2. leht 2-st
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 11.05.2012 09:14 19
Postitas steyr
hansu kirjutas:steyr kirjutas:
aga tunne on et ketta oleks nagu laiend ,nagu jahutus ribide vahel tekiks laiend et hakkab klotsides pooma
Loe Günther 09.05.2012 16:31 11 postitus uuesti läbi
ma tean seda teoorjat juba ammu ,pole vaja mu seda 10 korrda lugeda ainus asi mis selles jutus mind kukalt kratsima pani on väide ... Viimane näide kehtib konkreetselt BMW5 E39 1995>
ketaste BG3043 kohta, samuti Audi100 BG2745. BMW5 E39 BG3043 ketaste
võimalik kõverdumine ei ole (eriti diiselautode puhul) seega olemuselt garantii,
vaid paratamatus ning soovitav oleks auto omanikke sellest teavitada ..... et siis 530d e39 ongi nii et kettad viskava ja jäävadki viskama ja polegi midagi teha lihtsalt mõnedel 30d omanikel aeg ajalt veab ja saavad sõita normaalseta piduritega (BG 3043 minumeelest peaks olema 525d ketas 296mm läbimõõduga)
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 11.05.2012 09:57 12
Postitas hansu
Aga siin ongi ju kirjas et ketas kulub mõnekohapealt õhemaks. Ehk siis tekibki see poomine.
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 11.05.2012 10:08 44
Postitas eero
Pole öelda midagi tarka. Tavaline keskmise hinnaklassi ketas. Bosch pidurikettaid 100% ise ei tee (nagu muide Lemfördergi) vaid pakendab mingi allhankija toodangut.
Et minu hinnangul ei saa võrrelda kvaliteedilt nende pmlt originaalosadega, mida nad ise toodavad ja mis nende põhileib on.
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 11.05.2012 12:14 10
Postitas erikred
steyr kirjutas:
ma millegi pärast kahtlustan et see ketta viskamine ,v siis ,mh kuidas oleks parem seletada, pidurdades auto jõnksutab ette st reisijate pead hakkavad õrnalt noogutama

rool ei kisu ,pedaal ei hüppa ,seega tekib tunne et ,ketas ei lengerda külgebidi ,sedasi külgebidi lengerdades liiguks suport kaasa ja suport võib liikuda külgepidi päris palju ,aga tunne on et ketta oleks nagu laiend ,nagu jahutus ribide vahel tekiks laiend et hakkab klotsides pooma ,ja kui suruda pidurit eriti tugevalt siis pole tilligi tunda ,jõnksutab just piduriga libistades ja suuremal kiirusel libistades käib algul trtrtrtrtrtrtrtr kiiruse vähenedes jonksjonksjonks
kõlab nagu tüüpiline "must" ketas, proovi minu poolt kirjeldatud piduri trikki. Ma olen isiklikult vist neljal autol niimoodi "kõverad" kettad ära remontinud. Kaks nendest olid suurte ketastega e39-d.
terv
erich
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 11.05.2012 12:53 51
Postitas siiim_k
Minul piduritrikk ei mõjunud. Ca pool aastat sõitsin nii, et pidurdasin viimasel hetkel ja jõuga, et vältida värinat.
Ilmselt oli rooste ventileerimis ribide vahelt ketta paiste surunud seismise ajal. Nüüd umbes 500km uute piduritega ja väga mõnus on. Pole enam sellist tunnet nagu oleks ilge algaja kes avastab ees oleva ristmiku viimasel hetkel. Sümtomid olid samad nagu eespool kirjeldatud. Autuks küll e46
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 11.05.2012 15:35 18
Postitas testivoitja
Mina võtan siis sõnad tagasi

Kontrollis käidud ja selgus tõsiasi, et kettad kõverad ei ole. Avastati aga valesti paigaldatud amordid

