2. leht 2-st
Postitatud: 06.05.2007 11:30 21
Postitas --overdose--
E36 318 ti kirjutas:minu autol näiteks pöörded langevad hetkel kui kohapeal rooli keeran peaaegu et mootori väljasuremiseni.
käi diagnostikast läbi...

Postitatud: 06.05.2007 13:27 44
Postitas elm
E36 318 ti kirjutas:minu autol näiteks pöörded langevad hetkel kui kohapeal rooli keeran peaaegu et mootori väljasuremiseni.
Kontrolli roolivõimu õlitaset, kvaliteeti, vajadusel vaheta ära.
Postitatud: 06.05.2007 19:41 58
Postitas E36 318 ti
kuidas tehakse 318-l roolivõimu õli vahetust ja palju maksta võiks ?
Postitatud: 22.05.2007 13:40 43
Postitas JD
...
Postitatud: 22.05.2007 17:22 50
Postitas skyline
E36 318 ti kirjutas:kuidas tehakse 318-l roolivõimu õli vahetust ja palju maksta võiks ?
Asi kisub küll offtopicuks, aga...
Lasin just enda autol ära vahetada, vahetus käis nii,
1)auto tõstukiga üles (piisab ka vaid esiosa üles tõstmisest, et saaksid rattaid vabalt keerata)
2) Roolivõimu õlipaagi küljest alt lõdvik lahti ja vana õli välja jooksma.
3) Siis keerati kümmekond korda rattaid ühele ja teisele poolelele lõppu välja, et vana õli välja tuleks.
4) Kui vana õli enam ei tule, siis lõdvik uuesti kinni ja valad uue õli sisse ja korgi paagile kergelt peale
6) Keerad rattaid taas mitu korda mõlemale poole välja ja kontrollid õlitaset, vajadusel lisa õli
7) Auto käima, kontrollid veelkord õlitaset ning kui kõik korras, siis anna tuld
Postitatud: 08.09.2007 09:11 35
Postitas deepsky
Kui lambda välja vahetada siis kas KINDLASTI peab ostma originaal lambda või on ka nats odavamaid "häid" lambdasid saada?
Postitatud: 13.01.2008 11:55 38
Postitas jyrxixx
Tere. Lugesin pikka laia juttu lampta kohta ja tekkis selline mõte et peaks endal ka üle kontrollima. Suvel ostetud auto, eritvihmaga sõitnud pole .. nii et selle vee sissetõmbamise kohapealt kaasa ei saa rääkida eriti aga kuna auto käis summuti keevitusel jea peale seda võtab pärispalju kütet ( ennem oli 6,2 maanteel nüüd 8 ) siis tekkis mõte et peaks lampta ära möötma. aga kumb on parem möötmis viis ? .. kas lampta kõikumist mööta või võtta heitgaasidest ? .. ja kas see viitab lampta läbi olekule .. kui auto kohapeal töötab ja siis umbes iga 30 sek tagant tõmmab hinge krraks .. mitte palju aga siiski tõmbab. tegu siis 325 - ga e36 92 a ..
Postitatud: 23.03.2008 14:42 42
Postitas vull
ma hakkan lähiajal esitulede niiskusega võitlema..
tihedad tagumised korgid asja ei parandanud.
teen sisemised läätsed natuke rohkem hingatavaks.
Postitatud: 23.03.2008 22:23 22
Postitas truthful
kas see sis on nii et kui selle pistiku lahti võtan ning puhtaks kuivaks teen ja selle määrdega kokku teen siis ok mingiks ajaks jah???
Et mul ka siin mingi aeg jukerdas ja just lopidega ja vesiste ilmadega.
Mul endal 318 ja just sai uus mootor vahele pandud.
Arvasin alguses et mingi kala mootoris kuid siinsete väitel mul nagu sama jama.
Kuivadel ilmadel ok kõik muidu.
