3. leht 4-st

Postitatud: 26.03.2008 22:26 46
Postitas IPSU
no nii täna avastasin mis mu autol viga et sooja ei tule paremale poole
mähised olid mõlemad pooleks,
Pilt

Postitatud: 01.04.2008 21:11 22
Postitas IPSU

Postitatud: 01.04.2008 21:12 48
Postitas IPSU
need kõik detailid läbivad uuendus kuuri seega saavad vanad uueks :D :cool:
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/uuendus/

Postitatud: 01.04.2008 21:36 11
Postitas IPSU
Pilt

SIIN SEE VIGA ONGI

Postitatud: 01.04.2008 21:36 32
Postitas IPSU
Pilt

TÖÖAEG: 13h KULU: 0 EEK

Postitatud: 01.04.2008 21:41 12
Postitas IPSU
Pilt
Pilt

IGALJUHUL KUI KÄIGUKASTI LASETE REMONTIDA VAADAKE NEED AUGUD ÜLE KAS SINNA ON IKKA POLT JA MUTTER IKKA TAGASI PANDUD.

Postitatud: 14.04.2008 02:12 34
Postitas IPSU
väheke uusi pilte,
http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/uuendus/

http://public.fotki.com/ipsu/m73-remont/plokki-kaaned-/

kokku tegutsenud 13 h ja kulutanud 5000 eeku + 2x nelipakki kuna tahaks teinekord kah värvida, 14.04.2008,

Pilt

plokikaaned said lihvitud ja klappisääre tihendid koos puksidega said vahetatud

Postitatud: 14.04.2008 11:21 18
Postitas --kala--
mes sa lasid kolled pulbris värvida?

Postitatud: 14.04.2008 22:20 27
Postitas IPSU
jeh mul tööjuures tehakse pulber värvimist :cool:

Postitatud: 14.04.2008 22:26 49
Postitas IPSU
täna sai natuke käsitööd teha liivapaberiga,
Pilt

Postitatud: 20.05.2008 20:28 59
Postitas IPSU
kas kellelgi on tutvusi saksas kelle kaudu saaks tihendid normaalse hinnaga, ???? eestis oote aeg 1,5 kuud

Postitatud: 20.05.2008 21:03 40
Postitas --kala--
eestist pole siis tõesti kusagilt saada? :shock:

Postitatud: 21.05.2008 06:18 19
Postitas Trionic
UM`st lasin enda mootorile DHL`ga tuua, kahe päeva pärast olid asjad käes.
Rahanumbreid ma muidugi ei lugenud,tähtis oli kiiresti saada.

Postitatud: 21.05.2008 23:36 02
Postitas IPSU
reedel lähen uurin, otsin koode et lihtsam oleks esinduses,

tahaks juba hakata kokku panema,

Postitatud: 22.05.2008 08:10 03
Postitas Trionic
Kogu tihendisatsi pead enivei UM`st võtma.Need on küll väga odavad,paraku on neid jube kogus.Kui peaks neid papptihendeid ise välja lõikama hakkama(käis alul selline haige mõte peast läbi),läheks selleks küll terve igavik.

Postitatud: 23.05.2008 15:18 17
Postitas IPSU
kus juures endal käis kah selline mõte aga ikka ostan,

Postitatud: 22.06.2008 00:27 37
Postitas IPSU
ootamisest on vahest isegi kasu kaane tihendid ja poldid juba olemas, mõned tihendid veel ja siis puhkuse aeg saab kokku vast :D

Postitatud: 22.06.2008 09:34 03
Postitas Trionic
Ma korjasin pool aastat vaikselt vidinaid.Sisselasketihendid olid kõige retsim väljaminek(üle 6 kilo), veepumba hinna andis õnneks normaalseks kruttida ja kaanetihendeid saab tänapäeval juba ka norm hinnaga. Ülejäänu oli hunnik simmereid,O-röngaid,pabertihendeid-kõik väga odavad,aga kokku saab märkimisväärse summa.
Praegu käsil järgmise M73 kaanteremont.

