2. leht 2-st
Postitatud: 25.11.2006 10:27 48
Postitas MuiduMees
tuli siis "lõpuks ometi " kast remondist (maru kaua venis ikka ) aga kui natuke oli sõidetud, auto seisma jäetus ja uuesti käima pandud, ilmus mingi itaalia või jumal teab mis keelne veateade PROGRAMMA CARDIO vms ning vähe hiljem mingisugune USO-MAN vms (sry täpset nimetust ei mäleta enam..
igatahes alles jäi ainult kolmas käik, kusjuures käigud tekkisid tagasi siis kui kirjad ära kadusid. Ilmusid ka kirjad kadusid ka kõik käigud peale kolmanda. Et nagu milles võib asi et kas äkki aju vaja uuesti ümber programmeerida ?

Postitatud: 25.11.2006 12:47 34
Postitas priitv8
MuiduMees kirjutas:Et nagu milles võib asi et kas äkki aju vaja uuesti ümber programmeerida ?

Milleks see või mida see aitama peaks?
Postitatud: 25.11.2006 14:37 55
Postitas nemps
mul vedeleb üks mittetöötav 5ne kast koos ajuga garaazis ,ostsin peetis kastiga masina ja tegin selle manuaaliks, mis viga on ei tea kui mingeid juppe vaja on võid küsida
Postitatud: 25.11.2006 16:43 00
Postitas MuiduMees
priitv8 kirjutas:MuiduMees kirjutas:Et nagu milles võib asi et kas äkki aju vaja uuesti ümber programmeerida ?

Milleks see või mida see aitama peaks?
ma tõesti võhik sellel alal aga sepp kes seda masinat tegi arvas et äkki aju ei tunne käike ära vms

seda seepärast et kunagi oli tal kah mingi kast mis peale remonti samamoodi ei lülitanud käike, aitas aju sättimine..
sellepärast olekski äkki abiks kui saaks teada mis need veateated tähendavad...
igatahes nädala alguses peaks asi UM-u uurimisse minema sis saab kindlamalt teada..
Postitatud: 25.11.2006 18:27 35
Postitas Ragnar
Mul panndi alla e38 kast (sama mark aga teine modifikatsioon) ja aju äratunndmisega küll mingeid probleeme ei ole.
Pigem jäi kasti parandamisel mingi asi tegemata või tehti kehvalt.
Muide kuidas sa tead, et just 3 käik on see mis alles jääb. Sul viskab ikka avarii reziimi ja siis jääb 4.käik juhendi järgi.
Postitatud: 25.11.2006 18:41 19
Postitas eero
MuiduMees kirjutas: igatahes nädala alguses peaks asi UM-u uurimisse minema sis saab kindlamalt teada..
Selles ma sinu asemel küll päris kindel ei oleks, et UM midagi tarka oskab öelda.
Kast läheb remondireiimi. Sest miski seal see ei tööta nii nagu peaks. Viga tuleks ilmselt otsida juhtplokis/ajust vms, see kole kanalitega insenerileiutis seal kastis on. See ei ole mingi elektroonikaviga. Häid uudiseid igatahes pole, sellega võid arvestada. Kahjuks.
Postitatud: 25.11.2006 18:50 53
Postitas priitv8
Igal juhul tasuks meeles pidada ühte rusikareeglit: valedest lähteandmetest saab ka õige arvutuskäigu korral arvutada kuitahes lolle tulemusi. Seega: aju enda kallale läheks ma alles siis, kui on kindel, et kõik lihtsad andurid, lülitid, magnetklapid ja kasti sisemised mehhaanikaprobleemid on välistatud.
Postitatud: 25.11.2006 19:10 48
Postitas eero
priitv8 kirjutas:Igal juhul tasuks meeles pidada ühte rusikareeglit: valedest lähteandmetest saab ka õige arvutuskäigu korral arvutada kuitahes lolle tulemusi. Seega: aju enda kallale läheks ma alles siis, kui on kindel, et kõik lihtsad andurid, lülitid, magnetklapid ja kasti sisemised mehhaanikaprobleemid on välistatud.
No mehaanika on seal nagu aru võib saada üle käidud. Pealtnäha kõik ilus, eks. Ja just need andurid, lülitid ja solenoidid ongi aju küljes kõik. Ühtegi neidd paljasilmaga ei tuvasta kas on töökorras või mitte. Mehaanika probleemid sel kastil algavad tihti aju valest tööst - sellest tingitud ülesurvetest jne.
Postitatud: 25.11.2006 19:36 36
Postitas Ragnar
ma millegipärast arvan, et aju all muidumees mõtles siin seda (mitte kasti see olevat juhtplokki)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=24&fg=20
Postitatud: 25.11.2006 21:28 53
Postitas sepp
nu ütleme nii, et need kastid mida bmw v8tele alla on pandud ei talu seda koormust ja nii nad vist lähevad...mul ka jupsis natukene alguses kast kui õhulugeja oli peetis ehk. lämmatas ära systeem ja enam gaasi peale ei saanud anda.Kui aga tuli jõud tagasi oli gaasipedaal poolepeal ja siis lükkas laksuga käigu sisse ja tuli kohe "Trans Program"...alguses mõtlesin, et kast jupsib aga hoopis oli õhulgeja...sest mõtlesin alguses et lükkab kasti kuskile avariireziimi ja ei lase nagu kiirendada...olin päris ehmunud sellest aga kui olen nüüd karteri tuulutusklapi ja õhulugeja ära vahetanud pole probleemi ilmunud. Aga reegel on see, et kui kast pole veel läinud siis kohe varsti läheb kah...vanal 525l oli 4-käiguline kast ja sellega polnud üldse probleeme..pigem oli mootori ja jahutusega jamasid mida ei taha meelde tuletada...