Re: Milline uus BMW on parem kui Tesla S?
Postitatud: 12.12.2013 22:12 56
				
				Olen täpselt samal arvamusel kasutajaga Täpp
			
 
 
 Samas elu nõuab aeg-ajalt ohvreid kuna pere/loomad kasvab ning seetõttu on vaja universaali vms ning klassikaline pereauto ning sportauto kipuvad olema pigem ortogonaalsed nõudmised. Eks minagi olin A6 / A5 (kuigi see oli selline so-so kaalutlus kuna eesmärk oli siiski mahutatavust tõsta) kaalumas just nimelt selleks, et ka naine saaks sõita ning mahuksid kõik loomad ja muu träni autosse ära sõites. Model S puhul aga selgub, et seda kompromissi tegema ei pea. Autol on 462hp ning vägagi tige minek ja fun sõitmine. Samas mahutab ta rahulikult 5 täiskasvanut ning jääb lisaks veel tohutu kogus ruumi alles ka kuna esikapoti all on vägagi suur panipaik (seljakott+naise suurem käekott + 4 selveri täis pungil kilekotti ning täis oli ca 2/3 frunkist). Samuti on tagumiste istmete taga ruumi kõvasti kuhu mahuks rahulikult kaks suuremat kasvu koera või parajas koguses kaupa rääkimata panipaigast mis on autodel kuhu ei tellita +2 lasteistet (ja kui tellida, siis on tegemist 7 kohalise autoga).
 Samas elu nõuab aeg-ajalt ohvreid kuna pere/loomad kasvab ning seetõttu on vaja universaali vms ning klassikaline pereauto ning sportauto kipuvad olema pigem ortogonaalsed nõudmised. Eks minagi olin A6 / A5 (kuigi see oli selline so-so kaalutlus kuna eesmärk oli siiski mahutatavust tõsta) kaalumas just nimelt selleks, et ka naine saaks sõita ning mahuksid kõik loomad ja muu träni autosse ära sõites. Model S puhul aga selgub, et seda kompromissi tegema ei pea. Autol on 462hp ning vägagi tige minek ja fun sõitmine. Samas mahutab ta rahulikult 5 täiskasvanut ning jääb lisaks veel tohutu kogus ruumi alles ka kuna esikapoti all on vägagi suur panipaik (seljakott+naise suurem käekott + 4 selveri täis pungil kilekotti ning täis oli ca 2/3 frunkist). Samuti on tagumiste istmete taga ruumi kõvasti kuhu mahuks rahulikult kaks suuremat kasvu koera või parajas koguses kaupa rääkimata panipaigast mis on autodel kuhu ei tellita +2 lasteistet (ja kui tellida, siis on tegemist 7 kohalise autoga). 




 
  
 

Jah, olen miinuse leidnud. Päiksesirmid on tõesti uselessid meie põhjamaade päikesega talvel mis on enamuse paistvast ajast horisondist mitte väga kõrgel. Tagaistme käetoe osas ei ole puudust tundnud kuna ei sõida kunagi tagaarnis kirjutas:Teretulemast Mario
Hea meel näha autot räpastes tingimustes. Tekitab tunde, et see pole näituste masin
Täpne info kindlustustelt oli meil varem puudulik. Nüüd on sellega samuti asi klaar.
Kas saad öelda kõige negatiivsema asja antud auto puhul. Ma olen lugenud, et kõige
suuremaks miinuseks peetakse tagumise käetoe puudumist ja väga labased päikesesirmid,
need ei võta aga auto ostu valikul isegi pool punni alla
Lisaks minu isiklik mõte, mis painab: kui auto suudab nii hästi regenereerida, et hüdraulilise
piduri kasutamine on väga harv, kas siis Brembo piduriketastele roostekirme peale ei tule
 