Homme teeme selle korda ja vaatame edasi.
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 12.05.2012 17:19 02
Postitas testivoitja
Kirjutan siis ka teistele teadmiseks, et valesti paigaldatud amordid tekitavad päris korralikku tulevat ja minevat vibra. Vahel avaldub pidurdades, vahepeal niisama sõites. Amordid paika ja sõit jätkub ilma vibrata.
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 12.05.2012 17:45 53
Postitas steyr
testivoitja kirjutas:Kirjutan siis ka teistele teadmiseks, et valesti paigaldatud amordid tekitavad päris korralikku tulevat ja minevat vibra. Vahel avaldub pidurdades, vahepeal niisama sõites. Amordid paika ja sõit jätkub ilma vibrata.
hmmm et äkkikirjeldad täpsemalt kuidas saab v kuidas sul olid amordid valesti paigaldatud aa ja mis autoga tegemist ,ma olen päris palju amorte paigaldanud ja seepärast tekib küsimusi kuidas v kus otsast seal viga tehti
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 12.05.2012 18:04 43
Postitas testivoitja
Viga oli selles, et amordi peal on märgised R ja L. Amort ise sobib nii vasakule kui ka paremale, aga vastavalt sellele tuleb amort ka paigaldada vastavalt ja märgised paika keerata. Kui vasak siis L, kui parem, siis R. Auto 530d 2001a Touring.
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 13.05.2012 02:26 50
Postitas steyr
testivoitja kirjutas:Viga oli selles, et amordi peal on märgised R ja L. Amort ise sobib nii vasakule kui ka paremale, aga vastavalt sellele tuleb amort ka paigaldada vastavalt ja märgised paika keerata. Kui vasak siis L, kui parem, siis R. Auto 530d 2001a Touring.
mmh viimane BMW millele amordid panin oli 750 e 32 ja sai ette alla SACHS amordid ja seal kül polnd mingeid tähiseid sõidab juba mitu aastat probleemidettat.Tegid sa seda tööd ise või on see mingi remondi töökoja teoorja,mmh vb iseasi kui lemps kes seda tööd tegi ,lmmutas esiotsa lahti st, mõlemad pooled korraga ja siis läksid kandurid vahetusse aga kas see ka praktikas võimalik on ,teah pole proovinud ,krt ei laksa seda parema ja vasaku poole amordi teemat hästi läbi ,aga tundub sellise jutuna nagu ehitus meeste nali räägib ,miks karbis on ühtedel naeltel pead ühele poole ja teistel teisele poole siis vana ehitaja ütleb selle peale praktigandile,et vasaku seine naelad ja pareme seina naeled sry kui kellegi tundeir riivasin aga pole ennem kokku puutunud paema ja vasaku poole amortidega
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 13.05.2012 08:50 58
Postitas testivoitja
Siin teemas piltidel ilusti näha need märgised. Minul igatahes auto vibras valesti paigaldatud amordi pärast. Ja naelad ongi vasakule ja paremale seinale

Samuti peavad amordid olema paika keeratud.
http://www.bmwclubmalaysia.com/forums/s ... ally/page4
Re: E39 -530d 2002 a esi piduri kettad
Postitatud: 14.05.2012 18:42 18
Postitas steyr
testivoitja kirjutas:Siin teemas piltidel ilusti näha need märgised. Minul igatahes auto vibras valesti paigaldatud amordi pärast. Ja naelad ongi vasakule ja paremale seinale

Samuti peavad amordid olema paika keeratud.
http://www.bmwclubmalaysia.com/forums/s ... ally/page4
nuujah uhke värk ,pole ennem selise teemaga kokku puutund ,ma oma 39 l vahetasin kül amordi ülemisi puhvreid ja plast lõõtsasi aga amorti kandurist välja ei võtnud ja seeoli üle aasta tagasi ei mäleta ka enam kuidas too värk seal välja nägi ,mis aga piduritesse puutub siis sai tellitud brembo kettad eks näis mis teevad ja kui kaua kestavad