2. leht 4-st

Postitatud: 10.08.2007 20:18 27
Postitas 325diisel
kuidas ma e39 ventika sealt stange tagant kätte saan. mu 530d ka ei tööta.

Postitatud: 10.08.2007 20:23 56
Postitas Indrek_M
325diisel kirjutas:kuidas ma e39 ventika sealt stange tagant kätte saan. mu 530d ka ei tööta.
Võtad stange eest ära, siis saad :) Muidu ei mahu kuidagi ligi vist.

Postitatud: 13.08.2007 09:13 11
Postitas Tarmo
stange tuleb eest ära võtta jah.

Kliima vent ise on nelja mutriga kinni , aga enne tuleb see plastik sealt eest ära võtta.

Omal ei läinud kauem kui 30 minti.

Postitatud: 17.08.2007 15:43 18
Postitas teet3
Genne kirjutas:ise küsin ise vastan. ventikal on endal kaitse, see oli läbi. läbi oli veel see kurikuulus takisti. ajutiselt võtsin ta vahelt ära ja ühendasin "otse", 1. kiirus paneb kohe täisvõimsusega. muud pole midagi, kuid auto tuletab nüüd häälega tolmuimejat meelde :D
Kus see ventika kaitse asub?

Postitatud: 28.08.2007 20:47 18
Postitas teet3
meelis244 kirjutas:Kliim ventika saad kätte tuled ,stange eest ära,omal oli kokku puude selle propleemiga vent käis ilusti ringi läbi oli 1 kiirus 2,3 töötasid. Läbi olid takistid UM-is nõks vähem kui 700.-. Asuvad kliima ventika peal.
Kus need takistid e39-sal täpsemalt asuvad, mul ka läbi vist, esimesele astmele vool peale ei tule. Millised nad välja näevad? Kas nagu detail nr. 8? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55

Postitatud: 28.08.2007 21:24 16
Postitas Rakvererax22
Kristjan_K kirjutas:
Genne kirjutas:kapoti all juhipoolses nurgas kaitsmete ja releede karbis.
Misajast E39 -l kaitsmed kapotiall on? :)
E39 mingid kaitsmed releed siiski kapoti all, kuigi parempoolse filtrikopsiku all :cool:

Postitatud: 04.09.2007 20:28 14
Postitas teet3
meelis244 kirjutas: Läbi olid takistid UM-is nõks vähem kui 700.-. Asuvad kliima ventika peal.
Kus nad seal peal täpsemalt asuvad e39-sal?
Kas antud pildil on neid näha?
Pilt

Postitatud: 05.09.2007 14:27 54
Postitas namistai
teet3 kirjutas:
meelis244 kirjutas: Läbi olid takistid UM-is nõks vähem kui 700.-. Asuvad kliima ventika peal.
Kus nad seal peal täpsemalt asuvad e39-sal?
Kas antud pildil on neid näha?
Mitme juhtmega vent su autol üldse on ?
Kui 3-ga siis pole seal mingeid takisteid ja suurima tõenäosusega pead ostma terve ventika uue. Kaitse (maxifuse 50A) asub kindalaeka taga, suht raskesti ligipääsetavas ja halvas kohas, General Module lähedal.
Kui 4-ga siis need takistid paistavad läbi ventika ülemise võre vaadates, kohe ventika labade taga, mootori peal. Ja kui ikka ei leia siis hakka pistikust edasi minema ventikamootori poole. Terved peavad olema kaitsmed nr. 7(20A), 22(30A) ja 105(100A, aku juures).

Postitatud: 06.09.2007 23:24 11
Postitas teet3
4-ne pistik mul. Kaitsmed kontrollitud, kõik korras, leidsin takistid ka lõpuks üles, peab ikka esiosa lahti võtma, et ligi pääseda.

