2. leht 3-st
Postitatud: 18.07.2005 20:32 58
Postitas Mägilane
carmely kirjutas:Kui suur Mägilane su läbisõit on autol??? Et pihustiotsad läbi??? Mul 150000 ja äkki peaks ka minema vaatama kas nendega kõik OK
Pihustiotsad mul vist solkkütuse tagajärjel läbi, mille ma autot tuues Rootsist sisse sain ja selle tagajärjel ka esimest korda kõrgsurvepumba ära vahetasin
Kui sul mootor ei suitse, kütust palju ei võta ja selliseid trikke rohkem ei tee ja käivitub ilusti siis ma ei muretseks, enne võiksid kontrollida pihustite voolikud üle ja kui on vanad st. kõvad ja rabedad siis vaheta ära. Need ei maksa palju kuid mõjutavad käivitamist ja mootori tööd palju

Postitatud: 20.07.2005 20:12 46
Postitas carmely
aitäh Mägilane!!!
Postitatud: 23.07.2005 22:00 01
Postitas Mägilane
NO TORE.
Tellisin siis uued otsad ja enne kui otsad kohale jõudsid mõtlesin et proovin ka kütuselisandit "Motul" mida Valdek müüb ja pidavat aitama. Aitas, (soovitan teistelgi proovida), pidurdamisel tekkiv puterdus taandus u. korrale päevas ja mõnipäev ei puterdanud kordagi, mõtlesin et kui otsad ka vahetatud siis peaks äkki ok olema, EKSISIN.
Kuna otsi pakuti kahte varianti Bosch ja DTP, ning viimane ka Saksas valmistatud (väidetavalt) ja kolm korda odavam kui Bosch, otsustasin DTP kasuks. Otsad tellisin Männikult "Test Rem"ist ja lasin ka neil vahetada ja kontrollida. Kuid peale pooletunnist sõitu tuli tühikäigul sisse selline värin ning puterdus ja mitte ainult pidurdamisel vaid ka lihtsalt tühikäigul töötamisel niiet ...
"Test Rem"i helistamisel tuli sealt jutt, et vaevalt viga otstes on vaid kindlasti on mingi andur läbi, kuigi enne vahetust kõik töötasid
Esmaspäeval siis sinna tagasi ja eks näis...
Postitatud: 31.07.2005 12:59 28
Postitas Ivar
ja kuidas esmaspäeval läks? Asi nüüd korras?
Postitatud: 31.07.2005 20:37 40
Postitas Mägilane
Ivar kirjutas:ja kuidas esmaspäeval läks? Asi nüüd korras?
Esmaspäev... krrt tööd on nii palju et esmaspäevast sai märkamatult reede ja Test Rem-i ma ei jõudnudki.
Kuid tegin ise niipalju et ostsin UM-ist neljanda e. siis anduriga pihusti ja vahetasin ära, aga muutust ei mingit.
Nüüd aga märkasin midagi uut mis paneb jälle k.survepumba korrasolekus kahtlema

Nimelt kui olen auto soojaks sõitnud ja jään kohapeale seisma mootor tühikäigul töötamas, normaalselt, ilma värinata ja tuled ning konditsioneer sisse lülitatuna ja need korraga välja lülitan, hakkab mootor täiega värisema ja puterdama

ja kui need jälle korraga sisse lülitan kaob värin ja puterdus ja mootor hakkab norm. tööle
Tunne on et peab vist Test Rem-i asemel UM-i minema

