
Pidin täna õhtul p..sekrambid saama. Tagant läks järsku kõik pimedaks, siuke õlisuits oli väljas!
OK, jätsin seisma, tõstsin kaane üles, mootor oli nagu mootor ikka, õligi sees ja puha jne. Aga osa silindreid ei töötand.
No kuivõrd mingeid koledaid hääli ei olnud, sõitsin garaai. Kui nii ca 1000 rpm läksin, oli siuke õredavõitu vine järel. Aga juba 1500 rpm varjutas päikse ära.
Mõtlesin, et kolb, või plokk või mis muu, kust õli pütti pääseb. Kruttisin küünlad maha, neljas ja kaheksas olid pahasti õlised. Mõõtsin surved ära, kõik silindrid OK - 13 ringis. Kusjuures, see, mis kõige õlisem oli, oli veel algul kõige rohkem, lausa 15,5 aga pärast mõõtsin uuesti, et õli algul tihendas, oli kah 13,5.
No ilmselt on all kõik korras. Aga misse on siis??? Panin õliste asemel puhtad küünlad, töötas ühtlaselt nagu kulda. Mingit vale häält pole, ainult tagant nagu paravos

Survet karteris pole mingit, õli on puhas, jahutusvedelik kah.'
No kas saab olla, et klapisääretihenditest jookseb nii palju sisse!? Ja nii järsku?
Kas ikkagi mõjus see krdi dünostendimine vanakesele fataalselt

Arumaeimõista
