See karbuss on selline kahe otsaga asi. 
Olen omanud püäri smitut pritsega ja karbussiga e30 ja teinud olen järeldused: Kõik pritsega mootorid on võtnud palju bensiini (10/100) , aga karbussiga on peale väikest timmimist ja voolikute asjade lappimist hakanud v6tma 6-7 . Eks saab öelda ka , et karbusskulub ja pole see , mis uuel autol , aga samas pritsepillidel on alati lamda vaja vahetada , õhukulumõõtjad kuluvad , temp andurid kalavad. 
Kui sul teadmised sinna peale i hakka , siis ei ole sellega midagi teha. 
Alguseks tuleks see karbuss osandada , vahetada tihendid (saab ka ise teha , kui raha ei raatsi välja käia) ,vahetada membraanid ja korralikult puhastada. Kontrollida et kuskil hoovastikus poleks liiga suuri lokse , mis õhku vahele tõmbaks ja et ujukinõelklapp peaks. 
See ei ole nii ,et sa paned need voolikud külge ja asi hakkab toimina. Hea oleks , kui oleks mitu karbussi , mida osandada ja parematest 1 kokku panna.
edit:
Jäi silma netis üks minu vana auto , millele pannakse uuem pritsega mootor. Tollel oli korralik karbuss peal. Uuri , ehk saad temalt omale karbussi ja korraliku mootorijuhtmestiku ja karbussi aju soodsa hinnaga. 
http://foorum.e30club.org/viewtopic.php ... highlight=530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa