2. leht 4-st
Postitatud: 31.07.2007 23:59 46
Postitas priitv8
Pmst miskit leiad E31 '94. aasta manuaalist
http://wuffer.net/MyFiles/RepairManual1994.pdf (vt. PDF lk. 104), aga enamasti viidatakse seal juba E38 remondimanuaalile, mida eraldi ei olegi olemas. Selleks on vaja originaalprogrammi TIS.
Siin on vbl. ka veidi huvipakkuvat tehnilist juttu:
http://wuffer.net/MyFiles/M73TechBrief.pdf
NB! Failid on suured!
M73TechBrief = 34.9MB
RepairManual1994 = 130MB
Postitatud: 04.08.2007 00:27 29
Postitas IPSU
rääkisin täna ühe spetsialistiga kes arvas et hoopis 1 ja 2 silindri vaheline plokikaane tihend on peetis ja tambib kompresiooni valesse silindrisse
Postitatud: 04.08.2007 10:16 33
Postitas Provokaator
Kes julgeb 4 silindriliselt küünlaid vahetada, kes võtab ühe käega V12 lahti ja laob kokku.
Kui tahtmist on ise remontida, siis miks mitte. Inimeme on selle mootori teinud, inimene oskab remontida ka.
Postitatud: 04.08.2007 15:29 17
Postitas Indrek523
Provokaator kirjutas:Kes julgeb 4 silindriliselt küünlaid vahetada, kes võtab ühe käega V12 lahti ja laob kokku.
Kui tahtmist on ise remontida, siis miks mitte. Inimeme on selle mootori teinud, inimene oskab remontida ka.
inimene oskab selle sinna kah keerata korralikult ma usun:(
Postitatud: 04.08.2007 15:34 53
Postitas IPSU
Provokaator kirjutas:Kes julgeb 4 silindriliselt küünlaid vahetada, kes võtab ühe käega V12 lahti ja laob kokku.
Kui tahtmist on ise remontida, siis miks mitte. Inimeme on selle mootori teinud, inimene oskab remontida ka.
ma vähemalt proovin mootoreid lammutanud küll ja kaaned lasen tartus ühel tuttaval teha, pidi olema tartu parimaid. Nii vähemalt olen tema kohta kuulnud,
Postitatud: 04.08.2007 17:57 24
Postitas truumu
Põhjus on siin:
järsku peale kiirendamist kui olin rahulikult kummi põlema lasknud, hakkas auto imelikult käituma
Lasid klapid lihtsalt pähe ja kogu muusika
Kõige paremal juhul toimus see:

Postitatud: 05.08.2007 01:12 35
Postitas IPSU
jah kõik variandid on võimalikud,sest et ei ole veel lahti võtnud, jeh aga mul mootor sutsub (suts suts) sisselaske kolektorist kah kergelt kuulda kui niii halb variant oleks siis vast oleks kolin ju kah taga aga mitte midagi ei kolise vaid plötutab tühikäigul isegi pöördesse läheb
ei julge sõita temaga enam järgmine nädalavahetusel vast hakkan lammutama kui midagi ei juhtu
eks siis kui lahti võtab on täpselt näha

Postitatud: 05.08.2007 11:36 57
Postitas Provokaator
Tartus on vist jah keegi Rekand kelle tööd saab usaldada. V12 mootoreid peaks olema osadeks suht palju ja suht väikse rahaga saadaval.
V12 mootoreid müüakse heas sõiduvõimes vahest 5000 eeq (kes ahnem, kes veel odavamalt). Kas lihtsam pole see osta?
Postitatud: 05.08.2007 11:58 16
Postitas dellu
Provokaator kirjutas:Tartus on vist jah keegi Rekand kelle tööd saab usaldada. V12 mootoreid peaks olema osadeks suht palju ja suht väikse rahaga saadaval.
V12 mootoreid müüakse heas sõiduvõimes vahest 5000 eeq (kes ahnem, kes veel odavamalt). Kas lihtsam pole see osta?
5000ga oli vist viimati müügis 5.0 ehk E31 ja E32 mootor, teemaalgatajal siiski ju E38 ja 5.4. Selliseid pole mina küll nii odavalt liikumas näinud.
Postitatud: 05.08.2007 11:59 51
Postitas IPSU
Provokaator kirjutas:Tartus on vist jah keegi Rekand kelle tööd saab usaldada. V12 mootoreid peaks olema osadeks suht palju ja suht väikse rahaga saadaval.
V12 mootoreid müüakse heas sõiduvõimes vahest 5000 eeq (kes ahnem, kes veel odavamalt). Kas lihtsam pole see osta?
JUST REKAND SEE MEES ONGI KES MU KAANED ÄRA TEEB.
NU AGA NEID "UUSI" MOOTOREID JU EI TEA SISSE PAREM IKKA OMA VANA TÖÖTAV MOOTOR KORDA TEAHA
AGA MA JÄTAN MEELDE SELLE variandi KUI MIDAGI ROHKEM P.....SE LÄHEB

Postitatud: 05.08.2007 23:15 54
Postitas prelude20
sain ühest e30 motost lati ükspäev ja kõige lihtsam on põhi alt ära keerata. vaata mis põhjast lead. kas kolvi tükid tulevad vastu
Postitatud: 06.08.2007 21:52 11
Postitas IPSU
prelude20 kirjutas:sain ühest e30 motost lati ükspäev ja kõige lihtsam on põhi alt ära keerata. vaata mis põhjast lead. kas kolvi tükid tulevad vastu
räägitakse et e38 750 karteri põhja poldid on käigukasti juures et ei pääse ligi MU MOOTOR EI KOLISE TÖÖTAB ILUSTI JA VAIKSELT AINULT KÜTTE HAIS ON ÜLEVAL JA TÜHIKÄIGUL PLÖTUTAB JA JÕUDU EI OLE JA SUTSUB SISSE LASKE KOLEKTORIS
kui sellised nutused asjad oleks mootoril siis vast on mootoris kolin ja möll suurem varsti kui aega tekib siis hakkan kaanesid maha võtma ja siis selgub
aga hea kui jagate infot see kulub alati ära

