BMW 750 ILA 5.0 V12 220 kW - Kysimus !
BMW 750 ILA 5.0 V12 220 kW - Kysimus !
On plaanis osta umbes sellises hinnaklassis auto, mulle kui suht võhikule jäi just see isend silma. Palun keegi teadjam öelge kas tasub selle isendi ostule mõelda ja kuidas kytuse kuluga võib olla selle mudeli puhul, kas rüüpab väga kõvasti ? Ning millele peaks tähelepannu pöörama selle mudeli puhul ? Ja kui oskate soovitada midagi paremat selle raha eest (soov oleks BMW) siis soovitage julgelt, igasugused soovitused ja nõuanded on väga väga teretulnud !
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Minul ka pea sama auto,ainult lühem variant st.750i.
kütusekulu eelnevas kommentaaris üsna reaalne,mul küll linnas natuke
vähem nii 19,5 maanteel aga vähe rohkem 11,5 ju ma vajutan linnas
tagasihoidlikumalt.
kuulutuses toodud läbisõit äratab küll kahtlust ,vajab lähemat uurimist,
ehk müüjad tunnistavad midagi ka üles.
kontrollida tasub veermik tõenaoliselt vaja vahetada hulk sarniire.
siis kontrollida pidurivõimendi hüdroaku.Annab tunda kui järsul pidurdamisel on tunda viivitust,täis pidurijõud tuleb peale mõne
hetke pärast.Tasub kontrollida ka mootori õlikulu selleks peaks mõni
asjatundja maha keerama mõne küünla.Hoiatus pole eriti lihtne kätte saada.Sellise auto suuremat sorti remont on üsna kallis lõbu seega soovitan kõike hoolikalt kontrollida ja hea kui seda teeb usaldusväärne
asjatundja mitte müügimees.Kui peale kõiki kontrolle pole leitud suuremaid vigu saab sellest autost suurepärane liiklusvahend pikaks ajaks
ja sõidumõnu saab ka kogu raha eest.
Jüri
kütusekulu eelnevas kommentaaris üsna reaalne,mul küll linnas natuke
vähem nii 19,5 maanteel aga vähe rohkem 11,5 ju ma vajutan linnas
tagasihoidlikumalt.
kuulutuses toodud läbisõit äratab küll kahtlust ,vajab lähemat uurimist,
ehk müüjad tunnistavad midagi ka üles.
kontrollida tasub veermik tõenaoliselt vaja vahetada hulk sarniire.
siis kontrollida pidurivõimendi hüdroaku.Annab tunda kui järsul pidurdamisel on tunda viivitust,täis pidurijõud tuleb peale mõne
hetke pärast.Tasub kontrollida ka mootori õlikulu selleks peaks mõni
asjatundja maha keerama mõne küünla.Hoiatus pole eriti lihtne kätte saada.Sellise auto suuremat sorti remont on üsna kallis lõbu seega soovitan kõike hoolikalt kontrollida ja hea kui seda teeb usaldusväärne
asjatundja mitte müügimees.Kui peale kõiki kontrolle pole leitud suuremaid vigu saab sellest autost suurepärane liiklusvahend pikaks ajaks
ja sõidumõnu saab ka kogu raha eest.
Jüri
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...sellise raha eest peaks saama 525 e34'ja - tasuks võtta vanema tüübi mootoriga ja selliseid peaks leiduma sellise raha eest ka normaalsid eksemplare - on küll pisut janusem kui uuem 24 klapi mootor aga see eest remondikulud on küll sellised, et niipea kui midagi lagunema hakkab saab kohe kiirelt ära vahetada - ODAV ühesõnaga. Endal oli 525 '90a ja olin väga rahul ja nüüd mõni kuu tagasi maha müües oli viimase peal tip top korras.
Suuremad e34'ja mootroid peaksid ka vist päris ok olema lihtsalt bensu kulu kasvab. 530, 535 jne
Krt ega ma eriline spets ei ole, aga omast kogemusest lihtsalt.
...oleneb ju ka sellest, mis varustustaset otsid jne...
Suuremad e34'ja mootroid peaksid ka vist päris ok olema lihtsalt bensu kulu kasvab. 530, 535 jne
Krt ega ma eriline spets ei ole, aga omast kogemusest lihtsalt.
...oleneb ju ka sellest, mis varustustaset otsid jne...
isegi mu ema sõidab BMWga
Selle raha eest on kõige mõistlikum ost manuaalkastiga E34 535i. Tõeliselt suur ja kiire auto ning pommikindel tehnika.
See auto on mõistlikul kulgemisel oma kubatuuriklassis üks ökonoomsemaid. Tuleb see sellest, et see mootor toodab ökonoomse kiiruse pööretel pöördemomendi, millest uuemad ja ka suuremad mootorid und näha võivad.
30K 750i-d ei jõua sa eluilmas ülal pidada, kui ise lukksepp-elektrik pole.
See auto on mõistlikul kulgemisel oma kubatuuriklassis üks ökonoomsemaid. Tuleb see sellest, et see mootor toodab ökonoomse kiiruse pööretel pöördemomendi, millest uuemad ja ka suuremad mootorid und näha võivad.
