Tuvastatud reklaamiblokeerija: Meie veebis on võimalik kuvada külastajatele veebireklaamid. Palun kaaluge oma reklaamide blokeerija keelamist meie veebisaidil.
Üldised arutelud ning näpunäited
veigen
Huviline
Postitusi: 36 Liitunud: 28.08.2004 15:15 02
Postitus
Postitas veigen » 14.04.2005 16:49 09
tegu siis 325 e36-ga.linnas sõites läheb kuumaks-näiduk kolmveerandi peale,kui maantteele minna ja sõita kiiremini u80-100km/h läheb tagasi morm asendisse.
termostaadi vahetasin ära
kas midagi umbes,või termosidur ei toimi???
ette tänades
kimmo
Klubiliige - admin
Postitusi: 3000 Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
Asukoht: Harjumaa
Postitus
Postitas kimmo » 14.04.2005 17:16 31
Jahutusvedelikutase normis?
Õhk ringlusest väljas?
Ventilaatoril kõik labad küljes?
Termosidur tasub kindlasti üle vaadata.
jne jne
ravia
Huviline
Postitusi: 223 Liitunud: 30.12.2004 23:53 38
Postitus
Postitas ravia » 14.04.2005 19:50 26
kimmo kirjutas: Jahutusvedelikutase normis?
Õhk ringlusest väljas?
Ventilaatoril kõik labad küljes?
Termosidur tasub kindlasti üle vaadata.
jne jne
Veepump vöib samuti süüdi olla,kui labad plstikust.
veigen
Huviline
Postitusi: 36 Liitunud: 28.08.2004 15:15 02
Postitus
Postitas veigen » 02.05.2005 16:17 22
mis moodi toimib termosidur?
bmw530
Huviline
Postitusi: 80 Liitunud: 10.11.2004 17:22 10
Kontakt:
Postitus
Postitas bmw530 » 02.05.2005 20:20 34
jahutus süsteemis on õhk sees või näidik paneb hullu
Bmw 750 IL =) Iga Liiter Asjaeest !
truumu
Postitus
Postitas truumu » 02.05.2005 21:21 46
ravia kirjutas: Veepump vöib samuti süüdi olla,kui labad plstikust.
siis kuumeneks maanteel seda hullemini...
termosidur vast kõige loogilisem
veigen
Huviline
Postitusi: 36 Liitunud: 28.08.2004 15:15 02
Postitus
Postitas veigen » 03.05.2005 10:19 20
ventikas liigub ka kogu aeg ühe kiirusega,minumeelest
peaks ta siis tööle hakkama,kui mootori temp mingi tasemeni jõuab.
mul töötab ta külma mootoriga ka?
Aaro
Huviline
Postitusi: 1599 Liitunud: 24.08.2004 10:13 04
Peamine sõiduk: E30
Asukoht: Siin ja seal maakera
Postitus
Postitas Aaro » 03.05.2005 10:23 41
ventikas vurabki koguaeg ringi, muidugi kui elektriline pole
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278 Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
Postitus
Postitas Erkki_V » 03.05.2005 13:28 05
Termosidurit kontrollida kõige lollikindlam variant: keera ajaleht rulli ja kui mootor töötab siis suru see ventikalabade vahele, kui seisma jääb - termosidur hapu, kui ajalehest puru teeb siis korras
Keegi võiks ainult öelda kas see oli sooja või külma mootoriga
veigen
Huviline
Postitusi: 36 Liitunud: 28.08.2004 15:15 02
Postitus
Postitas veigen » 03.05.2005 14:40 32
nii sooja kui külma mootoriga saab ta kinni peatada,nagu mingit jõudu taga tal polekski
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278 Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
Postitus
Postitas Erkki_V » 03.05.2005 14:47 04
Siis abiks uus viscosidur
veigen
Huviline
Postitusi: 36 Liitunud: 28.08.2004 15:15 02
Postitus
Postitas veigen » 03.05.2005 14:47 31
ju siis asi hapu vist
palju too termosidur maksab?
veigen
Huviline
Postitusi: 36 Liitunud: 28.08.2004 15:15 02
Postitus
Postitas veigen » 03.05.2005 14:48 19
mis on viscosidur?
ryan
Huviline
Postitusi: 1021 Liitunud: 05.04.2004 00:33 45
Postitus
Postitas ryan » 03.05.2005 14:51 43
visko ja termo sidur samad asjad
Erkki_V
Huviline
Postitusi: 278 Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
Postitus
Postitas Erkki_V » 03.05.2005 15:25 32
Umbkaudu 1200-1400 krooksu