2. leht 3-st
Postitatud: 17.02.2006 07:34 32
Postitas erik
inxx kirjutas:
Äkki seda sellepärast, et mõlema ratta aluse pinna haakuvus on suhteliselt võrdne?
Just nii see on.
Postitatud: 22.02.2006 00:34 46
Postitas 313
No mul on sedasi , kui auto tõstukil ja keerad ühte ratast sisi nad ühtepidi küll ringi ei käi ! tähendab plokk vms puudub

aga kui ketsi panna siis kraabib nii kuidas tahab kord 2 rattaga kord 1 rattaga. Aga see on kindel kui 3 käiguga lume peal ketsi panna sisi kraabib mõlema rattaga see alati 100% nii( minu 325 ga) !
Postitatud: 24.02.2006 04:06 26
Postitas BreeZe
Teema on kuidagi ära muutunud suureks "ketsi panemise" ja "kummi põletamiseks".
LSD ja tavadiffri vahe tunneb juba autoga sõites ära, eriti lumel kuidas auto edasi liigub või ei liigu. Tulin just LSD pealt tavadiffrile üle ning üsna masendav on praeguse libedaga, üherattavedu ikka autot edasi ei vii.
Pealegi suutsin kohe kinni ka tavadiffriga jääda aga noo mis teha, ülekanne oli väga halb minu jaoks LSD-l, maanteel olid 100-ga sõites tuurid väga kõrged.
Postitatud: 24.02.2006 07:01 47
Postitas e36forever
Aga huvitav, kas siis on plokkdiffer , kui auto on hange otsas kinni ja ringi käib vasak tagumine ja esimene parem, ixil siis? Peaks ju idee järgi ixil taga plokkdiffer olema?
Postitatud: 24.02.2006 09:38 41
Postitas Maiks
Diffri peal peaks mingi märge ka olema lsd kohta? Ei ole all käinud, aga väga mõnus on sõita küll talvel enda omaga. Lumisel teel kiirendus on peaegu nigu suvel. Tagaotsa saab vibama alles väga äkilisel vajutusel, muidu läheb küll ühtlaselt. Äkki ka lsd all. 94a tds on masin.
Postitatud: 24.02.2006 15:06 24
Postitas meph
e36 kerega masinaid tuli minu teada ka tehasest lsd'ga välja.. keegi siin väitis vastupidist.
Postitatud: 24.02.2006 18:49 37
Postitas e36forever
e36forever kirjutas:Aga huvitav, kas siis on plokkdiffer , kui auto on hange otsas kinni ja ringi käib vasak tagumine ja esimene parem, ixil siis? Peaks ju idee järgi ixil taga plokkdiffer olema?
Nii, et minu plokkdiffer siis ei tööta?

Postitatud: 26.02.2006 20:53 25
Postitas R6
ei tööta jah
Postitatud: 26.02.2006 22:21 13
Postitas truumu
meph kirjutas:e36 kerega masinaid tuli minu teada ka tehasest lsd'ga välja.. keegi siin väitis vastupidist.
Mul pole kummalgi LSD-d
Ja tegelt oli see vist eraldi tellitavas paketis, mis maksis päris palju raha.
Ja sellega seoses on minu autos mitte LSD, vaid kanep

Postitatud: 01.03.2006 16:13 36
Postitas redline
piiratud libisemisega diffriga liigub auto ikka talvistel teeoludel tunduvalt paremini edasi kui tavaline
mul endal ka piiratud libisemisega differ 528i ja seda on kohe tunda kui ikka sõidad kusaigl ülesmäge....isegi kui slikid on all siis peaks auto liikuma hästi

Postitatud: 04.03.2006 13:48 33
Postitas Tarvo
Kas diffritel on vahet ka selles, kas differ on pärit automaatkastiga autolt või manuaaliga autolt? Kinnitused, mõõdud jms?
Postitatud: 04.03.2006 13:52 55
Postitas raimo_r
e36forever kirjutas:e36forever kirjutas:Aga huvitav, kas siis on plokkdiffer , kui auto on hange otsas kinni ja ringi käib vasak tagumine ja esimene parem, ixil siis? Peaks ju idee järgi ixil taga plokkdiffer olema?
Nii, et minu plokkdiffer siis ei tööta?

