2. leht 2-st

Postitatud: 31.01.2003 14:20 24
Postitas Aare
[quote][i]Algselt postitas Lauri[/i]
Aarega täitsa nõus,kuid ma selle ebaõnnestumise all mõtlesingi seda nõrka nukka,muidu sõiduoMadis Kuste ja küttekulu suhtes kui asi korras pole selle M40 mootori suhtes pretensioone.lihtsalt vana mootor teenis mind imehästi,kuid selle M40-ga on kogu aeg miski pisike olmehäda olnud. [/quote]

Kas sellele M40 mootorile Saksamaal mingit M43
coversion kit-i ei müüda, mis sisaldab teist nukka
ning rullnookureid? Jutu järgi pidi maksma sama
kui tavaline laks M40 remonti (so nukkvõll 4500
+nookurid 3800). Ostad saksast lagiseva auto
ning kiti kaasa.

Postitatud: 31.01.2003 15:02 26
Postitas Lauri
[quote][i]Algselt postitas Aare

Kas sellele M40 mootorile Saksamaal mingit M43
coversion kit-i ei müüda, mis sisaldab teist nukka
ning rullnookureid? Jutu järgi pidi maksma sama
kui tavaline laks M40 remonti (so nukkvõll 4500
+nookurid 3800). Ostad saksast lagiseva auto
ning kiti kaasa. [/quote]

selle kiti suhtes täitsa tume maa,tegelt kerge plaan miskil ajal kui finantselu paremaks läheb uuesti suure mootori klubisse tagasi astuda ja miski tubli 325i või 318is kokku komplekteerida.korralik kere juba olemas ja ootab oma aega.

Postitatud: 11.12.2003 14:17 03
Postitas soon
jutt läks kütusekulule ja ma ei tea millele. küsimus oli milline e30 on kõige parem, mitte kõige püssim või kõige ökonoomsem.
vastus: kõige parem e30 on kõige paremas korras e30.
oma eelistused tuleb enne paika panna kui autot ostma hakkad. kahjuks on jah aeg selline, et korralikku e30 enam keegi ei müü. kimmo kunagi müüs, ma ei tea mis tema omast saanud on. see oli korralik!!!

Postitatud: 15.12.2003 09:00 11
Postitas Tarmo
Kimmo oma ikka müügis.

Postitatud: 22.12.2003 10:56 43
Postitas Raiki
kimmo kirjutas:
ja kuskilt kuulsin et 2,0 mootor pidi bemmil üks vastupidavamaid mootoreid olema.
see on suhteline. kardan, et väide põhineb uskumusel, et 2.0 saab kõige vähem vatti.

ja auto korrasolek ei sõltu kahjuks litraazhist.
yks vastupidavamid mootoreid on hoopis 3,5l.

mida suurem mootor seda vähem ta vatti saab :)

Postitatud: 29.12.2003 01:04 05
Postitas hotwing
:roll: Mootori ümbertõstmist ise küll ette ei võtaks - 320 ja 325 siiski piisavalt erinevad masinad (pidurid, õliradikas, aku pagasnikus jne.), s.t. päris 325 sa tast ikka ei saa ja siis on veel see, et dokumendid ei klapi mootoriga... Aga 20K eest jah kuigi korralikku riista ei kipu saama, ise sain 13K eest 325 mis on igatpidi roostes ja nüüd hakkan ehitama seda [kokku läheb siis ikka mitmekordne hind] aga 325 on ka väärt seda ma arvan

Postitatud: 29.12.2003 09:06 19
Postitas soon
Raiki kirjutas:
kimmo kirjutas:
ja kuskilt kuulsin et 2,0 mootor pidi bemmil üks vastupidavamaid mootoreid olema.
see on suhteline. kardan, et väide põhineb uskumusel, et 2.0 saab kõige vähem vatti.

ja auto korrasolek ei sõltu kahjuks litraazhist.
yks vastupidavamid mootoreid on hoopis 3,5l.

mida suurem mootor seda vähem ta vatti saab :)
ja ma tahaks ka teada mõnda e30 335 isendit mida müüakse :)

Postitatud: 29.12.2003 10:47 17
Postitas Indrek
soon kirjutas:ja ma tahaks ka teada mõnda e30 335 isendit mida müüakse :)
http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=554

Postitatud: 29.12.2003 12:23 56
Postitas Kristjan
ehee mis teema välja kaevatud. no kuna pea aasta möödas siis selle ajaga kaks e30 olnud

325e 85a väändemomendi kunn 900 pööret ja ei hakka nõksutama nagu sureks ära. aga kuna antud eksemplaar oli paras porno läks müüki

ja nüüd siis lõpuks leidsin kah selle õige 84a 320i automaat. kere sirge ja tugev kuna auto on valge siis on mõningad pind rooste täppid näha juba. nendega tegeleme kevadel :roll: tänu automaadile on mootor väga heas korras pole hooratud. käib kohe mõnusalt ja puhtalt. autol on ka rooli võim ja kont ;)

plaanis siis automaat vahelt välja visata ja manuaal panna. madalaks lasta. strutbar ette, mingi hea gaasi amort ja vähe vingemad pidurid. :)

Postitatud: 30.12.2003 09:23 22
Postitas soon
aaaga mina vist olingi see osav, kes kuupäevasid ei vaadanud ja suurest igavusest oma arvamuse välja ütles... viimane postitus enne seda oli peaaegu aasta tagasi :P

Otsi endale 323, kui võimalik

Postitatud: 17.03.2004 13:51 10
Postitas Rains_525
20k eest peaks saama korraliku 323, mis on minuarust parim, minu oma oskas 7L 100km bensu võtta normaalse sõidu juures, kiirendus on väga hea (võid vabalt 325-e kõrvale sõita ilma häbenemata), muidugi tuleks autot tervikuna vaadata, kuid keskendu mootori korrasolekule muidugi eelkõige, välimus võib olla petlik. Kui ta sul täitsa korras on, siis on sellega sõitmine täielik sõidurõõm. Ainult üks mure on see, et 323-sid korralikke on väga raske tänapäeval juba leida....

Postitatud: 22.03.2004 21:46 22
Postitas Kustas
või 324td, igati öko ja kiirenduses igati tubli