2. leht 2-st

m

Postitatud: 17.08.2007 21:23 07
Postitas Rain.
Väike kõrvalepõige eero vanasse 540 teemasse, kus priitv8 ütles järgmist, kui ta oli omal selle karterituulutuse klappi ära vahetanud:
priitv8 kirjutas: Ahjaa, see kaanest bensu surveregulaatorisse minev vaakumvoolik oli ka täitsa pehme ja ennast lapikuks imenud/kleepinud,
missugusest voolikust jutt käib :?
Jutt ise siin kohe lehekülje alguses, kolmandas postituses.

Postitatud: 17.08.2007 22:30 33
Postitas eero
Lühike kõver lutu on, mis paremal pool mootori taga otsas. Üleval servas kohe, aga suht sant oli ligi saada. Küllap sa ta ära tunned kui vaatad sinna.

Ma ise tegin ta kunagi alusaegadel juba nats veel lühemaks, sest ots oli lõhki.

Postitatud: 18.08.2007 01:08 42
Postitas priitv8
Rõhuregulaatori pihustitrassi kõrvalistujapoolses otsas tunned ju ikka ära. Sinna läheb ainult üks peenike voolik samast tuulutusklapi kaanest. Seesama.
Vt siin pildil tähistatud nr 6, aga päriselus tuleb ta regulaatori enda (4) küljest:
http://bmwfans.info/original/E34/Lim/53 ... l-13_0385/

v

Postitatud: 02.09.2007 15:21 13
Postitas Rain.
Veel üks küsimus seoses selle karteri tuulutuse membraaniga. Kui olulist rolli mängib siit jooniselt osa nr. 8 ehk kui see pime nr. 8 katki on, kas siis on vaakumi ring rikutud ning mootor saab lisaõhku?

Re: v

Postitatud: 14.09.2007 10:48 34
Postitas Rain.
Rain530 kirjutas:Veel üks küsimus seoses selle karteri tuulutuse membraaniga. Kui olulist rolli mängib siit jooniselt osa nr. 8 ehk kui see pime nr. 8 katki on, kas siis on vaakumi ring rikutud ning mootor saab lisaõhku?
Oskab äkki keegi ikka vastata, kui palju mängib mootori töös rolli see osa nr. 8, millele ma oma eelnevas postis olen viidanud :?:

Postitatud: 14.09.2007 11:23 43
Postitas priitv8
Peaks põhjustama otsese vaakumilekke, sest M62-l istub seal pidurivõimendi vaakumvoolik.

Postitatud: 16.09.2007 06:24 27
Postitas Trionic
Iga vaakumileke suurendab oluliselt kütusekulu,halvendab mootori tööd,mõni vanem mootor hakkab tossama jne.