1. leht 1-st

Katalüsaator.

Postitatud: 20.01.2015 21:32 57
Postitas rainmarmor
BMW 520 i , (E39,1998,150HJ) vajab katalüsaatori vahetust . Kas B varuosaga on võimalik tagada normaalne mootori tõõ või peab ilmtingimata originaal osa paigaldama ?

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 00:37 45
Postitas arnis
Mootori töö kestab ka tuksis katalüsaatoriga, kuid tehnot läbi ei saa.
Paljud odavad keraamilised säästukatid ei tõmba normi välja, eriti
keskiselt väsinud mootori puhul.
Oled kindel, et kat läbi? Mootor töötab laitmatult? Vigu pole, õli ei söö?

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 00:50 11
Postitas toivoku
On olemas ka B katte millega saab ylevaatuse läbida, kuid need kahjuks kestavad umbes aasta. EHk siis , selleks,et igaaasta TÜV läbida tuleb ka katti vahetada.
VÄga paljudel 520 ja 523 mootoritel on katid seest ära põlenud.

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 01:01 21
Postitas arnis
Kas mõni 530d alt võetud üksik A-kat ei saaks 520-ga hakkama?
Diislimehed koguaeg teevad eurootikat, midagi ikka sobib ju?

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 01:08 29
Postitas toivoku
arnis kirjutas:Kas mõni 530d alt võetud üksik A-kat ei saaks 520-ga hakkama?
Diislimehed koguaeg teevad eurootikat, midagi ikka sobib ju?
ei saa neid nii normaalselt kätte sealt,et kannataks istutada bensukale alla, katid koos resonaatoriga ja teine osa koos downpipega.
Samas noh mul on 528 metall kärjega katid garaazis ja kindlasti vedeleb paljudel neid kuna need ei ole "Kullahinnaga".

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 07:30 05
Postitas teet82
Kunagi läks audi foorumis samal teemal vaidluseks. Seal väideti, et ei tohi osta kõige odavamaid universaalseid, neid pidavat olema oluliselt paremaid ja ka kallimaid kui need 50-eurosed. Ise olen ka neid odavaid paigaldanud ja ega lihtsalt nendega ülevaatust ei läbi. Diisli katalüsaator arvatavasti ei sobi bensiinimootorile, või on keegi paigaldanud ja toimib?

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 12:27 10
Postitas ladammm
teet82 kirjutas:... Diisli katalüsaator arvatavasti ei sobi bensiinimootorile, või on keegi paigaldanud ja toimib?
Huvitab sama asi ! (minu puhul e34 525tds->e34 518i)

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 12:44 05
Postitas toivoku
ladammm kirjutas:
teet82 kirjutas:... Diisli katalüsaator arvatavasti ei sobi bensiinimootorile, või on keegi paigaldanud ja toimib?
Huvitab sama asi ! (minu puhul e34 525tds->e34 518i)
MIks ta ei peaks sobima? samast materjalist ju, sela tuelb mängu lihtsalt see,et kas pisike mootor jaksaks suurema mootori kati piisavalt kuumaks kütta,et see toimima hakkaks.

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 16:31 18
Postitas rainmarmor
arnis kirjutas:Mootori töö kestab ka tuksis katalüsaatoriga, kuid tehnot läbi ei saa.
Paljud odavad keraamilised säästukatid ei tõmba normi välja, eriti
keskiselt väsinud mootori puhul.
Oled kindel, et kat läbi? Mootor töötab laitmatult? Vigu pole, õli ei söö?
Mootor tõõtab korralikult ja õli ei võta( kui siis väga minimaalselt). Hetkel olemasolev katalüsaator seest tühjaks roogitud . Eelnevalt olid elemendid seest lahti ja tegi ebameeldivat häält. Mure vast sedapidi et tühikäigul väljuvad gaasid vägagi kirbe lõhnaga. Saan aru et ilma katalüsaatorita ongi asjad sedamoodi ja valmis kati ostma . Siit ongi küsimus ,kas on B katalüsaatorit mis kannataks kriitikat ja kuida teha kindlaks ,et kasutatut originaal katalüsaator on töökorras ( ei kolise ja annab välja vajalikud parameetrid).
Mis on "kulla " hind ehk mis kanti kasutatud originaal katalüsaatori hind võiks jääda (pükstega ja ilma).

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 22:59 21
Postitas toivoku
NO kuskil 65 euri on katalüsaatori elemendi kilo hind praegu, seda siis keraamilise mitte metall katalüsaatori puhul.

Re: Katalüsaator.

Postitatud: 21.01.2015 23:39 13
Postitas arnis
Ei pea olema BMW originaalkatalüüsmuundur.
Võib ka mõne teise margi A-jupi võtta. See peaks ka
TÜV-i läbima ja samas ei ole ka mingi odav junn ka.
Mitte saksa masinate kilohind on madalam, kuid tehno
siiski peaks olema läbitav.