30K 750i-d ei jõua sa eluilmas ülal pidada, kui ise lukksepp-elektrik pole.
Viimati muutis Aare, 30.04.2005 10:15 21, muudetud 1 kord kokku.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- ottOmar
- Huviline
- Postitusi: 292
- Liitunud: 23.01.2004 10:10 38
- Peamine sõiduk: Mercedes-Benz CL55
- Asukoht: Tln
...uus mootor ökonoomsem küll jah - aga tõenäolislet nagu teema algatajal oli soovi osta autot u 30k ringis, siis tõenäolislet hakkaks nii uuem kui ka vanem mootor pisut lagunema (peaks ju ostetav auto olema u. 15 a vana). Lihtsalt uuema tüübi mootori remont kipub olema 2 korda kallim.
Lihtsalt minu seisukoht on, et pigem hästi töötav pisut kehvem mootor (mida jaksab korralikult üleval pidada) kui et koguaeg natuke peetis kangem moto.
Lihtsalt minu seisukoht on, et pigem hästi töötav pisut kehvem mootor (mida jaksab korralikult üleval pidada) kui et koguaeg natuke peetis kangem moto.
isegi mu ema sõidab BMWga
Mina eriti ei usu, et 30K eelarvega mingi uuema tüübi mootoriga auto ka korraliku saab.
Ärge neid 25K hindu vaadake, reeglina on need ikka tegemist vajavad risud ka.
Eesti kasutatud autode turul nt 24-klapist E34 mina alla 50K üldse ei vaatakski.
Piisab väiksest asjast nagu kolisev hooratas või paha häält tegev mootor ja sa maksad oma vägeva hightech mootori eest end lolliks.
Vanemate mootorite vigade kohta - olen sõitnud vanema 12V 2.0 mootoriga 7 aastat ja miski 130-140 tuhat, õli ei võta tilkagi (õlivahetuse vahel lisada pole vaja) ja peale hammasrihma ja veepumba (20a vanal autol loomulik kadu) pole mootorit rohkem puutunud.
Ärge neid 25K hindu vaadake, reeglina on need ikka tegemist vajavad risud ka.
Eesti kasutatud autode turul nt 24-klapist E34 mina alla 50K üldse ei vaatakski.
Piisab väiksest asjast nagu kolisev hooratas või paha häält tegev mootor ja sa maksad oma vägeva hightech mootori eest end lolliks.
Vanemate mootorite vigade kohta - olen sõitnud vanema 12V 2.0 mootoriga 7 aastat ja miski 130-140 tuhat, õli ei võta tilkagi (õlivahetuse vahel lisada pole vaja) ja peale hammasrihma ja veepumba (20a vanal autol loomulik kadu) pole mootorit rohkem puutunud.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
ega jah endal on m50 525 , jaanuaris tõin ise saksast ja vaadates siis müügis oleaid autosi ma alla 45 000 oma autot maha ei müüks, nii et ma arvan et 35 ga saad ka veel suht räämas m50 ne . Kui sa tahad odavalt läbi saada nagu su jutust välja loeb siis osta e30 , selle raha eest peaks saama viimasepeal aparaadi, e34 ja sa selle raha eest korralikku ei saa. Üldjuhul kui ostad 30 k e34 ja siis pead sinna veel 5-6 kilo sisse laduma.
5-6 kilo on vist tegelikult veel tagasihoidlikult üeldudbemarifan kirjutas:ega jah endal on m50 525 , jaanuaris tõin ise saksast ja vaadates siis müügis oleaid autosi ma alla 45 000 oma autot maha ei müüks, nii et ma arvan et 35 ga saad ka veel suht räämas m50 ne . Kui sa tahad odavalt läbi saada nagu su jutust välja loeb siis osta e30 , selle raha eest peaks saama viimasepeal aparaadi, e34 ja sa selle raha eest korralikku ei saa. Üldjuhul kui ostad 30 k e34 ja siis pead sinna veel 5-6 kilo sisse laduma.

Ma usun et 10 kindlasti kui mitte 15.
Reeglina ikka amordikaring omadega õhtul ja see juba ca 5 kilo raha.
Mercedes EQS 450+ 2022
njah, nüüd on see 750ILA myydud
Kuid mis te sellest arvate ? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
njaa...läbisõit on suht paljuvõitu

njaa...läbisõit on suht paljuvõitu

siin foorumis pakutakse veel üht 750 ILA
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
keep your eyes open!
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
keep your eyes open!
16a vana auto kohta 300 000 läbisõit paljuMatiX kirjutas:njah, nüüd on see 750ILA myydudKuid mis te sellest arvate ? http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
njaa...läbisõit on suht paljuvõitu


Minu kunagi 520 E34 oli 400 000+ läbisõit ja mootor töötas endiselt nagu kellavärk ja auto on uue omaniku käsutuses 2a muretult veerenud!!
Lancer EVOLUTION 9