ilmselt jah, minul läks ka visko läbi. kui endal see saaga läbi saab, võin lahkelt nõu anda.
Tarvo kirjutas:Kas diffritel on vahet ka selles, kas differ on pärit automaatkastiga autolt või manuaaliga autolt? Kinnitused, mõõdud jms?
ei ole, ülekanne on sama mudeli puhul teine tavaliselt, kui võrrelda tomaat vs manuaal. tomaadil veidi aeglasem tavaliselt (numbriliselt suurem).
Postitatud: 06.03.2006 15:09 01
Postitas Kristjan_T
sügisel lasin enda difri ka kogemata ribadeks (õli viga polnud kuna õli ei olnud)

ma asendasin enda 525 difri 535 1500.-omaga kuna see oli plokk
kuid vahetamisel selgus et kardaani otsad ei sobind 2,5 omal 8 poldid 3,5 10 poldid sain samast kohast siis kardaani ka 500.- selgus et see on 735 oma seega nats pikem eest otsast,mõtlesime mis seal ikka vahetame tagumised otsad ära siis selgus et sisemised nuudid ei istu ja kardaani ristist ka vahetada ei saa.Selle peale viskasin mõlemad kardaanid teise autosse ja lenndasin teppani juurde ta lõikas treipingis jupi vahelt välja ja keevitas uuesti kokku.
Vahepeal selgus et pool teljed ei lähe kokku peab need ka ära vahetama
õnneks kui ostsin difri anti mulle see koos taga sillaga ühes tükis
Aga tulemus oli hea päris suur vahe on ka sõidad plokk tifriga või ilma lume peal enam nii lihtsalt libisema ei lähe
Postitatud: 21.03.2006 18:05 21
Postitas marco80
Kust saab osta minu autole LSD diffri? Võib ka kasutatud olla!
Autoks:
BMW 325Ci, 2005a.
Postitatud: 21.03.2006 19:14 54
Postitas raimo_r
marco80 kirjutas:Kust saab osta minu autole LSD diffri? Võib ka kasutatud olla!
Autoks:
BMW 325Ci, 2005a.
realoem'i järgi ei pakutud isegi M3'le LSD'd. ainuke variant siis aftermarket ca 17k
Postitatud: 21.03.2006 19:40 28
Postitas marco80
raimo_r kirjutas:marco80 kirjutas:Kust saab osta minu autole LSD diffri? Võib ka kasutatud olla!
Autoks:
BMW 325Ci, 2005a.
realoem'i järgi ei pakutud isegi M3'le LSD'd. ainuke variant siis aftermarket ca 17k
Mis differ siis E46 M3-l on?
Postitatud: 21.03.2006 23:39 49
Postitas priitv8
marco80 kirjutas:Mis differ siis E46 M3-l on?
Seal on "Variable M-differential Lock", st sujuvalt muutuva lukustusastmega, mitte 25% nagu seni. E46 ongi esimene M-mudel, millel selline all.
Postitatud: 22.03.2006 09:27 04
Postitas raimo_r
See on siis umbes sama mis Quaife pakub, nn Automatic Torque Biasing Differential.
UM annab selle M3 diffri hinnaks 31k
Postitatud: 22.03.2006 09:33 59
Postitas priitv8
raimo_r kirjutas:UM annab selle M3 diffri hinnaks 31k
Näiteks
RealOEM pakub renoveeritud difri hinnaks 2277USD.
Postitatud: 19.09.2007 15:18 13
Postitas Raitz
Kas keegi on oma E46-le (v.a M3) LSD installinud? Seni tundub custom-made valik piirduvat:
Odavaimad hinnad algavad 1700 USD-st. Kas on veel mingeid alternatiive?
Postitatud: 19.09.2007 16:49 13
Postitas Ilves
Raitz kirjutas:Kas keegi on oma E46-le (v.a M3) LSD installinud? Seni tundub custom-made valik piirduvat:
Tahad oma õlipumbast rallikat ehitada?

Drexlerist sain isegi korralikult vormistatud hinnapakkumise E46 disla blokile, ainult 2.2K EUR
Leidsin, et mõistlikum on sama raha eest + natuke peale rullnokk osta, millel see juba küljes on.
Postitatud: 19.09.2007 17:40 15
Postitas Raitz
Ilves kirjutas:Tahad oma õlipumbast rallikat ehitada?