Postitatud: 26.04.2008 18:34 15
Postitas romm
Upitaks siis pisut vana teemat. Autoks siis e39 523 aastast 1999. Probleem siin nimelt selline, et täna kui üle pika aja sai konditsioneer (kliima paneelist) sisse lülitada, ei hakanud see elektrimootor kliima radika ees tööle, vaid tegi mingi veerand ringi ja jäi seisma, mingi aja pärast tegi jälle pool ringi ja jäi uuest seisma jne. Küsimus- et kas see mootor peab kohe tööle minema ja koguaeg töötama, kui koditsinoneer sisse lülitatakse, või hakkab ta teatud aja pärast tööle (nt kui süsteem läheb kuumaks). Iseenesest salongi hakkas kohe ilusti külma õhku tulema.

Postitatud: 30.04.2008 16:11 31
Postitas jann0
Mul kliima vent hakkab alles siis puhuma kui pöörded 2500- kuskil ajada ,millest see tingitud on? kohapeal jahutam hakkab teeb kaks tiiru ja jääb uuesti seisma.

Postitatud: 02.05.2008 09:14 43
Postitas romm
No vot, mul samamoodi kohapealt seistes vahest teeb tiiru ja kõik. Ootaks ikka veel mõne targema vastust, et millal täpselt see ventikas tööle peaks hakkama.

Postitatud: 02.05.2008 10:25 50
Postitas san
Sama mure ka siin pool.
Nimelt ei hakka siis see kliima ventilaator tööle,
et oskab keegi äkki kedagi soovitada kes asja diagnoosida oskaks, et äkki samuti probleem nondes takistites või mõnes kaitsmes - nonde probleemide lahendamine tundub nagu odavam kui venilaator välja vahetada.
Näpuga ringiajades vent ilusti liigub.

Autoks: e39, 525tds, 97a

Postitatud: 02.05.2008 19:23 02
Postitas Ragnar
sul väga tõenäoliselt need takistid läbi.

Muidu kas kompressor lülitub siis ka järgi kui näiteks välistemperatuuriga
samale tempile on regullitud salongist või ainult siis kui välistemp kõrgem?
Enne takistite vahetust ei julge 20C peale ka panna, sest väljas kohati soojem ja siis hakkab kondi abil jahutama ise?

Postitatud: 03.05.2008 09:33 13
Postitas romm
Minul lülitab kompressori ilusti järgi, pole vahet mis temperatuur on väljas, või mis temperatuuri ma kliima plokist peale panen.

Postitatud: 03.05.2008 18:56 31
Postitas Ragnar
Jah siis kui sa ta sisse lülitad vastavast nupust aga ma mõtlesin, et kui tahaks lihtsalt õhku salongi ja temp on regullitud samaks või madalamaks kui välistemp. Kuna siis lülitab?

Postitatud: 04.05.2008 19:09 58
Postitas san
Keegi mulle rääkis, et kompressor lülitub järgi siis kui välistemperatuur on suurem kui 5C vastasel juhul pidid mingid õhuvõtuavad kinni jäätuma.
Aga jah, minul lülitub samuti kompressor alati järgi kui lumehelbekesega nupu vajutan.

Postitatud: 05.05.2008 23:52 20
Postitas dan666
mul e34 kondi vendika kaitse läbi
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=55
pildil nr6
kas teab keegi selle takisti võimsust ja kas on vaja samasugust või võib selle asendada mingi teisega. aretaks vähe juurde ja paneks selle "tavalise"(nagu kaitsmekarbis)

Postitatud: 06.05.2008 08:01 54
Postitas Ragnar
kaitsmekarbis on sul kaitsmed mitte takistid ju?

Postitatud: 06.05.2008 10:38 27
Postitas dan666
jajahh minu viga. on see 6 detail ikka kaitse? tahaks seda siis asendada

Postitatud: 08.05.2008 14:20 03
Postitas Ragnar
Võtsin kliima vendi eile maha ja harutasin mootori lahti.
2 magnetit liimist lahti ja 1 pooleks. Liimisin 2 ja pool tagasi.
Mähis sisse tagasi ja käis ilusti vabalt ringi. Probleem tekkis siis
kui kaane tagasi panin. Kuhugi vastu ei käi aga väga raskelt käib nüüd.
Ühes otsas on laager aga seal kaanes on puks ainult. See nagu takistab
vaba pöörlemist.
Kui särtsu anda siis hakkab ringi käima küll aga käivitus momendil tundub liiga palju voolu tarbivat. Aparaat siin üle 10A ei näita aga seieri lööb põhja. Äkki hakkab kaitset läbi kõrvetama?

