt kahjuks kindlaks teha. Kui nüüd veermik 60-70 000 vastu peab, siis võib seda juba ka kvaliteetseks lugeda.
Ma arvan, et BMW loosung "Freude am Fahren" ütleb kõik. Need autod ei olegi tehtud selle eesmärgiga, et nad kunagi ei laguneks või et nendele iialgi roosteplekki ei tekiks. Eesmärk on olnud siiski luua auto millega saab maximaalset sõidunaudingut.
Keegi pole öelnud, et BMW'd peaks olema odavam ülal pidada kui mõnda TOYOTA't, kuid selle eest on tunduvalt rohkem sõidumõnu.
Ise sõidan E39'ga. Tean jah, et kogu selle veermik on peaaegu alumiiniumist ning et pidevalt tuleb selles midagi vahetada ning eriti tallinna teedel ei kesta korras veermik kaua. Käin regulaarselt kord kuus UM'is. Kuid ma naudin iga päev tööle ja koju minnes roolis olekut. Auto on tihke, reageerib igale mu liigutusele kõhklemata ja elektroonika katab kõik mu vajadused.
Parim sõber sõidab sunniviisiliselt (tööauto) Nissan Almeraga mis on 3 aastat vana. Pole veel mingit remonti teinud. Aga see eest kirub päevast päeva kui **** on sellega sõita ja vaatab minu autot vesistava pilguga.
Tippautotootjate eesmärk ei ole juba 90'ndate algusest peale toota vastupidavat autot vaid heade sõiduomadustega mugavat autot.
Keegi pole öelnud, et BMW'd peaks olema odavam ülal pidada kui mõnda TOYOTA't, kuid selle eest on tunduvalt rohkem sõidumõnu.
Ise sõidan E39'ga. Tean jah, et kogu selle veermik on peaaegu alumiiniumist ning et pidevalt tuleb selles midagi vahetada ning eriti tallinna teedel ei kesta korras veermik kaua. Käin regulaarselt kord kuus UM'is. Kuid ma naudin iga päev tööle ja koju minnes roolis olekut. Auto on tihke, reageerib igale mu liigutusele kõhklemata ja elektroonika katab kõik mu vajadused.
Parim sõber sõidab sunniviisiliselt (tööauto) Nissan Almeraga mis on 3 aastat vana. Pole veel mingit remonti teinud. Aga see eest kirub päevast päeva kui **** on sellega sõita ja vaatab minu autot vesistava pilguga.
Tippautotootjate eesmärk ei ole juba 90'ndate algusest peale toota vastupidavat autot vaid heade sõiduomadustega mugavat autot.
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
:DRelk kirjutas: Parim sõber sõidab sunniviisiliselt (tööauto) Nissan Almeraga mis on 3 aastat vana. Pole veel mingit remonti teinud. Aga see eest kirub päevast päeva kui s**t on sellega sõita ja vaatab minu autot vesistava pilguga.
Sõidan ka Almeraga (2 a vana) ja igalt poolt lasevad tihendid läbi - laevalgusti oli vett täis. Auto tehtud nagu paberist, ilma raadiota võimatu sõita. Remondis käinud ka juba omajagu.
Ja kui peaksid veel väikse kõksu panema, siis alles saab rahakott tunda kui mõnusad hinnad asjadel on iga väike plekk maksab ikka 1500-2500.- ja iga väike plekikronsa maksab 600-1000.-.
Ja kui tahadki kuskilt B osana midagi tellida, siis tuleb välja, et kondeiner saabub alles 22 juuni ja peale jaani saad oma kolm osa kätte
Saksa masinatel ikka lähed poodi ja praktiliselt homme saad oma varuosa kätte.
Ja kui tahadki kuskilt B osana midagi tellida, siis tuleb välja, et kondeiner saabub alles 22 juuni ja peale jaani saad oma kolm osa kätte
Saksa masinatel ikka lähed poodi ja praktiliselt homme saad oma varuosa kätte.
Mercedes EQS 450+ 2022
No ega kahte ühesugust Almerat ei olegi
Tegelt asi ikka selles kuidas autot hõitakse.
Enne kui BMW ostsin sõitsin Primeraga 1,6 aastast 95, Yarisega 1,1 aastast 03, almeraga 1,4 aastast 02, 406 3,0 V6 aastast 99 ja lõpuks 307'ga 2,0 uuest peast terve aasta.
Ja kui nüüd BMW rooli istun, siis saan kergendatult hingata ja võin öelda, et olen kodus.
Auto käis eile UM'is poleerimises ja nüüd juba kibelen millal saaks tööle minna :D:D
Tegelt asi ikka selles kuidas autot hõitakse.
Enne kui BMW ostsin sõitsin Primeraga 1,6 aastast 95, Yarisega 1,1 aastast 03, almeraga 1,4 aastast 02, 406 3,0 V6 aastast 99 ja lõpuks 307'ga 2,0 uuest peast terve aasta.
Ja kui nüüd BMW rooli istun, siis saan kergendatult hingata ja võin öelda, et olen kodus.
Auto käis eile UM'is poleerimises ja nüüd juba kibelen millal saaks tööle minna :D:D
No muidugi. Ma arvasin, et see on mõttetu eputamiseks tehtud riist. Pealegi arvasin, et oma esimese õige auto ostan 100% Mercedese. Kuid siis sõber ostis e39 ja kui olin korra kõrval istunud, läksin järgmine nädal UM'i ja ostsin ära. Kõige rohkem võlus fantastiliselt hea juhitavus, head lisad ja täielik vaikus salongis. Aukudest läbi sõites ei ole midagi kuulda. T'ielik vaikus.
See omakorda annab veermiku remondi arvetel seda rohkem kuulda, sest kui auke ei kuule harjud ka neid mitte vältima.
See omakorda annab veermiku remondi arvetel seda rohkem kuulda, sest kui auke ei kuule harjud ka neid mitte vältima.