
bensiiniumba surve
bensiiniumba surve
küsimus selline: kui suur eab olema bensiinipumba surve boschi omal. Mul on kuri kahtlus et mul on see kuidagi viisi vist liiga madal. Autoks on -85 aasta e28 520i.Rõhku tahaks teada atmosfäärides.Äkki keegi tead aidata? 

oleneb, kuidas seda survet mõõta
kui Sul on manomeeter peal paralleelselt süsteemiga, tuleb rõhk nii, nagu andmed ütlevad
kui aga mõõdad rõhku, pannes kogu süsteemi kinni, määrab numbrid pumba ohutusklapp, mis harilikult 8-10 bar on...
parima tulemi saad, kui mõõdad pumba tootlikuse ära(tavamasinad)
kui tagasivoolust tuleb vähemalt 1l/min, on auto võimeline linnaliikluses kulgema, päris hea tulem oleks ca.2l/min, siis saaksid ka streeraces midagi korda saata(eeldab muidugi ka seda, et töörõhk paigas)
need meetodid mõeldud rohkem nagu koduseks katsetamiseks, kui tahad täpsemat arvutamist, peab olema stend ja korralik manomeeter
kui Sul on manomeeter peal paralleelselt süsteemiga, tuleb rõhk nii, nagu andmed ütlevad
kui aga mõõdad rõhku, pannes kogu süsteemi kinni, määrab numbrid pumba ohutusklapp, mis harilikult 8-10 bar on...
parima tulemi saad, kui mõõdad pumba tootlikuse ära(tavamasinad)
kui tagasivoolust tuleb vähemalt 1l/min, on auto võimeline linnaliikluses kulgema, päris hea tulem oleks ca.2l/min, siis saaksid ka streeraces midagi korda saata(eeldab muidugi ka seda, et töörõhk paigas)
need meetodid mõeldud rohkem nagu koduseks katsetamiseks, kui tahad täpsemat arvutamist, peab olema stend ja korralik manomeeter
No 520 kasutab 2,5 bari toites sedasama pumpa mis 535 ja M5 3.0 bar toites, niiet tootlikkust on seal 2.0 vaegmootorile rohkem kui vaja, peaasi, et tagasivool korras on
90% tõenäosusega on vanadusest kinnijääv surveregulaator.
kui bensupump enam 2.0 mootorit toita ei jäksa, siis on ikka päris katki see.
igatahes see pump, mis 3.5 kiirendusel kõõksti tegema pani, sõidab 520 all ilma ühegi kõõksuta.

90% tõenäosusega on vanadusest kinnijääv surveregulaator.
kui bensupump enam 2.0 mootorit toita ei jäksa, siis on ikka päris katki see.
igatahes see pump, mis 3.5 kiirendusel kõõksti tegema pani, sõidab 520 all ilma ühegi kõõksuta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
B.S.!Aare kirjutas:No 520 kasutab 2,5 bari toites sedasama pumpa mis 535 ja M5 3.0 bar toites, niiet tootlikkust on seal 2.0 vaegmootorile rohkem kui vaja, peaasi, et tagasivool korras on![]()
90% tõenäosusega on vanadusest kinnijääv surveregulaator.
kui bensupump enam 2.0 mootorit toita ei jäksa, siis on ikka päris katki see.
igatahes see pump, mis 3.5 kiirendusel kõõksti tegema pani, sõidab 520 all ilma ühegi kõõksuta.
rõhuregulaator, kui säärane võib kinni jääda ainult 2-s asendis:
1.lahtises st. rõhku süsteemis pole, kuna kuulklapp ei sulgu
2.kinnises, st. rõhk süsteemis on täpselt niipalju, kui pumba ohutusklapp lubab(8-10 bar)
on olemas ka 3. variant, kui laseb läbi membraan, kuid siis harilkult mootor käima ei lähegi, sest küünlad on uppunud(bena läheb täie vaardiga s. kollesse)
Ja kogu loetelule lisaks on veel selline komme, et kord see töötab ja siis mitte. Eriti suur võimalus sellisteks asjadeks on romula regulaator, mis on vedelenud kuskil niiskes ruumis ja sees koitanud.
olen ise sellist 2.5 bar regulaatorit näinud, millega oli töösurve 2.0 kandis. ja ei ole bs jutt....
olen ise sellist 2.5 bar regulaatorit näinud, millega oli töösurve 2.0 kandis. ja ei ole bs jutt....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
iga endast lugupidav bemariomanik sellist asja romulast ostma küll ei lähe...Aare kirjutas:Ja kogu loetelule lisaks on veel selline komme, et kord see töötab ja siis mitte. Eriti suur võimalus sellisteks asjadeks on romula regulaator, mis on vedelenud kuskil niiskes ruumis ja sees koitanud.
olen ise sellist 2.5 bar regulaatorit näinud, millega oli töösurve 2.0 kandis. ja ei ole bs jutt....
see ju sama, mis osta pihustid, mis üle aasta loigus ligunenud?
kui raha napib, et uus vidin osta, otsin parem mingi värskelt laksu saanud masina(eriti veel meeldiks ninalaksuga, see vähemalt liikus)