Kuidas teil mootor ringi käib kes on remontinud, näpuga keerab vabalt?

Postitatud: 21.05.2008 14:07 05
Postitas aise
kas 2001 aasta e39´l on ka takistid vahel? realoem ei paku igatahes...

Postitatud: 21.05.2008 19:30 20
Postitas 325diisel
oma masinal(530d) sai ka kliimavent ära vahetatud ja enne paigaldust kontrollisin laua peal ja seal ta töötas, aga auto küljes mitte. pistik oli 3kaabliga. kust peaks viga otsima hakkama.

Postitatud: 23.05.2008 15:04 12
Postitas aise
mul oli vent terve siiski, katki oli üks juhtmetest mis jooksis ventikasse, esitule juurest oli pooleks oksüdeerunud.

tänud Patrikule, kes vea leidis ja korda tegi :D

Postitatud: 23.05.2008 22:07 52
Postitas Tuumajaam
Minu e39-l hakkab kliimaventikas tööle alles siis kui auto seisab käiva mootoriga päikese käes pikalt.

Postitatud: 11.07.2008 17:14 44
Postitas Alari.
Selline tiba loll küsimus!
Kui vent läbi omadega,siis kas süsteem ikka külma puhub v ei puhu?

Postitatud: 11.07.2008 18:24 41
Postitas Indrek_M
freddy21 kirjutas:Selline tiba loll küsimus!
Kui vent läbi omadega,siis kas süsteem ikka külma puhub v ei puhu?
Oleneb ilmast. Üldiselt peale paari sooja ilma enam ei puhu.
Kliima vent jahutab kliima radikat. Mootori vent mingil määral jahutab ka kliima radikat aga kuuma ilmaga või ummikus mitte piisavalt. Süsteem kuumeneb ilma jahutuseta üle, laseb surveklapist surve välja, jahtudes on survet liiga vähe, et kliima rakenduks.

Postitatud: 11.07.2008 18:49 14
Postitas Alari.
Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni! :(
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!

Postitatud: 11.07.2008 19:00 51
Postitas Indrek_M
freddy21 kirjutas:Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni! :(
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Kliima vendil pidid mingid magnetid jalga laskma - võta lahti, vaata mootorile sisse. Kõlab nagu on magnetid lahti.
Kliima nupp peaks hakkama vilkuma kui kliima rõhk pole piisav. Samas ka minu autol tuli põles kuigi kliima oli tühi. Ei tea ...

Postitatud: 11.07.2008 19:08 12
Postitas Alari.
Indrek_M kirjutas:
freddy21 kirjutas:Sellepärast mul vahetevahel kliima jamaski!
Täna lihtsalt käis korra peast läbi,et peaks ventilaatorit kontorllima!
Ventilaator kinni jäänd omadega,kuskil veerand ringi laseb näppudega keerata ja siis jääb järsku tugevasti kinni! :(
Samas olen kuulnud seda ,et kui kliima tühi on siis hakkab E39 salongis kliima nupp vilkuma või ei sütti üldse kui vajutada?!
Kliima vendil pidid mingid magnetid jalga laskma - võta lahti, vaata mootorile sisse. Kõlab nagu on magnetid lahti.
Kliima nupp peaks hakkama vilkuma kui kliima rõhk pole piisav. Samas ka minu autol tuli põles kuigi kliima oli tühi. Ei tea ...
Eelneva jutujärgi arvan ka,et magnetid liimist lahti läinud!
Eks ma homme hakkan esiosa lammutama!Kahjuks suurtähik maakodus ja pean kuidagi esistange eest ära nuputama!
Lugedes ka eelmisi postitusi,siis palju peaks olema terve takisti takistus?!
Pärast on nii,et panen kokku ära ja siis ei toimigi!?