Postitatud: 04.03.2008 22:56 19
Postitas IPSU
nu nii ärkitaks vana teema jälle ellu, praegu rakiste freesimine käsil, õnneks lammutasin ühte m73 mootorit ja enam vähem hakkab varsti asi algust saama, liiga kaua on auto niisama seisnud, tahaks juba jälle rooli istuda,
kahtlustan et ikkagi kaane tihend kutu, 1 ja 2 silindri vahelt,
üritan pilte varsti teha,
Postitatud: 06.03.2008 19:11 36
Postitas Helldriver
Usun ka et "kala" peitub plokikaanetihendis...
Postitatud: 06.03.2008 23:26 00
Postitas IPSU
ma loodan seda sama, pääseks vähe lihtsamalt, kuidas sul endal auto peale remonti on???
Postitatud: 07.03.2008 00:07 03
Postitas eero
Avastasin siit siukse huvitava teema

Hia mees, sul tiksub varsti aasta täis kui mootor pekki läks ja ikka veel üritad diagnoosida siin selgeltnägijate abil.
Järgmine päev oleks pidanud kone lahti võtma. Loomulikult ise kui ütled, et mootoreid enne ka lähedalt näinud. Kui survet pole, siis on
igal juhul vaja pea maha võtta. Ja kohe pilt selge selle asemel, et siin kuude kaupa heietada.
Teise poole oma põhimõtteliselt ei ole vaja kui just kap.remonti ei taha teha
Jõudu igatahes. Hakka otsast pihta, küll kokku ja käima ka saab. Kui otsast hargnema hakkab, siis läheb lõbusamaks.
Postitatud: 07.03.2008 00:07 49
Postitas toivoku
eero kirjutas:Avastasin siit siukse huvitava teema

Hia mees, sul tiksub varsti aasta täis kui mootor pekki läks ja ikka veel üritad diagnoosida siin selgeltnägijate abil.
Järgmine päev oleks pidanud kone lahti võtma. Loomulikult ise kui ütled, et mootoreid enne ka lähedalt näinud. Kui survet pole, siis on
igal juhul vaja pea maha võtta. Ja kohe pilt sege selle asemel, et siin kuude kaupa heietada.
Jõudu igatahes. Hakka otsast pihta, küll kokku ja käima ka saab. Kui otsast hargnema hakkab, siis läheb lõbusamaks.
word!
Postitatud: 07.03.2008 00:17 25
Postitas IPSU
auto seisab praegu niisama, hakkasin töö juures rakiseid tegema nukkide paikka panemiseks, õnneks on teine kaan olemas saab mõõdud võtta,
ei ole ju aega, garaazi ehitus oli pooleli, ja tegin teisel autol keretööd põhjalikult, praktiliselt panin nissanile uue põhja, nüüd hakkan lähi ajal lammutama,
ei tahtnud nii kah teha, et robinal lahti ja siis pooled jupid kaovad vahepeal ära.
Plaan ikka kapitaalselt teha kogu mootor , mõlemad kaaned, kõik tihendid, jne jne kui korra tegemiseks läheb siis korralikult,
Postitatud: 08.03.2008 18:11 31
Postitas Helldriver
IPSU kirjutas:ma loodan seda sama, pääseks vähe lihtsamalt, kuidas sul endal auto peale remonti on???
Auto sõidab ideaalselt, isegi paremini kui soetamisel...
Postitatud: 13.03.2008 20:16 59
Postitas IPSU
ei pane veel lukku
Postitatud: 14.03.2008 01:24 37
Postitas tambets
Ulliks läinud? Miks sa selle teema lukku tahad panna?
Järgmine kord kasutab keegi otsingut, aga teemat ei leia. On vaid mingi teema lukku ja neid mitusada.
Pealkiri jäta vähemalt samaks.
Postitatud: 14.03.2008 20:12 41
Postitas IPSU
ok ei taha lukku panna hakkan siia remondi käigust pilte ja infot panema,
Postitatud: 15.03.2008 05:01 45
Postitas IPSU
hakkame siis vaikselt selle väikse remondiga pihta, natuke lihtsamat infot esialgu,
autodatast võetud pilt kuidas nukkid uuesti paika panna,

Postitatud: 19.03.2008 00:46 56
Postitas IPSU
sai pühapäeval natuke lammutatud
reedel üritan kaaned kätte saada, siis selgub mis viga on.
kuupäev 16.03.08 TÖÖAEG: 2 h KULU: 0 eeku

Postitatud: 19.03.2008 01:27 32
Postitas IPSU
Postitatud: 21.03.2008 01:25 59
Postitas IPSU
KAS KEEGI TEAB KUS SAAB PIHUSTEID LASTA KONTROLLIDA??
Postitatud: 22.03.2008 02:03 59
Postitas priitv8
Postitatud: 22.03.2008 22:45 37
Postitas IPSU
ok uurin
Postitatud: 24.03.2008 03:07 05
Postitas IPSU
viimane pilt mis sai teha peale lammutamist nüüd kokku lammutatud:
KÕIK KOKKU: TÖÖAEG 8 TUNDI JA KULU 0 EEKU

Postitatud: 24.03.2008 03:28 32
Postitas IPSU