Ma homme kohe esimesel võimalusel auto alla ja kuivatama.
Ega lambdat lahti ise keerama ei pea ju???
Tal ju ikka mingi pistik peal?
Ma pole ise uurinud ja näinud milline pistikud neil seal peal üldse.
Postitatud: 23.03.2008 22:23 56
Postitas jackpuuk
Jälle vana jutt, siin eelpool postitajale, kui ei jõua bemmi üleval pidada, siis ära osta teda, no ei sobi bemm ja nurgatagused jupid kokku! Ostke mõni japs ja andke minna, bemm peab saama seda, mis ta vajab, see on suurte poiste mänguasi, südame ajab täis, kui näen neid ära rondistatud ilusaid autosid!
Postitatud: 28.03.2008 21:36 28
Postitas Riff
Tere klubilised, tekkis selline mure, et suure lopa ja veega lihtsalt sõitse poos hinge kinni üle 3000 pöördel ning bensiini näidik hakkas järsul langema kuni selleni et mitte midagi ei näidanud.
Mis võib probleem olla, kui keegi oskab seletada.
Ettte tänades
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 03.03.2010 16:08 11
Postitas tryku
Minul tekkis probleem sula ilmade tekkimisel. Auto külmalt käima pannes töötab laitmatult, kuid kui pärast sõitu jätta seisma, siis algul puterdab ning pärast lühikest käimist ja gaasiga meelitamist töötab laitmatult. Selle teema järgi vaadates paistab, et lambda saab niiskut(põhjaalune märg vms).
Kui tõenäoline see variant tundub? Iseenesest võib ju proovimise mõttes need klemmid WD-40-ga üle käia.
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 03.03.2010 18:06 43
Postitas Aris
Kas lambda pistiku ühendamiseks on ainult üks asend? Vahetamisest mäletan, et sai ta suht kobamisi kuidagi kokku pandud.
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 03.03.2010 18:17 29
Postitas jaano90
kui seda kuumakindlat tavotti panna sis mai tea kudias, kuna lamda andur võtab juhtme vahelt õhku, millega võrreldakse väljalaskegaase välisõhuga. Et kui sinna tavott ja silikon peale panna sis mai usu et just 100%-selt töötab.
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 03.03.2010 18:29 31
Postitas tryku
Lamba andur ei tööta nii nagu sa praegu kirjeldasid. See mõõdab ikka väljalaskes olevaid heitgaase.
Mootoris põlenud õhk ja mootorisse läinud õhk arvutatakse andurist sõltumatult ja tähistatakse tähega lambda.
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 04.03.2010 07:01 35
Postitas jaano90
õpin koolis autot ja nii meile seletati, aga ennegi õpetajad valesti õpetanud

Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 13.03.2010 00:37 53
Postitas Renku
truumu kirjutas:Sügis jälle käes ja tänavad lompe täis
Tahaks tuletada meelde E36 omanikele ühte auto omapära
Lambda anduri pistik asub sellel olendil väga ebapraktilises kohas
Kui hakkate allveelaeva mängima, seisate varsti teeääres nagu mõni vana mosse
Põhjuseks lambda pistiku märgumine ja lühis
Antud mure jääb ära, kui leiate aega tõstukile sõitmiseks ja pistiku töötlemiseks mingi vett tõrjuva aerosooliga(näit WD40)
Kilesse pakkida pistikut ei tohi, siis koguneb sinna lisaks ka kondents ja vesi ei valgu välja...
tere.. a kus täpsemalt see lamdapistik muidu asub seal.. tähh..
Re:
Postitatud: 13.03.2010 00:41 42
Postitas Renku
Riff kirjutas:Tere klubilised, tekkis selline mure, et suure lopa ja veega lihtsalt sõitse poos hinge kinni üle 3000 pöördel ning bensiini näidik hakkas järsul langema kuni selleni et mitte midagi ei näidanud.
Mis võib probleem olla, kui keegi oskab seletada.