Postitatud: 14.08.2005 18:56 11
Postitas Viljo
Ma võin küll mööda rääkida aga näiteks oli mul kunagi E28 524td millel sama häda - et vahest mootor kõvasti rappuma ja koledat häält tegema hakkas(tühikäigul pidurdades ja käivitamisel). Siis oli probleem kahemassilises siduris(nimelt diisli sidurikettal puuduvad leevendusvedrud, leevendus on lahendatud hoorattas, mis on kaheosaline). Kui hooratta vedrud on väsinud, siis lihtsalt hooratas läheb väikestel pööretel balansist välja ja see tekitabki hirmsat häält ja pöörete kõikumist. Praegu sõidan E39 525TDS'iga ja aeg ajalt täheldan sama viga.
Ma võibolla räägin küll valest probleemist aga panin tähele, et seda varianti ei olnud keegi välja käinud.
Postitatud: 14.08.2005 18:58 45
Postitas Valdek
see versioon sai välja käidud...UM kontrollis väidetaval kõik järele...korras pidi olema...mõte kisub uuesti kõrgsurvepumba juurde...eks Mägilane ise räägib täpselt.
Postitatud: 14.08.2005 19:55 33
Postitas Viljo
No tegelikult ma päris tahaks teada kuidas nad seda sidurit kontrollivad? Diagnostikast seal kasu ei ole. Kui see kontrollimine on võimalik ilma käigukasti eemaldamata siis tahaks teada kuidas nad seda teevad? Mul vennal oli ka paar aastat tagasi 524ga sama probleem - Samuti oli viga hoorattas.
Postitatud: 15.08.2005 22:33 03
Postitas Mägilane
Viljo kirjutas:Ma võin küll mööda rääkida aga näiteks oli mul kunagi E28 524td millel sama häda - et vahest mootor kõvasti rappuma ja koledat häält tegema hakkas(tühikäigul pidurdades ja käivitamisel). Siis oli probleem kahemassilises siduris(nimelt diisli sidurikettal puuduvad leevendusvedrud, leevendus on lahendatud hoorattas, mis on kaheosaline). Kui hooratta vedrud on väsinud, siis lihtsalt hooratas läheb väikestel pööretel balansist välja ja see tekitabki hirmsat häält ja pöörete kõikumist. Praegu sõidan E39 525TDS'iga ja aeg ajalt täheldan sama viga.
Ma võibolla räägin küll valest probleemist aga panin tähele, et seda varianti ei olnud keegi välja käinud.
Ka seda varianti on juba mõeldud ja ladusin UM-is ka selle teooria välja kuid sealt sain vastuse- ei usu, kontrollisime alt vaadates et kõik tiftid on alles ja terved ja ka andur on puhas ja korras jne. Muidugi ei ole ma seda varianti veel maha kandnud ja arvatavasti see järgmine asi kui...
Nimelt on töös järgmise variandi kontrollimine.
UM-ist tuli nimelt versioon, et pumba sees olev elektrooniline dosaator on vigane või tehases valesti kalibreeritud ja seetõttu on praegu stendimisel üks teine pump mis peale kontrollimist mulle autole peale läheb, et siis näha kas see versioon ka tõele vastab. Ootangi pumpa stendimiselt ja kui käes ja peale pandud eks siis annan teada mis tulemus on

Postitatud: 17.08.2005 21:03 11
Postitas Mägilane
Mägilane kirjutas:NO TORE.
"Test Rem"i helistamisel tuli sealt jutt, et vaevalt viga otstes on vaid kindlasti on mingi andur läbi, kuigi enne vahetust kõik töötasid
Esmaspäeval siis sinna tagasi ja eks näis...
Käisin siis nüüd ka Test Remis kuna pihustid hakkasid lekkima ja see nende jutt, et uued otsad ja ei saa olla viga nendes, vajas kontrollimist. Lasin pihustid maha võtta ja stendi panna. Ma pole mingi spets, kuid nägin et avanesid kõik 150-ga st. õige rõhuga kuid lasin siiski vanad otsad tagasi panna v.a. 4-s mille juba UM-ist uue ostsin, peale seda kui nad selle ülevoolu otsa vahetamisega p***e keerasid. Tulemus-

mootor hakkas 5-e vana + ühe uue otsaga paremini tööle kui nende paigaldatud uute otstega. Nende kommentaar ka nüüd:"ei usu, et viga otstes on" ei oska kohe selle peale midagi öeldagi peale

