1. leht 3-st
					
				K: E46 veojõu jms kontrollide kohta
				Postitatud: 16.05.2006 23:04 43
				Postitas Raivo
				Oskab keegi öelda, et mis aasta autodele ning millistele täpselt pandi peale järgimis vidinaid:
ASC+T oli vist standard?
DSC jms - kas oli lisa või pandi kõigile?
Ning kas tõesti vastab tõele, et aastal 2002 oli isegi välistemp.näit lisavarustuses???
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 13:44 12
				Postitas Aimar
				Changes from 1999 to 2000 :
DSC replaces ASC
All year 2000 cars come standard with DSC rather than ASC
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 13:46 33
				Postitas Ilmar
				Minul on '99 a 328 ja on peal DSC
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 13:52 38
				Postitas Raivo
				Ilmar kirjutas:Minul on '99 a 328 ja on peal DSC
Aga milliste mudelitega see "by default" kaasnes ja millistega mitte või on seal üldse sellist seost?
Ja kui see DSC peal on, siis kas selleks on veel mingi eraldi nupp või mitte?
 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 13:56 16
				Postitas Ilmar
				Raivo kirjutas:Ilmar kirjutas:Minul on '99 a 328 ja on peal DSC
Aga milliste mudelitega see "by default" kaasnes ja millistega mitte või on seal üldse sellist seost?
Ja kui see DSC peal on, siis kas selleks on veel mingi eraldi nupp või mitte?
 
Jah konsoolis, kus on istmesoojenduse nupud seal vahel on minul DSC nupp mis on by default sees ja kui vajutan lülitub välja ja see kajastub kellade juures näiduki plokis ka. Minu teada on kõigil kellel on mis iganes kontroll peal neil ka nupp olemas(bmw puhul).
 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 13:56 24
				Postitas Aimar
				Mu autol on lihstalt DSC nupp ASC asemel.
Väljalülitamisel siis  2 astet:
1. Traction jääb peale 
2. kõik OFF
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 14:10 27
				Postitas Ilmar
				Minul on selliselt, et kui sees siis on veojõukontroll ja külglibisemine sees ja kui väljas siis kõik väljas.(loodan et mõni asi mainimata ei jäänud ... ehk on neid kontrolle seal veelgi 

 millet pole ise teadlik)
 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 14:26 23
				Postitas Aimar
				Ilmar kirjutas:Minul on selliselt, et kui sees siis on veojõukontroll ja külglibisemine sees ja kui väljas siis kõik väljas.(loodan et mõni asi mainimata ei jäänud ... ehk on neid kontrolle seal veelgi 

 millet pole ise teadlik)
 
Oled kindel? Manualis on teistmoodi.
 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 14:35 23
				Postitas Ilmar
				Aimar kirjutas:Ilmar kirjutas:Minul on selliselt, et kui sees siis on veojõukontroll ja külglibisemine sees ja kui väljas siis kõik väljas.(loodan et mõni asi mainimata ei jäänud ... ehk on neid kontrolle seal veelgi 

 millet pole ise teadlik)
 
Oled kindel? Manualis on teistmoodi.
 
Millises manuaalis on teistmoodi?
Ma tean seda, et mul on DSC nupp ja et kui ma lähen kohalt minema ja ratas tahab ringi käia siis ta takistab seda ja kui on külglibisemine siis ta suunab ja aitab mind(pidurite/ABS'ga vist). Ning kui see maas on väljas siis võin laste kummi all suitsema ja ka spinne teha 

