1. leht 1-st
					
				K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 23.05.2013 00:46 46
				Postitas Allan123
				Tervist.
sai endale soetatud e39 aastaks 2000 millele mingi debiil oli tellinud pliidi nuppudega  

  kuna auto ise korralik jne siis plaanis see vahetada nuppude vastu.äkki keegi räägiks lähemalt mis kus kuidas või on äkki kellelgi mõni õpetus
Ettetänades
 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 23.05.2013 09:41 59
				Postitas patrik
				Kui mina tellisin endale auto siis spetsiaalselt valisin pliidinupud. Selleks et oleks mugav kiirelt valida kliima seaded ja ka hinnalisa ( pluss 10 000 eeku) pärast.
Pigem on debiil see, kes valib pliidinuppudega auto, teades et talle on vaja kliimaautomaatikut.
Vahetada tuleb kõik mis on seotud kliimaga,  alates jahutusvedeliku voolikute süsteemist lõpetades ahju vahetuse ja auc sensori, solar sensori! Juhtmestiku, kliimaklappide jne paigaldusega.
Just sai ühele x5- le tehtud. Maksma läks tal umbes kilo euri. Varuosad (kasutatud) olid sellest vaid väike osa
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 23.05.2013 09:46 44
				Postitas Aular
				Seda on suhteliselt mõttetu teha , parem osta juba kohe siis kliimaautomaatikaga e39.
Kuigi ma kujutasin ette , et läheks rohkem maksma kui kilo euri.
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 23.05.2013 10:07 48
				Postitas arnis
				Tean jah, et pliidinuppude eelis peaks olema "kiire valimine",
kuid automaatika ainuke eelis peaks olema "mitte valimine" 
 
 
Olen lugenud, kuidas mõnda foorumikaaslast häirib, kuidas
küll ta klõbistab temperatuurisätteid edasi-tagasi, nii nii halb.
Suvel tahad kiiret jahutust, vajutad MaxCooling, talvel vaja
kiiresti klaasid puhtaks, vajutad Defrost. Vajutates Auto taastub
algrežiim. Temperatuuri valik ei tohiks kunagi olla midagi muud 
kui 18-22 valiku juures.
Pliidinuppudega eelis on tõesti see, et esiteks saab näiteks väga
kiiresti puhuri välja lülitada ja teiseks, kõvasti odavam variant.
Siiski ei tasu unustada, et ka pliidinuppude variandiga on tegu
poolautomaatse süsteemiga, kus temperatuuri reguleeritakse
automaatselt.
Teema algatajale teadmiseks, et paneeli vahetamine EI ole
asi, mida E39 puhul on mõistlik/inimlik teostada.
 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 23.05.2013 10:47 55
				Postitas Allan123
				ok..panen kõrva taha
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 23.05.2013 13:28 21
				Postitas hansu
				patrik kirjutas:Kui mina tellisin endale auto siis spetsiaalselt valisin pliidinupud. Selleks et oleks mugav kiirelt valida kliima seaded 
Lihtsal huvipärast küsin et mida sa seal koguaeg sätid ja milleks?
 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 23.05.2013 23:59 44
				Postitas arnis
				Tegelikult on täiskliimal selline väga kift asi sisse programeeritud, mida vähesed teavad.
Nimelt kliimaautomaatik aja möödudes ISE muudab vahepeal temperatuuri, et ei tekiks
ühtlase temperatuuri "väsimust". Ma ei tea, kas ka pliidinuppude paneelil on see progretud.
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 24.05.2013 23:42 31
				Postitas Allan123
				tegelt tahtsin teada kas ma saan asendada ned pliidikad selle nupopudega paneeliga..see kas ta automaat või mitte see mul savi.peaasi et külm soe kont ja see pisike display toimiks
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 25.05.2013 02:00 04
				Postitas arnis
				Kahjuks ei saa ka seda. Automaatika taga on ainult juhtmed,
pliidinuppudega aga vändatakse trosse. Kuigi praegusel juhtumil
ainult ühe nupuga, kuid ka see on juba palju.
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 25.05.2013 18:19 31
				Postitas patrik
				Pliidinuppudega ei vändata trosse e39-l
Seda teeb stepmootor
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 25.05.2013 18:48 33
				Postitas Allan123
				e39 on jah elektriline mitte tross! sauel igor ütles et põhimõtteliselt saab küll et bolt on.tahtsingi teada kas keegi on seda teinud või mitte..peaasi et saaks külma/sooja reguleerida.kõvemini vaiksemini ja ka konti tööle panna.polegi tahtnud auto kliimat vaid tahtsin lihtsalt teada kas saab selle teise nuppudega ploki sinna ette toimima
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 25.05.2013 18:59 32
				Postitas Tauri_J
				Kui ma ei eksi oli e46-l see retrofit mingi 200 euri kanti UM-is.
Seal ei olnd sees kliimapaneeli vist, muu oli olemas.
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 26.05.2013 10:26 39
				Postitas Allan123
				kas keegi on selle läbi teinud? ja oskaks äkki mingi diy panna 

 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 26.05.2013 17:54 24
				Postitas Aular
				Allan123 kirjutas:kas keegi on selle läbi teinud? ja oskaks äkki mingi diy panna 

 
Vaevalt , et keegi sellisest lollusest diy on teinud.
Nagu sulle öeldi , siis on see kulukas ja mõttetu ettevõtmine .
 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 26.05.2013 19:01 36
				Postitas Tauri_J
				Kunagi otsisin e46 diy ja otsides leidsin e39 oma. Oli palju mahukam kui e46-e oma. Ei  oska öelda küll millepärast 
 
 
Pealegi oli see saksakeelne aga tundus väga põhjalik olevat.
 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 26.05.2013 20:57 08
				Postitas Allan123
				miks see on lollus?seleta mulle ära.kui ma tahan nende pliidikate keeramise asemel nuppe vajutada on lollus? asi selles et sain juba vastuse enda küsimusele,et see on teostatav väga lihtsalt.Võib selle teema lukku panna
			 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 26.05.2013 22:37 07
				Postitas saiko
				Allan peab vist köögiga edasi sõitma   

 
			
					
				Re: K: e39 pliidinuppude asendamine
				Postitatud: 27.05.2013 09:23 48
				Postitas patrik
				Kui panna kliima paneel, ei hakka õhku reguleerima üles-alla-keskele sest nelja stepmootori asemel on üks. Sellel on erinevad asendid mis tagavad selle, et spetsiaalne ratas lükkab erinevaid hoobasid, mis omakorda avavad ja sulgevad klappe mis reguleerivad õhuvoolusid. Automaatikul on iga klapi jaoks mootor, mis need avab ja sulgeb. Et töötaks, tuleb vahetada kogu ahi.