ja lisaks tehke see pihusti ka korda mis järjekordselt lekib
See jama hakkab juba üle viskama
Postitatud: 17.08.2005 21:24 28
Postitas Viljo
Ma pole küll autot näinud aga olen ikkagi suht kindel, et viga siduris. Kui jälle sihukest trikki teeb, siis vajuta sidur alla- vaata mis juhtub!!! See peaks natuke rappumist vähendama, kuid täielikult kaob ära gaasi andes.
Kui siduri vajutamine midagi muudab, siis pole mõtet viga mujalt otsida.
Postitatud: 17.08.2005 22:25 29
Postitas Mägilane
Viljo kirjutas:Ma pole küll autot näinud aga olen ikkagi suht kindel, et viga siduris. Kui jälle sihukest trikki teeb, siis vajuta sidur alla- vaata mis juhtub!!! See peaks natuke rappumist vähendama, kuid täielikult kaob ära gaasi andes.
Kui siduri vajutamine midagi muudab, siis pole mõtet viga mujalt otsida.
Ootan UM-ist pumba siiski enne ära, et ka see nende väidetav viga välistada.Olen ka sidurit lahutanud selle värina aeg kuid muutust pole täheldanud. Kuid seegi pole ju välistatud, et mõlemad nii sidur kui pump võivad vigased olla ja kaks viga kokku annabki selle värina nii suurel määral.
Postitatud: 17.08.2005 23:34 53
Postitas meim
Siduri voimalikus on kull vaike sest ka autom kastiga 2.5tds mootoriga omanikud on sama probleemiga jannanud
Postitatud: 17.08.2005 23:57 17
Postitas Viljo
Mägilane kirjutas:Viljo kirjutas:Ma pole küll autot näinud aga olen ikkagi suht kindel, et viga siduris. Kui jälle sihukest trikki teeb, siis vajuta sidur alla- vaata mis juhtub!!! See peaks natuke rappumist vähendama, kuid täielikult kaob ära gaasi andes.
Kui siduri vajutamine midagi muudab, siis pole mõtet viga mujalt otsida.
Ootan UM-ist pumba siiski enne ära, et ka see nende väidetav viga välistada.Olen ka sidurit lahutanud selle värina aeg kuid muutust pole täheldanud. Kuid seegi pole ju välistatud, et mõlemad nii sidur kui pump võivad vigased olla ja kaks viga kokku annabki selle värina nii suurel määral.
Mul enda autoga ka sama jama ja järjest süveneb. Üldiselt käin üsna tihti Tallinnas, nii, et oleks äkki võimalik võrrelda probleeme(enda autol suht kindel, et siduri viga). Kui sobib saada oma telef. nr
Postitatud: 18.08.2005 20:26 00
Postitas Mägilane
Viljo kirjutas:
Mul enda autoga ka sama jama ja järjest süveneb. Üldiselt käin üsna tihti Tallinnas, nii, et oleks äkki võimalik võrrelda probleeme(enda autol suht kindel, et siduri viga). Kui sobib saada oma telef. nr
Mul läheb auto homme hommikul UM-i pumbavahetusse aga võiks suhelda siiski et näha kas sul tõesti samad sümptomid ja siis ka näha kas pumbavahetusest on kasu

Helista või saada mulle oma nr siis helistan sulle kui oma auto käes.
56 66 55 38 Margus
524td
Postitatud: 18.08.2005 21:47 36
Postitas Tom524td
JA aa ma ei sa sellest aru et kui korralikult käima läheb ja sõit norm siis miks ainult valgusfoori taga.Mul endal524 td 98 ja hiljuti sama jama.Ei kujuta lausa ette mis jamaga tegu ja turbo vist lõpetas kah töölepingu minuga...
Postitatud: 22.08.2005 18:37 45
Postitas Mägilane
Auto siis UM-ist tagasi, pump ilusti vahetatud ja tulemus...NULL
Tuleb vist hakata hooratta kallale asuma kui kellelgi on pakkuda hooratast prooviks või müügiks andke teada

