1. leht 1-st
					
				E39 õhkpadja vahetus/sobivus
				Postitatud: 30.01.2011 10:52 59
				Postitas janekman
				Oskab keegi kirjeldada kuidas e39 touringul õhkpadja vahetus käib?
			 
			
					
				Re: E39 õhkpadja vahetus
				Postitatud: 30.01.2011 12:04 02
				Postitas jargo
				väga lihtsalt!
*kompressori kaitse välja
*tagaots tungrauaga üles
*pagasniku matt küljest ära.tagumine osa.
*voolik küljest ettevaatlikult ära
*altpoolt 13 võtmega üks mutter või oli see polt lahti keerata
*pealtpool oli vist mingi klamber(klambrid)
*käega padi vahelt ära võtta
*uus asemele ja ongi valmis.
hiljem tuleks arvutiga kõrgused ka üle kontrollida.minul läks natuke paigast ära.patrik pani asja jälle ühele tasapinnale! 

 
			
					
				Re: E39 õhkpadja vahetus
				Postitatud: 30.01.2011 12:31 30
				Postitas janekman
				Tänud!
Kas tavalisi patju on võimalik m patjade asemele panna, kui sportvedrustus on?
			 
			
					
				Re: E39 õhkpadja vahetus
				Postitatud: 31.01.2011 06:57 37
				Postitas Indrek_M
				janekman kirjutas:Tänud!
Kas tavalisi patju on võimalik m patjade asemele panna, kui sportvedrustus on?
On. Sobivad täpselt.
Kuigi sport- ja tavapadi on sama hinnaga.
 
			
					
				Re: E39 õhkpadja vahetus
				Postitatud: 31.01.2011 14:55 08
				Postitas TiitS
				Indrek_M kirjutas:janekman kirjutas:Tänud!
Kas tavalisi patju on võimalik m patjade asemele panna, kui sportvedrustus on?
On. Sobivad täpselt.
Kuigi sport- ja tavapadi on sama hinnaga.
 
Aga kes teab mis neil vahet?
uurides siis erinev kaal ja kompresiooni aste. Erineva kõvadusega? vastupidavusega?  kui on M-amordid Bilsu b8  
 
 
 Et kas siis nn kuluvad kiiremini?
 
			
					
				Re: E39 õhkpadja vahetus/sobivus
				Postitatud: 01.02.2011 07:28 43
				Postitas Indrek_M
				Sport on madalam ehk siis veidi teise kujuga. Sportvedrustuse puhul on auto 15mm madalam.