Suur mure CO tasemega
Re: Suur mure CO tasemega
Mäletan, et need vanemad BMW-d tahtsid INPA jaoks spets kaablit (minul oli mingi Miglenium ADS), ei piisanud lihtsalt ümmarguse otsaga kaablist. Keegi targem oskab vast öelda, et kas selle konkreetse auto/mootori puhul on ka vaja.
Re: Suur mure CO tasemega
93 aasta auto tahab kindlalt ADS yhendust jah, et øigeid nåite inpast/disist lugeda. Sellise jupiga saab. Iseasi, kas on pointi nii kallilt yheks veakoodilugemiseks osta..
Enne: 7xE36, 2xE46, E39, E61, E32. Nüüd: F34 320dxDrive GT, E36 M3 cabrio
Re: Suur mure CO tasemega
Bemmil on pmst kolm diagnoosipõlvkonda
K-Line (see ADS adapter ja ümmargune pistik)
CAN (D-CAN adapter)
Ethernet (alates F-seeriast). Kõige lihtsam ja odavam. Ethernet pesaga OBD pistiku saab alist 3..4 euroga. Juhtme leiab nt telia digiboksi karbist
K-Line (see ADS adapter ja ümmargune pistik)
CAN (D-CAN adapter)
Ethernet (alates F-seeriast). Kõige lihtsam ja odavam. Ethernet pesaga OBD pistiku saab alist 3..4 euroga. Juhtme leiab nt telia digiboksi karbist

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Suur mure CO tasemega
Osad tahtsid õiget ADS kaablit. Kui õigesti mäletan, siis L-liin äratas aju üles ja seejärel K-liini pidi käis suhtlus. Kui on lihtsalt ümmarguse otsaga adapter, siis see pole õige ADS ja ei pruugi toimida. Vist sai vaadata ka seda, et kas auto diagnostikapistikus on L-liini klemm, google aitab.
Re: Suur mure CO tasemega
Ma arvan et L liin kadus ära juba 1990 aastaks.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- PeeterA
- Huviline
- Postitusi: 4526
- Liitunud: 26.07.2007 10:10 36
- Telefon: 51949859
- Asukoht: BMW diagnostika Haapsalus
- Kontakt:
Re: Suur mure CO tasemega
ADS kaablile lisaks vaja kiviaegset COM-pordi ja 32Bit Windowsiga läpakat kah
Siis veel teine pool aurust kulub DIS installile. INPA selline poolkõva asi, kus pead ise tark olema ja teadma kui palju mingi väärtus tegelikult olema peab. Taidlemist omajagu selle nimel, et mingi vana käru ülevaatuselt läbi libistada õnnestuks.
Ma andsin juba omanikule kontakti, kuhu auto viia lähteülesandega tehnoülevaatus peale saada. Ennem pole mõtet autot kliendile tagasi anda, kui ülevaatus peal

Siis veel teine pool aurust kulub DIS installile. INPA selline poolkõva asi, kus pead ise tark olema ja teadma kui palju mingi väärtus tegelikult olema peab. Taidlemist omajagu selle nimel, et mingi vana käru ülevaatuselt läbi libistada õnnestuks.
Ma andsin juba omanikule kontakti, kuhu auto viia lähteülesandega tehnoülevaatus peale saada. Ennem pole mõtet autot kliendile tagasi anda, kui ülevaatus peal

tel. 51 949 859
Re: Suur mure CO tasemega
Usb-rs232 adapteriga ei saa seda ads käima?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!