veerand paagitäiega käivitus pikk (diisel)
veerand paagitäiega käivitus pikk (diisel)
alles on selline jama tekkind, et veerand paagitäiega käivitus ajaliselt pikemaks veninud. kui on paagis rohkem kütet siis käivitub kiiremini, mis siis et sooja mootoriga läheb väikse käiamise peale käima, aga see on koguaeg nii olnud. külma mootoriga läheb kohe käima.
aga selle veerand paagi asja arvan,et paagi sisene kütepump ei tööta. kas sellel pumbal on mingi kaitse või relee ka kuskil. kuidas ma saaks kontrollida seda kas see pump töötab või mitte.
auto 325td `94a
ette tänades.
aga selle veerand paagi asja arvan,et paagi sisene kütepump ei tööta. kas sellel pumbal on mingi kaitse või relee ka kuskil. kuidas ma saaks kontrollida seda kas see pump töötab või mitte.
auto 325td `94a
ette tänades.
tegin katse ära. võtsin filtrisse mineva vooliku lahti ja andsin süüdet. mitte tilkagi ei tule sealt. andsin starterit ja siis ka mitte midagi. ju pump otsad andnud.
vaatasin ka pagasniku põhja üle. ei olnud seal luuki. ainult pundar juhtmeid läheb läbi põhja, arvatavasti paaki. nüüd tuleks veel tagumine iste välja võtta ja selle põhi üle vaadata kas seal luuk on.
oskab keegi öelda kui palju see el pump maksta võib. või saab seda remontida.
vaatasin ka pagasniku põhja üle. ei olnud seal luuki. ainult pundar juhtmeid läheb läbi põhja, arvatavasti paaki. nüüd tuleks veel tagumine iste välja võtta ja selle põhi üle vaadata kas seal luuk on.
oskab keegi öelda kui palju see el pump maksta võib. või saab seda remontida.
e34 on luuk pagassis. mul bensakal on sama jama, vahest on käivitus pikk, kuid viimasel ajal on millegi pärast sõidu ajal tõsiselt katkuma hakanud, kohe jätab töö pooleli ja vool kaob ära, siis tuleb kohe tagasi, siis lööb igasuguseid kirju ette ja lõpuks kui seisma saan on ees kiri "oil pressing indicator" või midagi sellist. kui järgmine kord käivitada, on kõik jälle normis ja töötab. 

pumba juurde pääsed jah tagumise istme alt, kõigepealt eemaldad pleki ja seejärel vastupäeva keerates plastikvõru mis hoiab pumpa kinni, muidugi eelnevalt pead lahti ühendama voolikud ja pistiku selle pealt. pump maksab 1500-2000 eeku oleneb kohast, aga vilunud pumbamees suudab selle kerge vaevaga ära parandada, harjad ilmselt ära kulunud ja need vajavad vahetust!
Re: veerand paagitäiega käivitus pikk (diisel)
325diisel kirjutas:alles on selline jama tekkind, et veerand paagitäiega käivitus ajaliselt pikemaks veninud. kui on paagis rohkem kütet siis käivitub kiiremini, mis siis et sooja mootoriga läheb väikse käiamise peale käima, aga see on koguaeg nii olnud. külma mootoriga läheb kohe käima.
aga selle veerand paagi asja arvan,et paagi sisene kütepump ei tööta. kas sellel pumbal on mingi kaitse või relee ka kuskil. kuidas ma saaks kontrollida seda kas see pump töötab või mitte.
auto 325td `94a
ette tänades.
kui pik on sul käivitus siis(veerand paagiga)umbes mitu sek.