2. leht 2-st

Postitatud: 10.01.2006 23:22 37
Postitas Cardo
Hiljuti vandaalitsesin e32 ja e28 esiklaaside kallal, purunesid ja killustusid täiesti erinevalt, samuti juhin tähelepanu üldiselt tagaklaasidel näha olevate gaasileegikestle, minujaoks suht müstika, kuidas need leegid 21 sajandil ikka näha jäävad :?

Postitatud: 10.01.2006 23:36 24
Postitas Muhv
Auto küljeklaasid karastatakse ja asi mutt. Esiklaasid ... ega ei kujutagi päris täpselt ette, mida saab selle kihtidega peale karastamise, millegiga katmise ja lamineerimise ette võtta. Omadused kui sellised pannakse paika ikka temperatuuril 1200 ja üle ning seda ainult üks kord. Hiljem on lihtsalt järeltöötlus ja autoglaavimine. Temperatuurid mu teada üle 600 eriti ei kerki. Karastamine on nendest üks selline keerukam, kuid väga ühese lõpptulemiga protsess.
Kui mingi kiht on kraapimisele vastupidavam saab see olla vaid karastatud või ma eksin?

Postitatud: 11.01.2006 01:25 33
Postitas Relk
Muhv kirjutas:Auto küljeklaasid karastatakse ja asi mutt. Esiklaasid ... ega ei kujutagi päris täpselt ette, mida saab selle kihtidega peale karastamise, millegiga katmise ja lamineerimise ette võtta. Omadused kui sellised pannakse paika ikka temperatuuril 1200 ja üle ning seda ainult üks kord. Hiljem on lihtsalt järeltöötlus ja autoglaavimine. Temperatuurid mu teada üle 600 eriti ei kerki. Karastamine on nendest üks selline keerukam, kuid väga ühese lõpptulemiga protsess.
Kui mingi kiht on kraapimisele vastupidavam saab see olla vaid karastatud või ma eksin?
Mäletan, et karastamistehnoloogiaid oli juba kümneid kuid jah näiteks karastamine teeb selle vastukindlamaks ja see on väga hea lõpptulemusega protsess. Bussipeatuste klaase sellest hetkels Lasnamäe noored mehed enam jalaga katki ei löönud ja niisama lihtsalt ära ei kriipinud.