2. leht 4-st
Postitatud: 21.09.2005 09:35 25
Postitas Diana
eero kirjutas:Seda, et mitte ma nüüd targutada tahaksin jne, aga kas äkki oleks selles loos nüüd väike õpetus tulevastele põlvedele, et kui on öeldud, et õli ei vahetata, siis õli ei vahetata...!
?
Ei tea, kas see peab päris paika. kast jõnksutas juba ennem õlivahetust aeg-ajalt ning me lootsime, et õlivahetus parandab ehk seda viga. Nii palju kui Raivo Aareka arvamust mulle edastas jäi mulje, et see oligi ootel õnnetus, st oleks juhtunud olenemata õlivahetusest. Lihtsalt õlivahetus kiirendas selle esile tulekut.
Samuti olevat Aarekas öelnud, et kui vana kasti õli on tökat, nagu ta meil oli, siis on põhimõtteliselt kindel, et on jamasid oodata peale õlivahetust.

Postitatud: 21.09.2005 17:02 20
Postitas primary
Kuule mis õli sa sinna sisse panid, minu kogemustest, eluaegset õli taheti mulle kunagi müüa 380 eeku liiter (Autotall Pärnus), nii et tuhande krooniga kasti õli vahetust küll ära ei tee.
Räägime ikka "eluaegsest" kastist?
Postitatud: 21.09.2005 18:42 35
Postitas Raivo
primary kirjutas:Kuule mis õli sa sinna sisse panid, minu kogemustest, eluaegset õli taheti mulle kunagi müüa 380 eeku liiter (Autotall Pärnus), nii et tuhande krooniga kasti õli vahetust küll ära ei tee.
Räägime ikka "eluaegsest" kastist?
Esmalt läks Castroli õli, kataloogi järgi.
aarekal on kah mingi täissünt õli, ning kindlasti mitte 380.- liiter. Pigem nii 2-3x vähem. Aga sinna läheb teda 9.5l, et ka sellega peab arvestama

Postitatud: 22.09.2005 12:03 59
Postitas eero
Kusagilt mäletan, et õli olenes ka sellest, mis värvi silt kastil - kas roheline või must.
On su kast lahti juba? Või alt ära vähemalt.
Mu oma pidi nüüd põrandal olema, aga lahti veel mitte. Hakkab huvitavaks minema

Postitatud: 22.09.2005 13:45 25
Postitas primary
Postitatud: 22.09.2005 15:59 56
Postitas Raivo
eero kirjutas:Kusagilt mäletan, et õli olenes ka sellest, mis värvi silt kastil - kas roheline või must.
On su kast lahti juba? Või alt ära vähemalt.
Mu oma pidi nüüd põrandal olema, aga lahti veel mitte. Hakkab huvitavaks minema

No lubati täna viga välja uurida. Eile tarisin ta kohale.
EI tea kas peaks täna neid kahte kasti sinna vaatama minema

Postitatud: 22.09.2005 16:56 55
Postitas eero

vaata et segamini ei lähe

Või äkki annab ühe kokku panna

Postitatud: 22.09.2005 22:45 26
Postitas Tarvo
Raivo kirjutas:eero kirjutas:Kusagilt mäletan, et õli olenes ka sellest, mis värvi silt kastil - kas roheline või must.
On su kast lahti juba? Või alt ära vähemalt.
Mu oma pidi nüüd põrandal olema, aga lahti veel mitte. Hakkab huvitavaks minema

No lubati täna viga välja uurida. Eile tarisin ta kohale.
EI tea kas peaks täna neid kahte kasti sinna vaatama minema

Hirmus kobakas on ikka sul see kast seal all

Postitatud: 23.09.2005 15:59 23
Postitas Raivo
Viga selguski:
mingid sidurid omavahel kokku kärsanud. Midagi väga hullu ei pidanud olema.
Hiljemalt kolmapäevaks pidid jupid tulema ja vast siis järgmiseks reedeks juba pill lippab.
Eks kui täpsemat infi teada saan, siis panen siia ka üles, et tulevastel põlvedel oleks info kohe käepärast

Postitatud: 23.09.2005 16:06 35
Postitas eero
Nu vot siis
Minu oma polnd lahti? Saaks jupid ühe paki sees siia.
Postitatud: 23.09.2005 16:15 33
Postitas Raivo
eero kirjutas:Nu vot siis
Minu oma polnd lahti? Saaks jupid ühe paki sees siia.
Kusjuures pidigi hulgitellimuse tegema. Su omal seal veel mingid jamad.
Aga eks räägib PS'i kaudu täpsemalt

Postitatud: 25.09.2005 13:19 54
Postitas aarekas
No nii - sai siis eero ja raivo kastid laiali kisutud! Mõlemal reeversi sidurid kokku jooksnud. Eero omal korvi stopperi soon tükkhaaval eraldunud. Raivol aga probleem "eluaegse" asja moodi- õli! ja kui see aastaid vahetamatta, siis kaovad määrimis-pesemis omadused, aga asi kulub ikka. Ja ükskord on tulemus ikka käes. Raivo kastis olid kettad kulunud juba niikaugele, et sõit toimus sodi ja tahma peal.
Eero autol oli poldid kas kinni keevitatud või siis kinni keeratud eluks ajaks

Postitatud: 25.09.2005 13:43 54
Postitas Aare
MOTT

Postitatud: 25.09.2005 21:52 28
Postitas patrik
soovin ka hea meistrimehe kontakti.mul lülitab teisele käigule liiga järsult. kuna cabrio jääb talveks seisma siis saaks sellega rahulikult tegelda.
Postitatud: 26.09.2005 08:36 53
Postitas Tauri
uuriks siis selle lifestyle õli kohta! nagu arusaan siis seda siiski tuleks vahetada aga mis ajatagant? Endal masin moment 118000 sõitnud, et kas on aeg selle peale mõelda või?
Ei tahaks nagu mingite üllatustega ennast õnnistada!
Postitatud: 26.09.2005 08:44 54
Postitas Raivo
Huvitav miks bemm siis sellist lollust suust välja ajab, et eluagne õli??
Tundub et uutel autodel, see kuni 35tkm hooldusvälp on kah siiski mootori ressursi arvelt, mitte et nüüdsest on õlid mingi totaalse muutumise läbi elanud.
Kas kasumi teenimine on reaalsusetaju täiesti ära kaotanud?
Mõelda vaid, kui hästi nad teenivad, kui iga 200tkm peal hakkavad mootorid ja kastid "lendama"...

