2. leht 2-st
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 09.07.2013 23:54 07
Postitas arnis
No ega saa jah, lihtsalt ma mõtlesingi, et DDE3 ei näita ju õlirõhku diagnostikas. Ma arvan, et ka see
andur ei mõõda rõhku. 2 juhet siiski, vaevalt ta takistusega töötab, liiga riskantne.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 10.07.2013 07:58 57
Postitas estliiga
Ma ütlen veelkord:
Panen mootori käima, mootoris klõbin sees, hetkega kui õlituli kustub lakkab mootoris mehaaniline klõbin kui tuli kustub armatuurist, see ei saa muudmoodi olla kui selle õlitulega seotud kui klõbin ja õlituli on koguaeg samaaegselt.
Ma olen juba 3 remondimehelt küsinud, üks on selline mees kes tegeleb ainult BMW varuosadega ja remondiga, üks mees on kes tegi omal käel ainult BMW autode remondi kes tuli UM-ist ära ja ühelt sain siit soomest infi kes on mitmeid aastaid tegelenud erinevate autode reomindiga ja omab soomes töökoda, kõigil sama jutt.
Aga jah kunagi ei tea milles võib reaalselt viga olla vb tõesti on see pump või mingi muu väiksem vidin, selle teema kogu mõte oligi see, et keegi pakuks reaalseid lahendusi välja mitte oletusi.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 11.07.2013 06:35 33
Postitas illukas316
Reaalselt pole keegi probleemi ära veel lahendanud, seega pead oletustega leppima.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 24.09.2013 14:53 30
Postitas estliiga
Niipalju ma olen uurinud, et kes selle probleemiga käsitsi on, siis kalduks arvama uue mootori poole kuna selle remont on ikka päris kulukas:
Pump ise mingi 350 euri (pakkuda ainult A osa), vahetuse käigus tuleb pmt terve mootor laiali kiskuda autodata näitab remondiajaks 10,5 tundi mida reaalselt ükski töökoda ei suudaks pakkuda, remondi peale kuluks jämedalt kuskil 300-400 euri kui töötundidesse arvestada, kett ja tallad maksavad ka oma 150 euri, tihendid mingi 100, kui kokku asja arvutama hakata tuleb siit korralik summa, et peaks kaaluma uue mootori soetamist, ise plaanin hetkel lihtsalt edasi sõita kui asi ikka läheb väga hulluks (hetkel pole asi hullemaks läinud poole aasta jooksul), siis vahetab lihtsalt mootori ära.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 24.09.2013 16:42 51
Postitas arnis
Minu 520d klõbiseb esimese 2-4 sekundi jooksul samuti päris tugevalt.
Heli aga on peaaegu identne sellega, kui kõrgsurvepumbal keerata
nurk kõvasti paigast. Ma ei tea täpselt, mis protsess seda tugevat
klõbinat võiks reaalselt põhjustada, kuid "käivitusabimehhanism"
võiks olla küll selgitav sõna. Vanasti vist krutitigi pumpasid eesmärgiga
paremini käima saada. Tundub, et siin on asi automaatne.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 24.09.2013 18:19 03
Postitas estliiga
Kuno_T kirjutas:Tuleb eristada, millest on klõbin tingitud. Antud teema puhul kaldub kaebus rohkem õlirõhu puudumisest tingit klapikompensaatoride ja ketipingutite kolina poole. Kuna antud diislil on suht löögitaoline kütuse süttimisheli, siis vahet saab teha "gaas gaas peale- gaas maha" meetodil. Gaasi maha lastes klõbin kaob- järelikult on kütuse süttimisheli, vastasel korral muust mehaanikast.
