1. leht 1-st
					
				CAGO äravõetav haagisekonks
				Postitatud: 26.03.2006 23:57 05
				Postitas Ignuk
				tahtsin oma aparaadil korraks tagastanget ära võtta, kuna üks külg tuli naisterahva sooritatud manöövrite käigus siinidelt maha. selgus, et ilma konksu eemaldamiseta ei tule sellest midagi välja. kuidas aga see jurakas sealt ära käib- on kellelgi kogemusi? paremal pool konksu küljes on üks suurem keeratav ketas, vana pesumasina programminupu taoline, kus mingine lukustussüsteem peal.
liigub ta vast 45* ulatuses. olen seda nii ja naa logistanud. mis seal üldse toimuma peaks, et konksu maha keerata saaks?
			 
			
					
				
				Postitatud: 27.03.2006 04:37 19
				Postitas eclipse
				kas pidi välja tõmbama või sisse lükkama keeramise ajal, mitte ei mäleta 

 
			
					
				
				Postitatud: 27.03.2006 13:14 37
				Postitas Ignuk
				kas selle ketta keeramisel peaksid põhimõtteliselt need 2 roostevaba horisontaalpuksi korpusesse libisema, et konks alla tuleks?
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.04.2006 15:06 17
				Postitas luts
				lükkad nupu sisse ja keerad päripäeva niipalju kui saab ja konks tuleb vopsti lahti!
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.04.2006 15:47 03
				Postitas tarxwanted
				Äravõetaval konksul peaks ikka võti ka olema,siis saad alles seda ketast keerata.Mul selline väike võti.Kõigepealt keerad seda muidu ketas lihtsalt eiava lukustust.Arusaadav ka,muidu iga mats võiks selle ära keerata.
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.04.2006 15:49 13
				Postitas H_Margus
				tarxwanted kirjutas:Äravõetaval konksul peaks ikka võti ka olema,siis saad alles seda ketast keerata.Mul selline väike võti.Kõigepealt keerad seda muidu ketas lihtsalt eiava lukustust.Arusaadav ka,muidu iga mats võiks selle ära keerata.
Kindlasti võtmega, endal vedeles õnneks pakiruumis, kui auto ostsin.
 
			
					
				
				Postitatud: 16.04.2006 17:52 22
				Postitas Ignuk
				mida selle pooliku konksumehhanismiga ikka peale hakata.. aga mul seal lukuaugus midagi juba ees. koos sellega ma keerangi. aga see "midagi" sealt välja ei tulegi.. keerata saab ca 45 kraadi ulatuses. kas peaks rohkem?
krt saaks mõne masina konksu näppida ja lähemalt vaadata- saaks põhimõttest aru.