Postitatud: 22.06.2008 12:37 43
Postitas IPSU
odavad jah aga neid suht palju, lõpuks ikka suht hea hind :D tasapisi korjan tihendeid, ei ole ju vaja kohe hingest kinni ennast tõmmata,

Trionic kuidas sul plokikaan sobis ??

Postitatud: 22.06.2008 14:20 05
Postitas Alfonze
krdi ilus vaadata m73 lihtsat ehitust (ei võrdle siinjuures r6 mootoriga mis on poole lihtsama ehitusega:-P ).
Ma ei kujuta ette kui minu v8 on kunagi niikaugel et vaja remoma asuda, mis valdkonnast seal kulud on, tänu oma valvetronicule ja vanosele.

Postitatud: 22.06.2008 21:40 14
Postitas Trionic
IPSU kirjutas:odavad jah aga neid suht palju, lõpuks ikka suht hea hind :D tasapisi korjan tihendeid, ei ole ju vaja kohe hingest kinni ennast tõmmata,

Trionic kuidas sul plokikaan sobis ??
Ka see,mis sinult pärit oli?

Postitatud: 22.06.2008 22:02 27
Postitas IPSU
just seda ma mõtlen jah
kas oli midagi hullusti viga, minu andmetel seda kaant oli tehtud mingi aeg,

Kusjuures isegi imestan seda, kui lihtne ja loogiline tegelikult m73 on oma olemiselt ja ehituselt.

Postitatud: 23.06.2008 05:39 38
Postitas Trionic
Mingeid tegemise jälgi küll ei tuvastanud,mõõdud olid ka paigas.Sai teine igaks juhuks survestatud,lihvitud.Uued klapipesad jne.Alul ei meeldinud mulle
korrosioonikahjustused nukkadel,kuid mootoriässad tuletasid vene aegu meelde,kui rallimasinatel tehtigi meelega nukapinnad just sellised-veidi ebasiledad,mikroskoopiliste lohukestega,et hoiaksid paremini õli pinnal.
Igatahes 15 tuh. sõidetud juba.Mootor on vaikne ja mõlemas pooles mõõtsin välja ka reletiivse kompressiooni,mis silindri kaupa ei erine üle 0,5 bar.
Juulis meelitan mootorit natuke naerugaasiga,eks siis paistab,kas sulab midagi ära ka :D .

Postitatud: 23.06.2008 10:15 59
Postitas IPSU
Trionic kirjutas:Mingeid tegemise jälgi küll ei tuvastanud,mõõdud olid ka paigas.Sai teine igaks juhuks survestatud,lihvitud.Uued klapipesad jne.Alul ei meeldinud mulle
korrosioonikahjustused nukkadel,kuid mootoriässad tuletasid vene aegu meelde,kui rallimasinatel tehtigi meelega nukapinnad just sellised-veidi ebasiledad,mikroskoopiliste lohukestega,et hoiaksid paremini õli pinnal.
Igatahes 15 tuh. sõidetud juba.Mootor on vaikne ja mõlemas pooles mõõtsin välja ka reletiivse kompressiooni,mis silindri kaupa ei erine üle 0,5 bar.
Juulis meelitan mootorit natuke naerugaasiga,eks siis paistab,kas sulab nidagi ära ka :D .
nitro pidi jahutama kui normaalselt tarbida, kannatada võib vast saada differ ja käigukast, :cool:

Postitatud: 23.06.2008 14:03 56
Postitas Trionic
Nii ta on.Märga süsteemi kasutades ja tootja poolt ettenähtud düüside mõõtudes püsides,on nitro suht riskivaba.Möödunud suvel üritasin ühel miilisõidul suuremate düüsidega sõita ja tagajärjeks olid kaks purunenud süüteküünalt ja kinnikülmunud drosselklapp.

