6. leht 7-st
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 14.02.2013 08:29 27
				Postitas Annely
				Sirvisin minagi eilset Autolehte ja mis ma oskan öelda... mulle ei ole GT kunagi meeldinud, tagaosa on kuidagi kohmakas, aga 3-seeria GT-l on esiots nii äge, et ülejäänu osas kannatab silma kinni pigistada. Just see õige 
snakeface   
 

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 14.02.2013 08:42 08
				Postitas Martin1
				Erinevalt 5sest GT'st on see jah kõvasti ilusam, tagaots sobib ülejäänud autoga kokku ka. Huvitav on see, et GT mudelil on esiots ka teistsugune. 
Kuid ma siiani ei saa aru mis selle auto mõte on? Kolmanda seeria puhul.
			 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 14.02.2013 09:08 42
				Postitas KalevK
				GT on ju tegelikult lihtlabane luukpära auto, millele vingem nimi pandud. Asja point on selles, et mõeldud inimesele, kelle jaoks sedaanis on liialt vähe ruumi ja kes ikkagi universaali ei taha, aga natukene rohkem pakkide vedamisruumi võiks olla.
Vabalt võin eksida 

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 14.02.2013 11:23 21
				Postitas jjanno
				Tere
KalevK kirjutas:GT on ju tegelikult lihtlabane luukpära auto, millele vingem nimi pandud. Asja point on selles, et mõeldud inimesele, kelle jaoks sedaanis on liialt vähe ruumi ja kes ikkagi universaali ei taha, aga natukene rohkem pakkide vedamisruumi võiks olla.
Vabalt võin eksida 

 
Ehk siis ajalooliselt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Grand_tourer" onclick="window.open(this.href);return false;
Auto mis võimaldab teha pikki ning kiireid matku stiilsel moel 
 
jJanno
 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 15.02.2013 11:21 09
				Postitas S1lv3r
				See tagauks paistab seestpoolt nagu lennukis 
 

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 15.02.2013 11:31 09
				Postitas Zipp
				Heleda sisu viga tõenäoliselt 
 
 
---
 
Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.
 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 15.02.2013 11:54 46
				Postitas TanelE34
				Zipp kirjutas:
Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.
Huvi pärast küsin kust need andmed pärinevad?
Seda Alpinat tutvustatakse alles Genfi autonäitusel 
 
EDIT: ilmselt siit teemast? 
 http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035
 http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 18.02.2013 11:31 44
				Postitas S1lv3r
				GT kohta veel niipalju, et:
Tagaistujatele tekkis juurde 7cm jalaruumi, mis ületavat 5. seeria taseme ja lähenevat juba 7. seeriale  

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 28.02.2013 08:33 50
				Postitas Zipp
				TanelE34 kirjutas:Zipp kirjutas:
Uus B3 Bi-Turbo
Võimsam ning rohkem väänet kui E90 B3-l, sealjuures 20% ökonoomsem!
410HP(301 kW), 0-100km/h 4 sek.
Huvi pärast küsin kust need andmed pärinevad?
Seda Alpinat tutvustatakse alles Genfi autonäitusel 
 
EDIT: ilmselt siit teemast? 
 http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035
 http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035" onclick="window.open(this.href);return false;
 
Update: 
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=804035 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 05.03.2013 20:35 17
				Postitas TanelE34
				Rohkem infot ja pilte :> 
http://www.bmwblog.com/2013/03/05/2013- ... 3-biturbo/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ametlikud speksid: 
http://www.alpina-automobiles.com/ww/mo ... 0eee408856" onclick="window.open(this.href);return false;

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 07.03.2013 14:15 29
				Postitas Zipp
				Üli kena! F30-le sobib Alpina ikka väga hästi!
Äge vidin:

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 07.03.2013 17:08 46
				Postitas Kustas
				^^ Traditsioon missugune 
 
