2. leht 2-st

Postitatud: 06.04.2006 23:18 21
Postitas Mario_Õ
milline potekas ja kus asub ?
täna sai lambda ka ära vahetatud, targemat ei midagi :?

Postitatud: 07.04.2006 08:26 46
Postitas seawolf
See nr2 pildil peaks olema. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Vist segu siibri klapp või midagi taolist!

Postitatud: 07.04.2006 19:38 22
Postitas Mario_Õ
aga see ei tohiks ju tühikäigule mõjuda
tühikäigul nagu väriseb enam pöörded ei kõigu

Postitatud: 08.04.2006 08:20 19
Postitas truumu
bmwturbo kirjutas:aga see ei tohiks ju tühikäigule mõjuda
Kahjuks mõjub...
Aga võiksid silindrite kompressioonid ära mõõta

Postitatud: 08.04.2006 21:40 48
Postitas Mario_Õ
truumu kirjutas:
bmwturbo kirjutas:aga see ei tohiks ju tühikäigule mõjuda
Kahjuks mõjub...
Aga võiksid silindrite kompressioonid ära mõõta
olen ise ka sellepeale mõelnud, tööjuures vahendid olemas aga aega napib viimasel ajal pidevalt.
keegi teab öelda kas sama aasta 2,0 mootori segusiibri klapi potekas istub minu omale

Postitatud: 08.04.2006 23:03 47
Postitas truumu
Pote sama

Postitatud: 10.04.2006 19:50 34
Postitas Mario_Õ
täna sai siis surve ära mõõdetud silindrites viiel silindril oli 14 (ei mäleta ühikut) ja 1 silindril oli 8 pikemali starterit hoides läks 12 välja :?
kas see võibgi põhjustada seda jõnksutamist ja tühikäigul värisemist ?

Postitatud: 11.04.2006 07:15 15
Postitas truumu
bmwturbo kirjutas:täna sai siis surve ära mõõdetud silindrites viiel silindril oli 14 (ei mäleta ühikut) ja 1 silindril oli 8 pikemali starterit hoides läks 12 välja :?
Klapp põlenud...
bmwturbo kirjutas:kas see võibgi põhjustada seda jõnksutamist ja tühikäigul värisemist ?
Vabalt...

Postitatud: 11.04.2006 08:22 14
Postitas Mario_Õ
ega siin muud üle nüüd ei jää kui mootori remont ette võtta :?
eks ma annan teada kui asi korras...

Postitatud: 15.04.2006 21:00 45
Postitas nokkel
peetis küünal kõrvetab süütepooli läbi - sealt edasi katkine süütepool teeb viga juba ajule...kunagi oli see teema koos piltidega siin

Postitatud: 16.04.2006 11:09 41
Postitas Mario_Õ
niisiis auto mootori remondist tagasi:
väljalaske klapid olid ära tahmanud, lihviti veel plokikaant ja vahetati klapisääre tihendid, auto vaiksem küll liigub juba paremini aga miskit ikka veel viga, paugud kostuvad ikka kui järsult kohapealt minna, sujuval sõidul ei saa arugi, et autol mingi viga oleks.
aga kuna klapikambri tihend andis jälle kord õli läbi, oli üks süütepool ja küünal õline, see sai lihtsalt ära puhastatud ja tihend vahetatud, kas viga võib olla selles varem õlises olnud küünlas? homme taaskord DIA´sse vaatan arvuti taga ka asja üle. äkki lambdal jälle mingi viga juures kuna sai pandud universiaal.

Postitatud: 19.04.2006 23:47 30
Postitas Mario_Õ
oskab keegi tark öelda kas pihustid on 2.0ga samad ?
ja kus tartus saab pihusteid kontrollida ?

Postitatud: 28.04.2006 10:13 14
Postitas razzyG
tahaks küsida et kui on blokis mõra sees on see mingi hull asi ja palju selle korda tegemine maksab ?

Postitatud: 08.05.2006 20:41 59
Postitas Mario_Õ
tekkis uus küsimus sama tüübi mootori kohta, et milles võib probleem olla kui sooja mootoriga ei lähe pöörded lõppu välja, 5000 jookseb ilusti ja siis jääb koguma, külmast peast pole midagi (tean et ei tohi lasta külma mootoriga lõppu) jookseb ilusti lõppu ja kiirendus ka nagu parem.

küünlad vahetatud

Postitatud: 09.05.2006 08:13 57
Postitas truumu
Bena filter

Postitatud: 09.05.2006 10:03 43
Postitas Mario_Õ
unustasin mainida et bena filter vahetatud ja pumba surve mõõdetud

Postitatud: 09.05.2006 12:06 26
Postitas Tom
Segu lahja äkki, külmalt kompenseerib lisa bensuga.
Õhku ei saa kuskilt vahele?

Postitatud: 09.05.2006 14:04 38
Postitas truumu
Kui mootor käis lahti. on kett valesti peal ehk?

Postitatud: 09.05.2006 14:12 47
Postitas Mario_Õ
mootorit sai käidud ikka spetsialisti juures tegemas ei usu eriti, et kett valesti peal.
ise kaldun oma arvamusega pihustite poole aga miks siis külmalt asi toimib :?

Postitatud: 10.05.2006 06:44 46
Postitas truumu
bmwturbo kirjutas:mootorit sai käidud ikka spetsialisti juures tegemas ei usu eriti, et kett valesti peal.

Kõigil võib juhtuda...

Postitatud: 10.05.2006 08:21 37
Postitas Mario_Õ
aga kas ketist võib siis olla nii et külmalt asi toimib ?

Postitatud: 10.05.2006 09:17 38
Postitas 325 ix
Kas külmalt käib siis hästi? Külmal mootoril on segu rikkam ,see leevendab mingil määral igasuguseid häireid.

Postitatud: 10.05.2006 10:22 45
Postitas Mario_Õ
külmalt käib ideaalslt, nagu midagi poleksgi viga nii kui termostaat natuke tõuseb läheb jälle lolliks