Postitatud: 25.06.2008 23:15 56
Postitas IPSU
asi hakkab vaikselt ilmet võtma,
kokku tegutsenud 13 h + 2 h ( eeltööd kolektoritel ja kaantel) ja kulutanud 5000 eeku (plokikaante remont+lihvimine: 2tk)+2539 eeku (plokikaane tihendid 2 tk+klapikambri tihendid 2tk+28 plokikaane polti) + 2x nelipakki kuna tahaks teinekord kah värvida, ,
KOKKU 15 h ja 7539 EEK + 2 nelipakki 25.06.2008

õnneks hakkab puhkus 12 juulist siis peab kokku saama enamuse kui mitte kõik

Postitatud: 08.07.2008 23:28 12
Postitas IPSU
järgmine nädal peaks esindusest hunniku tihendeid saama, enamus tulevad saksast,

Postitatud: 19.07.2008 15:21 02
Postitas IPSU
lõpuks sain UM-ist tihendid kätte, kokku läks 3459 EEK

Postitatud: 03.08.2008 03:13 34
Postitas IPSU
täna sain viimased tihendid kätte mida ootasin 3 nädalat, pidid kohale jõudma 2 nädalat tagasi, väljalaske kolle ja summuti tihendid.
Avastasin veel et roolivõimendi torud mis radikasse lähevad on omadega õhtal, seadsin sammud siis hydroscandi ja uuendus kuur voolikutele saigi tehtud,

Veel tuli välja et mootori padjad tahavad välja vahetust tatuke mõrasid täis, mõtlesin et kuna juba korra niipalju laiali lammutatud siis üks remont ja kõik võimalik läheb uus,

ma ei saa ühele asjale pihta miks esindus paneb kaubale 100% hinda juurde, just vaatasin palju esinduses maksavad jagaja kaaned koos rootoritega, mul läheb neid vaja 2 komplekti, ja komplekti hinnaks sain 4088,16 eeku seega 2 kaant ja 2 rootorit, ja bremist saab need kätte 1556 eekuga +tolli maks 420 eeku, täna sain kaaned ka juba kätte,

Mõtlesin, et panen uue ventika termosiduri, suht koht vana juba,
Avastasin, et kliima radikas on omadega õhtal ja tihendid on vaja uued panna, ei tohi remoti teha siis avastad et auto on niiiiii nii katki, seda ma mõtlesin et miks mul kliima tühjaks vaikselt jooksis peale täitmist, üks tihend oli jummala kutu piilu.

eelmine kolmapäeval sain rooli kätte lasin tartus uue naha peale õmmelda, suht hea sai ise olen igaljuhul rahul,

üritan pärast poole pilte kah lisada.

Postitatud: 03.08.2008 06:54 51
Postitas Trionic
IPSU tsitaat:
ma ei saa ühele asjale pihta miks esindus paneb kaubale 100% hinda juurde, just vaatasin palju esinduses maksavad jagaja kaaned koos rootoritega, mul läheb neid vaja 2 komplekti, ja komplekti hinnaks sain 4088,16 eeku seega 2 kaant ja 2 rootorit, ja bremist saab need kätte 1556 eekuga +tolli maks 420 eeku, täna sain kaaned ka juba kätte,

Esindus ei puutu siin asjasse.Müügihinna määrab tootjatehas,ja esindusele jäetakse mängumaa allahindlusteks.Ja kui sa arvad,et juurdehindlus on 100%,siis oled küll naiivne.Sellise protsendiga varuosadega ei kaubelda.Väga kalli alghinnaga juppidel (ecu`d,moodulid,mootorid jne) on protsent muidugi väiksem,aga kulumaterjalidel ikka sadu ja sadu protsente.

Huvitav,et sul tihenditega nii kaua läks.Mul üks 2000.a. e-38 töös,kaaned kõverad.Tellisin ülemöödunud nädalal kõik tihendid-vidinad ja esmaspäeval sain kõik ka kätte.Täpselt nädal läks.