Või tuleb mõni mõte mida veel võiks kontrollida andke aga teada

Postitatud: 22.08.2005 19:55 00
Postitas Ivar
Mägilane, mul Sinust lausa kahju juba, ca 3 kuud see keberniit kestnud ikka rahulikult autoga sõita ei saa

Kuidas sisetunne on, BMW on ikka veel kvaliteet Sinu jaoks?
e34 524td 89
Postitatud: 22.08.2005 21:18 41
Postitas Tom524td
Ega siis BMW kvaliteet selle pärast ei lange kui viga ei leita

Oleks viga teada siis ammu ära parandayud ja sõit sama mis ene

Postitatud: 22.08.2005 22:07 24
Postitas Mägilane
Ivar kirjutas:Mägilane, mul Sinust lausa kahju juba, ca 3 kuud see keberniit kestnud ikka rahulikult autoga sõita ei saa

Kuidas sisetunne on, BMW on ikka veel kvaliteet Sinu jaoks?
Eks signatuurgi ütle: BMW forever... aga eks ta ikka vihaseks teeb kui peaga vastu seina jooksed kogu aeg

kuid alla anda veel ei kavatse ja mis kvaliteeti puutub siis loodan iga uue osaga mille auto külge keeran aga kvaliteeti tõsta
Aga ok, ma ei ostnud ju uut autot ja eks vana auto ost ole ikka õnnemäng, kel veab rohkem kel vähem, muidugi kahju et mul antud juhul vähem aga eks edaspidiseks teadmiste pagas tublisti rikkam ja eks koolirahad tule ikka igaühel ise maksta

Egas midagi pöidlad pihku ja soovige, et see kool mulle väga kalliks ei lähe

Postitatud: 24.08.2005 22:16 08
Postitas Mägilane
Asi päädis siis nüüd sellega, et hakkas nüüd siis ka sidur libisema ja tossab ka peale asenduspumba vahetus nii et tagumist autot pole nähagi

ka tühikäigul on selline kolin ja vibra nagu hakkaks kohe pudenema
Kuna asi päris hulluks läinud, küsiks, et ehk on kellelgi pakkuda uut või kasutatut hooratast müüa või rentida
tel. 56 66 55 38
Postitatud: 25.08.2005 19:41 58
Postitas Viljo
Et ikka on siis siduri viga? Sellest diisliasjandusest olen mina igatahes niimoodi aru saanud, et mida vähem seda toitesüsteemi torkida, seda paremini mootor töötab. Väikest viga remontides probleemid aina süvenevad.
Postitatud: 26.08.2005 00:46 11
Postitas Mägilane
Viljo kirjutas:Et ikka on siis siduri viga? Sellest diisliasjandusest olen mina igatahes niimoodi aru saanud, et mida vähem seda toitesüsteemi torkida, seda paremini mootor töötab. Väikest viga remontides probleemid aina süvenevad.
Ma ka loodan, et on siduri viga. Tahaks ka lõpuks öelda: BMW- sõidurõõm

Postitatud: 30.08.2005 14:07 01
Postitas patrik
viimati sai avastatud selline asi et modic suudab tõsta ja langetada tühikäiku, käivitusrikastust ja veel mõningaid settinguid diislitel. abi on saanud üks 525 tds, mis kippus välja surema manööverdamistel ja nõksutas tühikäigul. pärast programmeerimist muutus tühikäik ühtlaseks, ei surnud enam välja ja käivitus paremini.
ei saaks nüüd öelda et on võimalik imet teha aga antud autol oli tulemust küll
Postitatud: 08.09.2005 00:19 02
Postitas Mägilane
Sai siis nüüd vahetatud ka DTP pihustiotsad Boschi otste vastu ja saabus ka lõpuks hooratas ja sidur kohale ning tänu Valdekule ja Janekile ka ära vahetatud. Peale tunniajast sõitu täna on kiskus näo selliseks