  Aga seda tavapidurit tuleb siiski kasutada kuna seisma ei saa päris muidu jääda niiet ta saab kerget maintenance kasutust igapäevaselt, kuid mitte piisavalt, et see teda oluliselt kulutaks sest tõesti enamus hoo peatamisest on siiski regeniga. Isegi Tartu maanteelt ca 100km/h -> 50-60km/h maha tulek aeglustusrea kaudu kui vaja keerata on väga ilusti regeniga ajastatav ning gaasipedaali granulaarsus (ja samas mittelineaarsus) on väga väga abiks. Mul pole olnud ühtegi autot mille gaasipedaal võimaldaks nii detailselt käitumist määrata. Kui tahan võin startida rahulikult kasvatades kiirust 1-2km/h kaupa, võin teha kerge spurdi ning samat moodi saab ka regeni kogust väga granulaarselt määratleda ilma, et peaks varbaotsa gümnastikat meeletult tegema. Pedaal on tõesti hästi tuunitud vastama ja väga kerge kontrollida.
 Aga seda tavapidurit tuleb siiski kasutada kuna seisma ei saa päris muidu jääda niiet ta saab kerget maintenance kasutust igapäevaselt, kuid mitte piisavalt, et see teda oluliselt kulutaks sest tõesti enamus hoo peatamisest on siiski regeniga. Isegi Tartu maanteelt ca 100km/h -> 50-60km/h maha tulek aeglustusrea kaudu kui vaja keerata on väga ilusti regeniga ajastatav ning gaasipedaali granulaarsus (ja samas mittelineaarsus) on väga väga abiks. Mul pole olnud ühtegi autot mille gaasipedaal võimaldaks nii detailselt käitumist määrata. Kui tahan võin startida rahulikult kasvatades kiirust 1-2km/h kaupa, võin teha kerge spurdi ning samat moodi saab ka regeni kogust väga granulaarselt määratleda ilma, et peaks varbaotsa gümnastikat meeletult tegema. Pedaal on tõesti hästi tuunitud vastama ja väga kerge kontrollida.See on jah naljakas kuidas inimesed kohe otsivad põhjuseid mille kallal nokkida. Näiteks nende autode puhul, kus see käetugi on olemas, kiputakse ülevaadetes jälle vinguma selle kallal, et kolmas inimene ei saa keskel mugavalt istudaMario Kadastik kirjutas:Tagaistme käetoe osas ei ole puudust tundnud kuna ei sõida kunagi taga
 Võiks ju pigem sedapidi võtta, et kuna käetugi on keskel puudu ja selle asemel on mugavad võimalused kolmele, siis saab keskele võtta hoopis ju mõne neiu ja käe tema sülle panna, kuna käetuge ju pole
 Võiks ju pigem sedapidi võtta, et kuna käetugi on keskel puudu ja selle asemel on mugavad võimalused kolmele, siis saab keskele võtta hoopis ju mõne neiu ja käe tema sülle panna, kuna käetuge ju pole 

Aln1 kirjutas:Mind häirib väga üks asi, et alumine ring on musta värvi/värvimata plastik. Eriti kole on see heledatel autodel.

Kusjuures keskel istujal on veel see eelis, et kui klassikaliselt on käigukast mis taga keskel istujalt võtab ära jalaruumi niiet ta peab jalad harkis üks ühel teine teisel pool istuma, siis Model S-l on taga terves ulatuses põrand ühtlane tagades palju rohkem ruumi jalgade paigutamiseks kuidas iganes tahtahillarr kirjutas:See on jah naljakas kuidas inimesed kohe otsivad põhjuseid mille kallal nokkida. Näiteks nende autode puhul, kus see käetugi on olemas, kiputakse ülevaadetes jälle vinguma selle kallal, et kolmas inimene ei saa keskel mugavalt istudaVõiks ju pigem sedapidi võtta, et kuna käetugi on keskel puudu ja selle asemel on mugavad võimalused kolmele, siis saab keskele võtta hoopis ju mõne neiu ja käe tema sülle panna, kuna käetuge ju pole

Nii on ametlik jah. Samas mitte-ametlikult tehtud testid drag strippidel näitavad, et P85 kiirendus on pigem 3.9s kui 4.2sprelude20 kirjutas:Kiireim oli 4,2 aeglaseim 5.6

Autol on kaks laadimisvõimalust (sama augu kaudu). Kasutab ta Type-II otsikut (ehk Mennekes tüüpi otsik) millele on veidi täiendust lisanud omalt poolt superlaadimiseks. Ehk siis tavaline Type-II otsik töötab autol imeliselt ning sõltuvalt varustusest (single või twin charger) saab laadida kas 3x16A või 3x32A vooluga. Lisaks on Tesla enda superlaadimine mis on 135kW võimsusega aga kahjuks mille jaamu siinkandis veel pole (kuigi viimase nädalaga on ca 7tk saksamaale, shveitsi ja hollandisse tekkinud ja laieneb see võrk pidevalt). Ca 2014 suvi peaks tulema ka CHAdeMO adapter (praegult autot tellides saab selle adapteri juba lisavarustusse valida, minul on eraldi tellitud takkajärgi ja olen ootejärjekorras). Sellega saaks ELMO kiirlaadijates ka seda alalisvoolu kiirlaadimist kasutada mis on 50kW ehk ca 250km/h laadimiskiirus. Sinnani peab piirduma Type-II otsikuga.Muhv kirjutas:Ääretult meeldiv siin otseallikast kommentaare lugeda. Kahjuks Eestis meil veel normaalne EVde foorum puudub, seega peab infot killukeste haaval kokku lappama.
Paar küsimust ka omalt poolt. Mis laadimisstandardit Su auto kasutab? Palju sellisele aotole haagise täismassiks lubatakse?
 