Kas see nüüd on ASC või DSC selles ma nüüd raudnael kindel pole, minu teada oli see DSC. ASC on lihtsalt veojõukontroll vot 

 aga kui ei usu olen nõud alati demoma 

 ja luban ka proovida kui norm inimene on roolis 

 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 14:38 29
				Postitas Aimar
				Mul nii(DSCII) et kui vajutan nuppu , läeb keskel suurte kellade vahel tuli põlema , kuid traction jääb peale . Kui aga hoida nuppu all üle 4 sekundi siis süttib ka käsipiduri tuli ning siis on ka veojõu kontroll maas.
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 14:43 50
				Postitas Ilmar
				Sa ennist mainisid, et sul on DSC nupp aga tegelt on peal ASC?
Minu arust on DSC uuem kui ASC ning peale DSC'd on veel siis DSCII jne
Aga jah minul läheb ühe vajutusega kõik maha.
Saan aru et sinul on siiski uuem variant peal, kui minul?!
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 14:57 07
				Postitas Aimar
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 15:09 38
				Postitas Ilmar
				Kiirelt küsides, kumb on siis minul?
Kas on siis ikkagi dsc või asc + t?
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 16:04 02
				Postitas Raivo
				Hmm,
paistab, et mul on seal näha ainult ASC. Manuali järgi lugedes, on see järelikult ASC+T, ehk siis veojõukontroll ja mingi stabiilsuskontroll, aga see kõik ainult tagaratastele.
DSC ja DSCII jne haaravad libisemise korral kõikidest ratastest kinni, nagu ma olen aru saanud.
			 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 16:31 21
				Postitas Aimar
				Raivo kirjutas:Hmm,
 et mul on seal näha ainult ASC. .
Sul ?uus auto? 
 
2002/04 4 silindrilisel
 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 16:40 13
				Postitas Ilves
				Suht lihtne. Kui nupul on kiri ASC (Autmatic Stability Control) on tegu ASC-ga ja kui DSC (Dynamic Stability Control) , siis DSC-ga 

 ASC+T peaks olema peal defauldina kõigil suuremate mootoriga mudelitel alates aastast 1997. +T tähendab, et kuni teatud kiiruseni (vist ca 30) kasutatakse individuaalselt tagapidureid läbilibiseva ratta pidurdamiseks. Ehk mängib siis LSD-d. Koos DSC-ga tulid uuematele mudelitele veel CBC (Cornering Brake Control), mis peaks aitama kurvis täiega pidurdamisel sõidujoont säilitada.
Hea, et kogu seda stuffi saab välja lülitada 

 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 18:13 29
				Postitas Ilmar
				Ilves kirjutas:
Hea, et kogu seda stuffi saab välja lülitada 

 
Sama mõte siin 

 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 21:01 51
				Postitas rixa
				Aimar kirjutas:Mu autol on lihstalt DSC nupp ASC asemel.
Väljalülitamisel siis  2 astet:
Hoidsin omal natukene aega seda nuppu all. Algul hakkas see kollane tuli põlema, siis kustus ära. Nüüd ei hakka aga üldse enam see kollane tuli põlema  

  Mis nüüd juhtus? Läks pirn või kaitse või midagi?
 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 22:53 12
				Postitas Aimar
				rixa kirjutas:Aimar kirjutas:Mu autol on lihstalt DSC nupp ASC asemel.
Väljalülitamisel siis  2 astet:
Hoidsin omal natukene aega seda nuppu all. Algul hakkas see kollane tuli põlema, siis kustus ära. Nüüd ei hakka aga üldse enam see kollane tuli põlema  

  Mis nüüd juhtus? Läks pirn või kaitse või midagi?
 
Nüüd on eluaeg peal 

 .
Miskit läks segi. Äkki saab midagi resettida.Ei ole eriti pädev selles asjas. Tean ainult kuidas maha ja peale saab.
Aga mine proovi kruusa peal ,kas ikka töötab.
 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 23:07 39
				Postitas Ilmar
				Minu aru kui tuli põlema jääb siis on pees ja enam ei tööta ... aga kui ei lähe põlema ... samas **** seda teab 

Aga jah äkki siis kui toimima ei hakka siis kompuutri külge ja saab reseti teha.
Või siis äkki aitab aku juhtmed maha ja peale(kuigi vaevalt)
 
			
					