E30

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 07.03.2013 18:13 46
				Postitas oo7
				Käisin UM-is enda autole vidinaid ostamas ja uurisin siis uut 3. seeriat esimest korda lähedalt.
Peab ütlema, et üle väga pika aja on BMW teinud auto, mida saab pidada ilusaks ja mida tõeliselt tahaks. Alpina versioonina on tegu veel lisaks väga kena ja super-kiire sportautoga. 
4. seeria saab olema samuti viimasepeal..
			 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 08.03.2013 10:33 30
				Postitas mytology
				oo7 kirjutas:Käisin UM-is enda autole vidinaid ostamas ja uurisin siis uut 3. seeriat esimest korda lähedalt.
Peab ütlema, et üle väga pika aja on BMW teinud auto, mida saab pidada ilusaks ja mida tõeliselt tahaks. Alpina versioonina on tegu veel lisaks väga kena ja super-kiire sportautoga. 
4. seeria saab olema samuti viimasepeal..
Disain igati kena, kuid kas ma olen ainuke kellele tunduvad sisumaterjalid odavamad võrreldes E46 ja E90ga? Nimelt armatuuril on selline imelik läige, mis pealevaadates teeb materjali odavaks(sama olen märganud ka viimases Audi A4-s). E46-l ja E90-l imiteerisid need nagu paremini tuhmi nahka..
Kuna Peetri keskuses F01 pole siis tundus kohalolnutest parima/meeldivaima sisukvaliteediga olevat F10.
 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 13.03.2013 11:14 42
				Postitas MartenL
				Minu meelest on juba e46 ja e90 salongimaterjalide vahe mäekõrgune  e46 kasuks. Viimasel on plast detailidel kummi kiht, mis ajaga kahjuks ära kulub.
			 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 13.03.2013 13:27 25
				Postitas oo7
				Ka mulle tundub E46 kvaliteetsem.
F30-ega pole ma küll sõita saanud ega sisse istunud, kuid tundub parem, kui kõik eelmised..
			 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 13.03.2013 14:31 16
				Postitas coley
				Küll mitte kolmene aga 1-seeria F20 salong on jättis esmapilgul küll väga odava plastmassi mulje. Väga hea test minuarust on näiteks see - koputa näppudega armatuuri peale ja sa kuuled mis kõla see tekitab. Sellest võid edasised järeldused teha kui paks ja mis kontsistensiga see armatuuri plastik on. Igatahes F20 peal meenutas see kõla midagi sellist mida oleks pigem oodanud mõnest Dacia salongist.  
 
 
Ka X1 puhul on juba seda odavat plastikut tunda.
 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 22.07.2013 12:49 46
				Postitas MartenL
				 
2-liitrine R4 ja 180kw 
 http://www.auto24.ee/used/1452578
 
http://www.auto24.ee/used/1452578" onclick="window.open(this.href);return false;
 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 22.07.2013 13:41 13
				Postitas Zipp
				Seda saab veel chippida ka 

Ja väljalaset näppides saab saab hääle ka väga heaks!
Esimene video ja open mode  

 :
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=797767 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 22.07.2013 13:42 04
				Postitas MartenL
				Ulme 

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 22.07.2013 13:44 25
				Postitas Slava_323
				Remapiga saadki 200-220 kw ja teedki 5 sekki sajani automaadiga 
 
