Postitatud: 22.02.2007 16:15 27
Ega tds-i ja bensuka pöördeid pole eriti mõtet võrrelda ka. Diislit ju ei saagi pöördesse 

marko323 kirjutas:mul oleks 525 differ pakkuda kui huvitab
Hmm....kas peaks ka môtlema siis difri vahetusele......Mul samamoodi 90 pealt pöörded alla 2000 rpm-i.Tegu siis e34-ga m50b20 mootoriga.(aasta1992)alts20 kirjutas:kui nii kiire differ panna siis ei jõua see 2,0 enam küll kuskile minna. Originaalis ongi need näitajad sellised nagu teema algataja kirjeldas ja see ongi normaalne. Muide automaadil on difri ülekanne erinev.
viiesel on norm kui panna kõige lähem ülekande arv kiiremaks, kui juba rohkem panna kaotab jõus ja ei võida milleski.
520 M50 on manuaalil tehasest all 3,46 ja automaadil 3,64. Kui tegu manuaaliga siis oleks täitsa norm sinna panna 3,23 (ka 518 manualil on 3,46 tehasest all)
525M50 on manuaalil tehasest all 3,23 ja automaadil samuti 3,23 ning 91edasi pandi sinna juba 3,91 millegipärast.
ise ka omand viimast manuali ja sai pandud 3,23 asemele 3.07 ja peab ütlema et ikka väga hea kooslus sai.
Ja kui mõnel bensukamehel siin 90 peal alla 2000 päärde on siis ilmselt on seal diisli ülekanne all mis jääb suurusjärku 2,64 mis on juba bensumootori piinamine
andmeid loeb tagadifrist ratta väljundi pealt ja seega ei mõjuta spidomeetri näitu ei käigukast ega rataste suurused ja mõõdud. Iga uue difri pigaldamisel jääb spidomeetri näit õigeks. valede rehvide puhul võib aga tegelik kiirus spidomeetri omast erineda.