Ettte tänades
jah võimalik et paagis oleva bensupumbareostaadi ujuk lõpetas töölepingu..

Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 13.03.2010 17:12 38
Postitas tryku
Tahtsin uurida lambda pistiku klemme, kuid ei saanud lahti pistikut. Keerasin selle kronsteini kasti küljest lahti ning said rohkem käepärasemasse kohta. Ma sain aru, et tuleb sama moodi pooleks nagu näiteks õhulugeja pistik? Igatahes kui proovisin keerata, siis käis kronsteini sees ringi.
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 13.03.2010 22:05 20
Postitas Inz999
loksuta edasi-tagasi, kui lahti ei tule siis ujuta wd40-ga ja vahepeal proovi edasi-tagasi keerata seda, endal oli sama jant, pistik oli liiva täis, ja käis jube tuugalt lahti.
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 25.03.2010 01:42 41
Postitas Renno Rebane
Tervist, endal oli kah nende tüüpiliste sümptomitega lambdajama hiljuti. Sai siis nüüd uus lambda peale pandud ja nüüd mootor töötab kohapeal ühtlaselt, kuid kiirendusega selline lugu, et 1. ja 2. käik kiirendavad normaalselt, 3ndal, 4ndal ja 5ndal mitte otseselt ei jõnksuta ega turtsu vaid lihtsalt kuidagi jääb nõrgemaks teatud pööretel vms. ja siis jälle normaalselt edasi. Nagu mingi lünk tuleb vahepeal sisse, häirib päris parajalt. Kas lambda võib niimoodi teatud käikudel/kiirustel/pööretel susserdada või on tekkind lihtsalt mingi eraldi probleem?
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 25.03.2010 08:27 44
Postitas warum
loll küsimus aga palju umbes graade on seal lamda anduri piirkonnas,siis oleks kohe lihtsam sinna midagi vaadata
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 26.03.2010 11:59 17
Postitas husta
Renno Rebane kirjutas:Tervist, endal oli kah nende tüüpiliste sümptomitega lambdajama hiljuti. Sai siis nüüd uus lambda peale pandud ja nüüd mootor töötab kohapeal ühtlaselt, kuid kiirendusega selline lugu, et 1. ja 2. käik kiirendavad normaalselt, 3ndal, 4ndal ja 5ndal mitte otseselt ei jõnksuta ega turtsu vaid lihtsalt kuidagi jääb nõrgemaks teatud pööretel vms. ja siis jälle normaalselt edasi. Nagu mingi lünk tuleb vahepeal sisse, häirib päris parajalt. Kas lambda võib niimoodi teatud käikudel/kiirustel/pööretel susserdada või on tekkind lihtsalt mingi eraldi probleem?
Mul oli ka kunagi sedasi kiirendades, et jõud mingi kindlal pöördel kadus ära, lõpuks oli nii et kui ikka korralikult vajutada siis lendas tagant selline suits välja et jube ühesõnaga mina võtsin küündlad ette. Vahetasin ära ning siis kadus ka see ära see polnud mitte bmw-ga vaid teist marki autoga, kuid ei anna pead et sul selline asi võib olla.
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 26.03.2010 14:38 54
Postitas Karel_L
Sellist asja ma ei teadnudgi, olen ikka sõitnud lompidest läbi, ning väiksed tagasilöögid on olnud, rihm hakkab vilisema, ning sel hetkel kaob ka jõud, kuid kui vilin läbi sõidab jälle normaalselt, eks peab kuskil kanalile ajama ja vaatama selle lambda asja üle.
Re: E36 ja veelombid
Postitatud: 30.03.2010 21:55 18
Postitas marko323
sai ka täna lamda üle kontrollitud ja ühtlasi diagnostika raha kokku hoitud
lamda pistik oli otsast lõpuni vett täis!
kiskusin lahti ning lasin WD40 üle ja mure lahendatud.