Postitatud: 26.09.2005 09:17 00
Postitas Tauri
Raivo kirjutas:Tundub et uutel autodel, see kuni 35tkm hooldusvälp on kah siiski mootori ressursi arvelt, mitte et nüüdsest on õlid mingi totaalse muutumise läbi elanud.

ikka 25 k peaks see välp olema!
Sellest saan ma isegi aru- materjali kvaliteet+ kvaliteetsemad õlid jne. Kuid endiselt on mul segadus selle liftime nimega!
Postitatud: 26.09.2005 09:36 43
Postitas eero
patrik kirjutas:soovin ka hea meistrimehe kontakti.
Kas seda?
eero kirjutas:aareka nr. on 56 930 948
Postitatud: 26.09.2005 10:25 01
Postitas primary
Kuskilt usa lehe pealt sain teada, et ameerikas kestab eluaegne õli u.100 000 miili, siis 160 000 km. Aga seda, kui tihti peale esimest õlivahetust tööd kordama peaks, kirjas polnud.
Sain aru et üks kast täitsa lõpnud. Mul üks 5hp30 (must silt, 1055 000 010) seisab garaais, tagurpidikäigu trumlil hambad maas, muidu komplektne (küll hetkel lahti võetud). Kui kellelgi huvi, PS.
Postitatud: 29.09.2005 09:59 25
Postitas aarekas
5HP30 õli vahetusel umbes 6,5l , kasti täismaht koos hüdroturbiiniga 13,50l ! ja kaal umbes 120 kg
5HP18 vastavalt 4l ja 9,15l ning kaal 80 kg
Postitatud: 29.09.2005 15:04 08
Postitas Raivo
Paistab, et me pole ainukesed ohvrid.
Siin on ka teise õnnetuid
http://www.e38.ee/foorum2/viewtopic.php?p=617
Mis värk on?
Ega BMW AG'd mingite vanade "pannide" omanike kaebekiri vist väga ei huvita?
Muideks mu omal selgus veel üks "mõnus" asi, nimelt hüdromuhvi sees kah mingine rattake kannatada saanud ning ka see läheb tervenisti taastamisele
Palju õnne bemari automaatkastid

Postitatud: 29.09.2005 16:00 24
Postitas eero
Muide,
minu meelest polnud minu kastis originaalõli.
Seega kogu ürituse põhjus polnud vanas õlis ja kulumises vaid lihtsalt metalli väsimises.
Turbiinis oli mul näiteks kõik okas. Ja üleüldse oli kõik ilus ja õligi puhas ja punane jne.
Postitatud: 30.09.2005 08:34 10
Postitas Valdek
aarekas kirjutas:5HP30 õli vahetusel umbes 6,5l , kasti täismaht koos hüdroturbiiniga 13,50l ! ja kaal umbes 120 kg
njah...sellepärast see Raivo auto alt pärit kast murdis kasti hoidvaid mehi nagu sooja pudru...
Postitatud: 30.09.2005 08:44 38
Postitas Raivo
****, see kaalub ju kõigest 20kg vähem kui mootor ise

Postitatud: 30.09.2005 10:01 51
Postitas eero
Ma kogusin eelinfot selle kohta ja targu ise ligi minema ei hakanud. ETK andmeil on kaal jah 125kg ja sinna juurde pange õli ka veel.
Sülle ei võta
Mitu meest seda siis püüdsid seal?

Kaks?

Postitatud: 30.09.2005 10:21 23
Postitas primary
Eluaegne õli ei ole punane.
Postitatud: 30.09.2005 10:34 43
Postitas eero
Sellest ma järeldasingi, et pole originaal. Roheline oleks pidanud olema.
Postitatud: 30.09.2005 10:56 54
Postitas aarekas
Kahekesi annab seda maaski päris isuga tõsta
Nii - paistab, et see tagurpidi käik ongi selle kasti üks nõrgemaid kohti.
Eile õhtul sai siis enamus juppe kohale- mõne asja eest ZF ikka oskab küsida (tagurpidi käigu trummel ja ka kettad), kui enamus sidurite kettad on mõni kroon alla saja siis tagurpidi käigu omad 254.-+km., aga õnneks on neid ainult 3 friktsiooni! Täna õhtul tahaks Raivo kastiga ühelepoole jõuda.
Eero omale tuleb ikka trummel tellida- ka UM remondi mehel- hr. Talimaal pole.
Postitatud: 01.10.2005 12:13 27
Postitas Valdek
eero kirjutas:Sülle ei võta
Mitu meest seda siis püüdsid seal?

Kaks?

üks keeras polte lahti...kaks püüdsid kasti kinni...

Postitatud: 03.10.2005 09:22 26
Postitas primary
Huvitaks ka, palju selle tagurpidikäigu trumli eest küsiti?
Kui on hea hind, siis teeks omal nö varukasti ka korda.