Kui käivituse ajal käib õlituli, mis armatuuri kooskõlas klõbisemise heliga on tegemist kindlasti ülevaloleva klapijaotusmehhanismidega, coomonrailil pole eraldiseisvat kõrgsurvepumpa mida timmida, iga silndri jaoks ju eraldi pumppihusti, need ei tekita kuidagi sellist heli ja diisli süttimise heli ei ole selline mehhaniline metall-metalli vastu heli.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 24.09.2013 21:23 49
Postitas Tauri_J
Kuno_T kirjutas:Mu 330 bensukas klõbiseb ka ligi 10 s pärast käivitust ja õlituli kustub ligi 3 s pärast, ma ei oska küll sellest mingit probleemi välja imeda. Äkki peaks raadio kohe kõvaks keerama?
no 10 sekundit ilma õlituseta iga külmkäivitus on küll väga halb.
Täna vahetasin õli ja filtri ära ja kuiva filtriga klõbistas mingi 5 sekki max.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 24.09.2013 21:34 30
Postitas arnis
Kas see on ikka kindel, et see klõbin on raudselt "ilma õlituseta"?
Keegi teab täpselt, kuskohas bensumootoril see klõbin tekib?
Millised kaks komponenti puutuvad kokku?
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 26.09.2013 19:47 38
Postitas estliiga
Kuno_T kirjutas:100 kW M47 pole mingi commonrail, vaid pritsepumbaga VP44 süsteem. Pealegi pemm ei kasuta pumppihusteid, see on volkari teema. Sul asjad segi kui Kört-Pärtli särk- ja muudkui targutad

.
http://realoem.com/bmw/partgrp.do?model ... g=13&fg=15" onclick="window.open(this.href);return false;
See, et ma siia 320d kataloogi osa linkisin, ei oma tähtsust, mootor on sama.
No selge, siis sellega minu pang, ei targuta, lihtsalt oma ränk eksimus, sellepärast ei pea kohe maa-alla tampima, eriti viiskas suhtumine sinu poolt. Tänud viitava abimaterjali eest ikkagi kuna asjast selge pilt!
Üritan lihtsat rahvaga sellel probleemile mingi pildi luua lihtsalt, kes selle probleemiga kokku ei puutu ega pole mingit advekaatset vastust anda siia sellel probleemile paluks eemale hoida nagu foorumites iga alateema all kombeks on

Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 09.10.2013 14:45 04
Postitas MuiduMees
Kuna siin oli juttu ketivahetusest jne, siis esitan küsimuse siia.
Kui kett on veninud kasvõi minimaalseltki, kas arvutiga peaks selle süütenurga järgi ära nägema?
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 09.10.2013 18:24 09
Postitas MuiduMees
Seda muidugi, et arvutiga keti venimist ei näe. Selle pritseajastuse vaatamise all arvutis mõtlesin seda, et kui kett veninud, siis pritseajastus muutub ju reaalselt hilisemaks.
Sõnastan küsimuse natuke ümber, et kas see kaudselt mingite näitajate paigastminemisega diagnostikas ka kajastub, isegi kui venimine on üsna minimaalne?
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 09.10.2013 19:26 59
Postitas MuiduMees
Kas keti venimise määra on ka võimalik kuidagi teha kindlaks?
Kas on ettenähtud mingisugune tolerants vms?
Märgin ära, et auto käivitub ilusti.
Ning, et ennetada neid küsimusi, miks uurin selliseid asju, siis põhjuseks on, et üks töökoda ajab vist veits umbluud ja tahab kotti pähe tõmmata.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 09.10.2013 20:29 43
Postitas MuiduMees
Antud jutt siis läheb minu järgmise teema jätkuks:
viewtopic.php?f=38&t=136381&p=14825948#p14825948" onclick="window.open(this.href);return false;
Rääkisin töökojas, mis tehtud ja mis sümptomid on esinenud. Täna siis tuldi välja, et neid sümptomeid võib põhjustada ka kulunud kett. Samas ei välistatud ka kõrgsurvepumpa.
Re: BMW 2.0D 100 kw M47 mootori õlirõhu probleem
Postitatud: 01.09.2014 21:21 58
Postitas ramones
Mõõdunud on aasta, kuid endalgi sarnane mure, kuidas asi lahenes?