1. leht 1-st
küsimus
Postitatud: 14.05.2006 20:00 09
Postitas egert33
küsimus siis järgmine E36 318 klõbiseb! kas piisab ainult hüdrotõukurite vahetusest või on vaja veel midagi vahetada. Nagu näiteks klapid,nukk...
ja kui juba nukk ka vahetusse peaks minema siis kas on mõtet teda ka enne paigaldust lasta lihvida ,et auto oleks natsa äkilisem
Tänan abi eest
Postitatud: 14.05.2006 20:31 27
Postitas Ceed
mul olid hüdrokad, nookurid ja nukkvõll.
Sport nukk maxab ~9k
ja juurdekeevitamisex ja lihvimisex peab ikka väga oskaja kutt olema

Postitatud: 14.05.2006 21:36 25
Postitas egert33
Ceed kirjutas:mul olid hüdrokad, nookurid ja nukkvõll.
Sport nukk maxab ~9k
ja juurdekeevitamisex ja lihvimisex peab ikka väga oskaja kutt olema

aga räägi oskad sa ka öelda palju sul see jama kõik maksma ka läks
Postitatud: 14.05.2006 21:37 41
Postitas Ceed
hüdrokad 2000.-
nukk 1700.-
nookurid 200.- tk (8tk) 1600.-
Postitatud: 15.05.2006 00:35 50
Postitas quattro
õige lahendus oleks 2,0 või 2,5 vahele tõsta

Postitatud: 15.05.2006 12:53 54
Postitas meph
Mootori saaks selle raha eest kätte juba küll jah

Aga mootori kättesaamisest üksi kahjuks ei piisa

Re: küsimus
Postitatud: 15.05.2006 14:13 21
Postitas Svenp
egert33 kirjutas:küsimus siis järgmine E36 318 klõbiseb! kas piisab ainult hüdrotõukurite vahetusest või on vaja veel midagi vahetada. Nagu näiteks klapid,nukk...
Õnneks on see ammu teada ja lahendatud probleem.
Toimiv lahendus asub siin: Nockenwelle M40
Postitatud: 15.05.2006 22:54 48
Postitas Ceed
aga kust sellist asja eestist saada.. ja kas see on ikka vajalik? ja ma usun et hind on päris kõva... ja kas see midagi juurde ka annab?