Puterdus on kadunud, panin tähele vaid seda et tossab veel aga ootan nüüd veel millal saan UM-is peale ka uue stenditud pumba ja siis räägin tulemustest edasi
Postitatud: 15.09.2005 22:27 58
Postitas andre731
To patrik: Minu auto oli siis see, millel sa avastasid tühikäigu pöörete muutmise võimaluse Modicuga. (UM-is on seda juba vähemalt 2 aastat tehtud). Praeguseks olen autoga peale regullimist sõitnud paartuhat kilomeetrit ja selle aja jooksul pole auto kordagi veel tühikäigul välja surnud. Tühikäigu hetkelist suuremat kõikumist on juhtunud 2 korda eelmise nädala jooksul+ veel vaid kõrvaga tajutav üliväike kõikumine parklasse tagurdamiste juures. Käivituse paranemine oli ainult näiline (st, et auto läks paremini käima ainult üksainus kord sinu juurest välja sõites ja pärast võttis ikka 1-2 sekundit aega enne kui auto käima läks). Suur tänu igastahes tehtud töö eest, sest auto kasutamismugavus on tunduvalt paranenud

(ei ole eriti hea kui linnas ühel hetkel nii piduri kui ka roolivõim korraga ära kaovad...)

Postitatud: 16.09.2005 09:32 16
Postitas fireman1
mis loom see modic on, kus sellise asjaga tegeletakse, palju maksma läheb?
Postitatud: 25.09.2005 12:45 08
Postitas Mägilane
Sai siis ka nüüd ka lõpuks kõrgsurvepump stendimiselt kätte a ka peale pandud kuid tulemus pole see mida lootsin. Proovin siis veits kirjeldada mis mulle silma-kõrva jäi, äkki oskavad teadjamad väheke arvamust avaldada millest see võib olla (ise arvan pumba vale reguleering ehk), arvestades seda, et on uued pihustiotsad, kõrgsurvepump,hooratas koos siduriga.
1. tossab ka normmalsel kiirendamisel (mitte pedaal põhjas)
2. viskab vahest tühikäigul töötamisel värinad või üksikud tõuked sisse nii soojalt rohkem kui külmalt.
3. sõites ühtlase gaasiga nt. teise käiguga hakkab nagu katkuma ja vibra tuleb sisse.
4. küttekulu pardaarvutis on linnas keskmine 5.8l/100km

mis oleks muidugi tore aga reaalselt on muidugi u 10l/100km kohta
5. kui pump peale pandi öeldi, et ei taha töötada keskmiste parameetritega (mis-iganes, ei jäänud täpselt meelde) hakkas mootort väristama ja jõnksutama, kuid kui tõstis või langetas neid mis-iganes parameetreid hakkas norm. tööle.
PS. kõrgsurvepump vahetatud UM-i diislispetsi poolt ja regullitud Karla-autos ning sõitis ühe päeva ilma värinateta kuid nüüd hakkab iga päevaga üha rohkem värisema tühikäigul. Ootaks siis arvamusi või soovitusi kelle poole veel pöörduda peale UM-i või kus-kes oskaks pumpa regullida (kui on ikka selle regulli viga)
Ette tänades.
Postitatud: 25.09.2005 21:48 15
Postitas patrik
no sinu elu on eriti lihtsaks tehtud- jalaga uks lahti ja nõua töö kvaliteetset lõpetamist
Postitatud: 28.09.2005 18:39 54
Postitas Mägilane
patrik kirjutas:no sinu elu on eriti lihtsaks tehtud- jalaga uks lahti ja nõua töö kvaliteetset lõpetamist
Saigi auto Karla Autosse viidud hommikul, kust ta vahepeal UM-is käis ja homme hommikul saan tulemusi näha
