Eesti kiirem BMW ja veel kiirema ehitus.
- erik
- Huviline
- Postitusi: 1228
- Liitunud: 07.09.2004 17:29 17
- Peamine sõiduk: 530D E60
- Asukoht: Kohila/Tallinn
- Kontakt:
Eesti kiirem BMW ja veel kiirema ehitus.
Eesti kiirem BMW ja veel kiirema ehitus!
http://www.hot.ee/mdslankora/avaleht.html
Helisüsteemid
http://www.lankora.ee/
http://www.hot.ee/mdslankora/avaleht.html
Helisüsteemid
http://www.lankora.ee/
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Hooaja alguses vast mitte... mootori taga venib vist. Samas ei ole hetkesisuga kursis. Aga tõotab midagi väga poppi ja noortepärast tulla. Näiteks nii suurt turbot kui sellele vahele läheb ei ole ma varem näinud
Eelarved, mis sellel autol on, on ikka päris astronoomilised
Selle unustasin jah ära, et kõik ei ela Laki Tuningus
Kusjuures tasub hoida silma peal aadressil www.lakituning.ee . Täna sain EEnetilt lõpuks domeeni kätte peale kuuajalist keemiat. Lähipäevadel võibolla saab poiste kodulehe ka üles.

Eelarved, mis sellel autol on, on ikka päris astronoomilised

Selle unustasin jah ära, et kõik ei ela Laki Tuningus

Kusjuures tasub hoida silma peal aadressil www.lakituning.ee . Täna sain EEnetilt lõpuks domeeni kätte peale kuuajalist keemiat. Lähipäevadel võibolla saab poiste kodulehe ka üles.
Kui seda lehte uurida, http://www.hot.ee/mdslankora/hooaeg2005.htm
Siis vist turbotavad E34 M5 3.6 mootori ära?
Siis vist turbotavad E34 M5 3.6 mootori ära?
GS
Eestis on huvitav trend, vabalthingavaid mootoreid suurt teha ei osata, siis panene hästi suure turbo peale
Muidugi 9 sek on selge udu, M3 tagasillaga ja siinsetel radadel sama hea kui võimatu. Siis on vaja tõsine kere lõikumine ja four-link tagasild. Kõik alla 10 sek BMW-d on sedasi muudes riikides tehtud.
Eestis elu näitab, et sellise sportlikuma sõltumatu tagasillaga tuleb 12 sek juba vere hinnaga (Maksimi Supra), sest poolel võistlusmaal pidamine puudub.
Kiirendamises asi kahjuks sedapidi, et parima pidamise tagab sõltuv (talaga) tagasild. Ka siin foorumis läibikäinud turbobemmid on just sellise sillaga.

Muidugi 9 sek on selge udu, M3 tagasillaga ja siinsetel radadel sama hea kui võimatu. Siis on vaja tõsine kere lõikumine ja four-link tagasild. Kõik alla 10 sek BMW-d on sedasi muudes riikides tehtud.
Eestis elu näitab, et sellise sportlikuma sõltumatu tagasillaga tuleb 12 sek juba vere hinnaga (Maksimi Supra), sest poolel võistlusmaal pidamine puudub.
Kiirendamises asi kahjuks sedapidi, et parima pidamise tagab sõltuv (talaga) tagasild. Ka siin foorumis läibikäinud turbobemmid on just sellise sillaga.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Tea kas hakkab umbes selline välja nägema?

Pilt laenatud usaraua lehelt.
Link kah http://www.virtalaracing.com/
EDIT: kes kodukal ringi vaatab, see leiab, et üks hea ports juppe on müügil, seega kes tahab kiiret autot teha....

Pilt laenatud usaraua lehelt.
Link kah http://www.virtalaracing.com/
EDIT: kes kodukal ringi vaatab, see leiab, et üks hea ports juppe on müügil, seega kes tahab kiiret autot teha....

GS
Muideks mul on tehtud Alastaros just sellisest autost ka pilt ,mis sõitis uhkelt alla 10 sek aegu .
Kui pildid ükskord saan kuhugi üles siis sealtnäeb ka autot ennast
Muudest osalejatest ei hakka suurt siin rääkima vale teema kuid ,kui ikka sõidetakse 402 m peale kiiruseks 468 km/h siis mnjah ei ole meie üritustel midagi vaadata ega ka oodata veel jumal teab kui kaua.
Kui pildid ükskord saan kuhugi üles siis sealtnäeb ka autot ennast

Muudest osalejatest ei hakka suurt siin rääkima vale teema kuid ,kui ikka sõidetakse 402 m peale kiiruseks 468 km/h siis mnjah ei ole meie üritustel midagi vaadata ega ka oodata veel jumal teab kui kaua.
Puhas sõidurõõm
Natuke OT aga siiski. Nimelt on jaapanlased hakkama saanud väidetavalt kiireima 1/4 seeria autoga (iseasi kas 20 autoline seeria ikka on piisav et seeriatootimiseks nimetada).Aare kirjutas:Eestis elu näitab, et sellise sportlikuma sõltumatu tagasillaga tuleb 12 sek juba vere hinnaga (Maksimi Supra), sest poolel võistlusmaal pidamine puudub.
Kiirendamises asi kahjuks sedapidi, et parima pidamise tagab sõltuv (talaga) tagasild. Ka siin foorumis läibikäinud turbobemmid on just sellise sillaga.
Nimelt väidab Nissani tuunimise tütarfirma et nende R34 GT-R V-Specs eriversioon Z-tune:
"Designed as the ultimate street-going vehicle, NISMO claims a Z-Tune will crush through a quarter-mile in just 10.6 seconds on street tires. That would make it the hardest accelerating "production" car ever."
http://www.edmunds.com/insideline/do/Fe ... =105699#26
http://www.nismo.co.jp/Z-tune/index.html
Niipalju kui mina asjast aru sain siis on tegemist sõltumatu vedrustusega taga ja mis veelgi huvitavam - auto on neliveoga.
Vastavalt "maailmarekordile" seeriaautode 1/4 seas on ka hind - 2,2 MEEK