Drexlerist sain isegi korralikult vormistatud hinnapakkumise E46 disla blokile, ainult 2.2K EUR
Leidsin, et mõistlikum on sama raha eest + natuke peale rullnokk osta, millel see juba küljes on.
Kindlasti tuleb kunagi aeg, kui hakatakse E46 kere lisaks ringrajale ka "võsa" vahel hindama. Praegu veel sellist mõtet ei ole, aga väljaspool Eestit on inimesed väga väga rahule jäänud peale selle paigaldust. Kui ikka diisli puhur täiega tööle ajada, siis sellel ühel vedaval rattal pole seda pidamist mitte kusagilt võtta.
Ei suuda hästi mõista, miks on BMW üritanud juba 12 aastat puhtalt elektroonikaga hakkama saada eesmootori ja tagaveo kombinatsioonist põhjustatud kroonilise halva pidamisega.
Seda siis öeldakse Quaife difri kohta:
It is genuinely one of the very best tuning products we have ever encountered in our 30+years in
the BMW tuning industry. No wonder Autocar said "As car addicts, we cannot allow the Quaife ATB to be ignored
Juhul, kui see tõepoolest on väärt asi

, siis miks kasutab BMW sarnase ehitusega difrit ainult oma M-mudelil

Postitatud: 19.09.2007 19:14 32
Postitas Roland325
E36-tel peaks küll tehasepoolt lisana olema blokkdiffer(või mitte?) olen näinud ikka mõnel neid all, nagu ka minu isa e36 325iA-l, mis tuli pool aastat tagasi saksast ning oli kõige tavalisema välimusega - ehk siis plekkveljed, koledad värvimata hallid stanged ja karbid ning ei tundunud küll, et auto oleks olnud kellegi autospordihuvilise oma, kellel läheks blokki vaja (täesti stock selles mõttes:ei sportvedrusi jne). Eestis pole kindlasti keegi sellele midagi juurde pannud.
Kõige parem blokkdiffri kontrollimine oleks minu arust nii(nii ma ka isa omal sain teada) - ajad auto sellisesse kohta, kus üks tagumine ratas on kruusa või muru peal ja teine kuiva asvaldi peal. Kui nüüd "ketsi" lasta ja jutt jääb nii kruusale kui ka asfaldile, siis on blokkdiffer. Ja muidugi kui ka kurvides jälle "ketsi" lasta siis on blokkdiffriga hoobilt külg ees aga tavadifriga ei pruugi vahest libisemagi hakata.
Postitatud: 21.09.2007 15:09 36
Postitas jackpuuk
Mnjah , sellisel meetodil difri olemusest teada saamine tükib tema tervisele halvasti mõjuma

Postitatud: 21.09.2007 17:44 48
Postitas Jaanus K
Oskab ehk keegi soovitada kohta, kust uusi friktsioonkettaid saaks... või inimest kes kettad ära vahetaks ja difri nii kokku paneks, et pärast undama ei hakka
Postitatud: 21.09.2007 21:00 04
Postitas Aare
Ketaste vahetamine ei eelda selliste asjade lahti võtmist, mis hiljem undamist põhjustama hakata võivad. Taldrikhammasratast pole ju vaja difrikarbi küljest ära võtta.
Postitatud: 16.10.2007 19:30 52
Postitas kenwood1
Teema algusest lugesin et kui auto käppade peale ajada ja tagarattaid ringi kruttida siis peaks plokk diffri korral hakkama mõlemad yhele poole ringi käima, mul aga selline juhus et keerutan yhte ja teine ratas seisab tuimalt paigal:D et siis nagu kas miskit pekkis seal või asi õige? autoks on 95 aasta 525i vanos touring.

Postitatud: 16.10.2007 19:50 44
Postitas Roland325
Lihtsalt lahtine differ
Postitatud: 18.10.2007 06:27 53
Postitas Elmut
Danil523 kirjutas:Tarmo kirjutas:Minu diislil ei ole plokki aga vahest ikka teeb kaks jutti.
on seda teinud nii kruusal kui lumel.
see on kuidagi kahtlane et tavadiffer teeb kaks jutti

, mul isa toyotaga kunagi pole nii olnud ka opel ascona ja siks....
Aga äkki sa tegid paar korda ühelt ja samalt kohal ära minekut

Imelik jah,sest minu e30nega sai ikka esipidurid peal mingi 300m põletatud,ja veelgi.Koguaeg mõlemad rattad käisid ringi:O Ja pidi mingi org differ olema,äkki keevitati kokku? Samas teised e30nel käib koguaeg 1 ringi.
Postitatud: 18.10.2007 10:53 57
Postitas Roland325
See ongi kuidas kunagi. Mul oli ka varem e30 325 lahtise diffriga ja 4,27 ülekandega. Vahest võttis ühe ringi, vahest kaks, nagu loterii. Sellega sai ka veel sellist nalja teha, et 2. käiguga kohapelt minnes paarkümmend meetrit taguots vibas ja 2 jutti jooksid, kuigi oli lahtine differ.