
E 34 92a. 525i automaatkast õhtal
E 34 92a. 525i automaatkast õhtal
Autoks on BMW 525i 92a. Automaatkast (ZF - GMBH?) hakkas ühel hetkel jamama, kustusid tuled aramatuuris E ja D ning alles jäi ainult 1 käik(ütlevad et 3 aga ise arvan et 4) ning kompuuter viskas kirja getriebeprogramm. Keerasin süüte välja ja uuesti käivitades põlesid armatuuris ilusti E ja D ja käigud toimisid. Veel oli selline asi kui külmalt käivitasin siis pidin sõitma umbes 10 km enne kui lülitas sisse 5-nda käigu. Nüüd on asi sedasi et, alles ongi ainult see 1 käik ja R ja kompuuter ei viska enam seda kirjagi ette veel plõksib järjekindlalt mingi relee kõrvalisutja jalge juures. Oletasin et viga on õlis aga peale õlivahetust midagi paremaks ei läinud
Küsimus: 1)Oletatav viga võib olla? 2)Kas sellise autoga võib sõita näiteks 60 km remondi kohta?

Kaastundeavaldused...
Üks teema sellekohane :
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Ja neid on veel...
Üks teema sellekohane :
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... highlight=
Ja neid on veel...
veix
kasti rem.algab 7500,nii et varu raha
ka enda 325 läks rem.12000.
kaastundeavaldused
ka enda 325 läks rem.12000.
kaastundeavaldused
Õnnetu omanik
Siiani pole targemaks veel saand, kirjutasin ka Tartusse sama kirja ja sain
vastuseks: Viga tundub olevat elektrooniline,sest käigukast on avariireziimis.
Arvatavasti on tegu käigukasti arvuti probleemiga. Eelnevalt tuleks
kontrollida massiühendused.
Elektroonilist viga on ka varem pakutud nii et nüüd ei teagi millest alustada.
Igatahes ühe kohaliku arvutiga autole ligi ei pääsenud et teha diagnostikat.
Ehk keegi oskab soovitada kus seda teha saaks ja umbes mis maksta võib (ja
kas kasu kah on)
vastuseks: Viga tundub olevat elektrooniline,sest käigukast on avariireziimis.
Arvatavasti on tegu käigukasti arvuti probleemiga. Eelnevalt tuleks
kontrollida massiühendused.
Elektroonilist viga on ka varem pakutud nii et nüüd ei teagi millest alustada.
Igatahes ühe kohaliku arvutiga autole ligi ei pääsenud et teha diagnostikat.
Ehk keegi oskab soovitada kus seda teha saaks ja umbes mis maksta võib (ja
kas kasu kah on)
Kõlab tõesti kui avariireziimis (3käik) olev kast. rahulikult 60km (mitte pidevaid kiirenduskatseid tehes) ei tohiks olla mingi probleem, kuna mehaanika töötab lihtsalt kolmanda käigu reziimis ja see on kõik.
Kui sees oleks 1. käik, siis sa eriti üle 40km/h sõita ei tahaks - mootorist hakkab kahju. Mul sai kickdown lüliti talvel märjaks ja lülitas kasti permanentselt 1. käigu peale. Kuni vea leidmiseni võtsin kastil aju tagant ära ja sõitsin selles nö. avariireziimis rahulikult oma vajalikud sõidud ära. (Seda kõike peale kastigurudega konsulteerimist)
Kui sees oleks 1. käik, siis sa eriti üle 40km/h sõita ei tahaks - mootorist hakkab kahju. Mul sai kickdown lüliti talvel märjaks ja lülitas kasti permanentselt 1. käigu peale. Kuni vea leidmiseni võtsin kastil aju tagant ära ja sõitsin selles nö. avariireziimis rahulikult oma vajalikud sõidud ära. (Seda kõike peale kastigurudega konsulteerimist)
Kui õlivahetust tegid, mis siis põjas nägid? Kas sadet ka oli või kõk ilus?
Elektroonilise vea puhul kannatab selle kastiga terve Eesti läbi sõita- ainult et max kiirus madal-mootor rohkem pöördes. UM-is või Westlandis saad testi teha kindlasti. Antud info põhjal ainult elektroonilist viga pakkuda küll ei julge- olgugi et ZF5HP kaste päris mitu lapitud.
Elektroonilise vea puhul kannatab selle kastiga terve Eesti läbi sõita- ainult et max kiirus madal-mootor rohkem pöördes. UM-is või Westlandis saad testi teha kindlasti. Antud info põhjal ainult elektroonilist viga pakkuda küll ei julge- olgugi et ZF5HP kaste päris mitu lapitud.
E34 520A ; E34 524TDA
Omanik :)
Võtsin maha tunniks ajaks aku juhtme ja auto nagu uus. Relee ei plõksi, 5 käik lülitus sisse 105 km/h (enne tuli läbida vähemalt 10 km). Üritan läbi käia laki tn 6 diagnostikast eks siis näeb mis lahti (või ei näe). Õli kohta nii palju et õli nägi välja selline nagu oleks viimane aeg vahetada (tume pruun).