 
  Jube ökod ja kiired viimased BMWd võrreldes eelkäiatega, turboajastu siiski paljulubav.
 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 22.07.2013 13:53 08
				Postitas Ma®tin
				Sõitsin paar päeva tagasi Soomes 328i GT-ga koos päris mitukümmend kilomeetrit. Oli mingi imola sarnane punane. Reaalis on asi ikka väga äge, tunduvalt meeldivam minu jaoks kui 5-da seeria GT.
			 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 26.07.2013 20:24 44
				Postitas oo7
				Uued diislid käivad küll ise sees olles vaikselt, kuid täna sõitsin pikalt oma rullnokaga (kõik aknad/luugid lahti nagu ikka kui päike lõõmab), siis kõrvalsõitev tutikas 335d plagiseb sõiduajal ikka päris kõvasti nagu vanad dislad, enda vana mootor ainult vaikselt sahiseb ühtlasel kiirusel.. 
Ma arvasin, et uuel muidu aru ei saa, mis mootor on, kui tagaluugilt kirja vaadates
			 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 05.08.2013 10:48 07
				Postitas Zipp
				Huvitav:
Alpina B3 Bi-turbo
 http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=872279
http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=872279
Hang on, there's something wrong with that name.
How so?
It says Bi-Turbo, when the BMW 3-Series only has single turbo petrol engines these days.
Good spot. And totally bang on. The Alpina B3 does indeed sport a twin-turbo engine - the older 3.0-litre straight six that used to underpin the 335i until BMW decided it could do the job with a single turbo (which they call, somewhat mischievously, the Twinpower turbo). The trouble is BMW no longer makes that engine, so Alpina has got hold of the tooling for it and is now making it themselves. In tuning circles, this is called going the extra mile.
 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 05.08.2013 11:04 08
				Postitas Silwer
				Kena aparaat Alpinalt. 
Hea on ka võrrelda selle bensuka suutlikkuse ja kulude näitajaid:
0-100km/h - 4,2s
V-Max: 305 km/h
ja selle juures siis kütusekulud:'
Linnas: 10,2 l/100km
Maanteel: 6,1 l/100km
			 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 06.08.2013 08:29 33
				Postitas TanelE34
				Nägin kuskil huvitavat kommentaari, et mootoriplokk on küll uus, aga kõik muu Alpina poolt niimoodi moditud, et mahuks ära bi-turbo. Võimalik muidugi ka, et oli ka infomüra.
EDIT: leidsin vist
It's an N55 motor with custom twin turbo manifolds. Here's the official word:
"The design and construction of the excellent BMW 3.0 litre straight-six cylinder (N55) engine serves as a starting-point for a specially cast aluminium crankcase with Bi-Turbo capable flanges. These enable the mounting of two turbochargers along with required oil and water connections and a close-coupled catalytic converter arrangement. ALPINA specific NGK spark plugs and a forged steel high-strength crankshaft guarantee long-lasting stability."
Allikas: 
http://www.f30post.com/forums/showthrea ... 279&page=2" onclick="window.open(this.href);return false;
Lisaks üks pilt

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 06.08.2013 09:06 20
				Postitas oo7
				4,2s  Sajani ja 300+ km/h  tagab piisava dünaamika, et tänapäeva liikluses hakkama saada..
Kütusekulu ?      Mis kütusekulu   

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 06.08.2013 09:16 29
				Postitas TanelE34
				Nelivedu kärbib hoolimata 70kg kaalulisast kiirendusajast veel 2 kümnendikku.
Acceleration 0-100km/h (s)	4.0
Top speed (km/h)	305
Fuel consumption 
Urban (l/100km)	10.6
Extra-urban (l/100km)	6.3
Combined (l/100km)	7.9
Allikas: 
http://www.alpina-automobiles.com/en/mo ... dd3c2dda18" onclick="window.open(this.href);return false;
Aga jah, hetkel unistuste masin (kombinatsioon kiirusest ja ökonoomsusest) 

 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 06.08.2013 09:23 38
				Postitas oo7
				Endal füüri oleks, et selline masin osta, siis eelistaks kindlasti tagaveolist..   for fun
			 
			
					
				Re: BMW 3-seeria '2012 F30
				Postitatud: 06.08.2013 13:58 06
				Postitas Zipp
				Reaalsus on tagaveolisel tõenäoliselt linn ~12l, mnt ~7l, uus kast kindlasti toob madalamale kui E9x on.
Ise võtaks meie oludes ka nüüd juba xDrive, tahaks talvel ka kiiresti kohalt ära saada 