 Mingi idioot oled jah. Topid ideeauto pilte siia. Need mis tänaval liigivad on kõik alt musta ringiga nagu vanad bemmid või passatid, väga nilbe.arnis kirjutas:Aln1 kirjutas:Mind häirib väga üks asi, et alumine ring on musta värvi/värvimata plastik. Eriti kole on see heledatel autodel.
Milline?
Tagastange? Heh, see ei püsi heledana isegi puhta päikesepaistelise päevaga.

Mmm... sa äkki näitad mõne pildi kuna faktid kipuvad vähe vastuollu minema su väidetega. Siin juba üks pilt on pandud aga ma jagaks terve suure galerii kus on kõik Model S värvivalikud ja tehtud igasugu eri nurkade alt erinevaid autosid. No ei näe seda mida mõtledAln1 kirjutas:Mingi idioot oled jah. Topid ideeauto pilte siia. Need mis tänaval liigivad on kõik alt musta ringiga nagu vanad bemmid või passatid, väga nilbe.arnis kirjutas:Aln1 kirjutas:Mind häirib väga üks asi, et alumine ring on musta värvi/värvimata plastik. Eriti kole on see heledatel autodel.
Milline?
Tagastange? Heh, see ei püsi heledana isegi puhta päikesepaistelise päevaga.


 Või jätaksid selle pärast auto ostmata?
  Või jätaksid selle pärast auto ostmata? 
 
 Aln1 kirjutas:Mingi idioot oled jah.

Mario Kadastik kirjutas: Pärast pikki läbirääkimisi on Swedbank kindlustus nõus pakkuma kõigile Model S-dele kaskot ning see varieerub mudelist ca 2000-3000 eur vahel aastas.
Ainukene erinõue on see, et kui auto vajab remonti välismaal Tesla juures, siis transport sinna ja tagasi on minu kuludega. Eks remondi teostaja pean ma ise leidma kui ei taha kohe välismaale viia ning jah asendusauto võtsin juurde. Tesla enda claim on, et kui pole tegemist elektrisüsteemi või struktuurse kahjuga võib autot remontida ka Eestis, on vaja lihtsalt kedagi kes oskab juppe vahetada (enamus remonditöökodasid oskab pampreid etc vahetada) ning lihtsalt siis saadab Tesla jupi siia remonditöökotta. Keerukamate probleemide korral nagu elektrisüsteemid jne tuleb jah Teslasse minna mis hetkel Stockholm, järgmise aasta keskpaigast Helsingi ja helesinine lootus, et 2015 on Tallinnttsys kirjutas:Kommentaari palun järgmisele:
Kas seal on märkimisväärseid eritingimusi? Kas määratletud, kes-kus taastab, et üldine garantii ei kannata? Kuidas remondi teostaja määratakse vms? Iga võimalik kahjukäsitluse alla kuuluv remont toob eelnevalt ilmselt kaasa vajaduse analüüsida ja hinnata nii auto otseseid, kui ka sõlmedele/süsteemidele mõjuvaid siduskahjustusi. See nn ekspertiis eeldab vastavat pädevust. Kus need asuvad (lähimad), keda Swed katab? See ilmselt ka iga pisema aga nn halva nurga alt saadud müksu korral nädalaid kestev protsess... kas ka asendusauto kuulub sinna paketti?Mario Kadastik kirjutas: Pärast pikki läbirääkimisi on Swedbank kindlustus nõus pakkuma kõigile Model S-dele kaskot ning see varieerub mudelist ca 2000-3000 eur vahel aastas.

 Niiet effektiivselt midagi sellest saamata ei jää, pigem distsiplineerib prügi kohe ära viskama mitte seda koguma.
 Niiet effektiivselt midagi sellest saamata ei jää, pigem distsiplineerib prügi kohe ära viskama mitte seda koguma. 

Ooo! Kas puhas elekter või i3 range extender?Muhv kirjutas:Andsin täna allkirja paberile, mille ülemisse otsa oli kirjutatud i3. Eks siis kevade poole saa võrreldamatuid võrrelda