2. leht 2-st
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Postitatud: 15.12.2016 15:57 03
Postitas paradiisivares
M seeria võib küll vananenud olla, aga ta on töökindlam kui N seeria. N seeria tarbib vb 1-2 liitrikest kütust per 100 km vähem, samas seda raha ta ikka tagasi ei teeni mis remondi alla tambid. Isiklik arvamus on, et punktist a punkti b on odavam ja otstarbekam neid "muldvanu" ja töökindlaid masinaid pidada kui uute leludega pidevalt remondis kükitada ja ühistranspordi sõidugraafikut lehitseda.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Postitatud: 15.12.2016 16:15 08
Postitas ttsys
Nostalgialembelised teevad kummarduse.
Punktist A punkti B võib muidugi saada erineva toredusega, uhukusega, joovastusega, häbiga, kloppimisega jnejne.
Meenuvad 80ndad, kui tollel ajal 50+ ja pensi peal seltsimehed olid nõus kasvõi kohe ZAZ965A ostma, kui selle saaks uuena osta. Tahes tahtmata unustab vähemalt 1 seltskond, et autod tehakse uue auto ostjatele mitte seltskonnale, kes kombineerib, kuidas pisikese õhukese rahakotiga punktist A-st B-sse saada.

Pildil all vasakul:
K: Miks ZAZ965A-l ei ole raadiot?
V: Seetõttu, et seda ei ole võimalik kuulda, kui põlved on kõrvade peal.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Postitatud: 17.12.2016 17:11 43
Postitas sigaelmar
Näiteks kogu internet on täis N47 probleemidest, kas sa oled selline vend, kes soovitaks seda eelistada M47 mootorile?
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Postitatud: 17.12.2016 17:27 35
Postitas ttsys
Ei ole. Pealegi ilmselt mina olingi see, kes siin foorumis oli üle-üldse N47 vilepuhuja. Kahvel oli see juhtum aga seda ei ole põhjendatud kanda bensukatele.
Seda, et N47 kett taha seina pandi ning samal ajal BMW müügistrateegia ämreid kolistas 30000-60000km hooldusvälbaga on/oli midagi, mis oli vaja teha aga nõudis ohvreid. Üksikult kõigele tõlgendamine ei ole ok.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Postitatud: 18.12.2016 11:56 04
Postitas Jan320
Mersul on samuti dislal kett taga ja võibolla volkaril ka sinna kolinud.Lihtsalt ühe õliga on 30 000 palju.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Postitatud: 18.12.2016 16:34 27
Postitas ttsys
Nii ongi ja VAG-i taga seinas kettide kombo on kurikuulus ämbrite ämber sõltumata ka välbast.

Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Postitatud: 18.12.2016 17:13 00
Postitas Tauri_J
Mitte ainult kõikidel uutel diislitel vaid ka bensukatel peaks olema ketid mootori taha viidud.
Räägin siis BMW mootoritest.
Re: BMW N42 ja N46 mootorid
Postitatud: 18.12.2016 18:41 15
Postitas Jan320
Tauri_J kirjutas:Mitte ainult kõikidel uutel diislitel vaid ka bensukatel peaks olema ketid mootori taha viidud.
Räägin siis BMW mootoritest.
Milline BMW bensukas siis,N20 turbokal peaks küll kett veel ees olema.B mootoril on jah kett juba taga.