				
				Postitatud: 17.05.2006 23:40 06
				Postitas testivoitja
				mul on 2,0d 2001 ja sellel DSC nupp.kui vajutad ühe korra läheb külglibisem. kontroll maha ja kui all hoida siis läheb ka veojõu kont. maha.ja kui uuesti vajutad tulevad kõik peale tagasi.
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 08:41 23
				Postitas rixa
				Seekord pääsesin kergelt vist. Hommikuks olid kõik asjad tööle hakanud ilusti.
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 10:26 50
				Postitas janz
				väiksemate mootoritega e46 ei olnud DSC kindlasti standardvarustuses.
Praegu näiteks need 318 ja 320 -d mis UM -s müügis on kõik ASC -ga.
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 10:29 35
				Postitas Aimar
				Huvitav ,et palju reaalselt erinevad oma käitumises asc ja dsc. On kellelgi kogemusi?
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 10:47 36
				Postitas rixa
				Dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC) optimeerib sõidustabiilsust paigaltvõtmise või kiirendamise ajal ning parandab ka veojõudu. Lisaks sellele tunneb süsteem ära ebastabiilsed sõidutingimused nagu ala- või ülejuhitavus ja aitab hoida sõiduki ohutut suunda. Kaasaegne anduritehnoloogia jälgib ratta pöörlemiskiirust, sõiduki külgkiirendust ja pöördumist vertikaaltelje ümber. Neid andmeid töödeldakse, et saada infot auto tegeliku liikumise kohta igal hetkel ja võrreldakse sellega, kuidas auto peaks parasjagu liikuma gaasipedaali asendi ja rooli pööramisnurga põhjal otsustades. Kui need kaks andmeloetelu ei sobi ja auto stabiilsus on ohus, lülitatakse sisse DSC, mis mõjutab pidurisüsteemi või mootori juhtsüsteemi. See aitab vältida ohtlikke olukordi, näiteks külglibisemist.
Automaatne stabiilsuskontroll + veojõukontroll (ASC+T) on DSC alafunktsioon, mis hoiab ära vedavate rataste tühipöörlemist. See tagab optimaalse veojõu ja sõidustabiilsuse. Kui vedava silla üks ratas on kindlal pinnal, teine aga libedal või lahtisel pinnal, pidurdatakse libisema kippuvat ratast nii palju kui võimalik, kuni teine ratas saab oma haardumise tagasi. Ja vastupidi, eesmärgiga tekitada vajadusel täiendavat tühipöörlemist, näiteks autot lumest välja kiigutades, võib ASC+T funktsiooni välja lülitada.
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 11:55 42
				Postitas Ilves
				rixa kirjutas:Dünaamiline stabiilsuskontroll (DSC) optimeerib sõidustabiilsust...
Korralik müügikantseliit 

 Ma hakkan üle keha sügelema sellise jutu peale, eriti kui see veel müügimehe suust tuleks ja tahaks selle peale tema suu liikumise kiirust optimeerida nulli suunas, ükskõik mis vahenditega. Keskmine inimene pole raketiteadlane, kellele on vaja selgitada "sõidustabiilsuse optimeerimist" ja "andmeloetelude võrdlemist", vaja on teada mis sellest nodist kasu on kui keegi peateele ette sõidab või kuidas talvel aitab möödasõitu teha näiteks.
 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 12:11 51
				Postitas Ilmar
				Ehk siis tuleks teha loom katsed 

Võta auto kellel on DSC ja auto kus on ASC ning proovida nii saad enda jaoks kõige paremini teada 

 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 13:01 34
				Postitas rixa
				Ilves kirjutas:
Korralik müügikantseliit 
 
  
Antud lõik pärineski 
www.bmw.ee lehelt. Viisakas oleks jah olnud ka see ära märkida.
 
			
					
				
				Postitatud: 18.05.2006 13:03 28
				Postitas Ilmar
				Noh tegelt arvan mina, et rixa lisatud tekst on asjalik ja igati teemakohane ja see kas ta oleks pidanud lingi lisama see selleks ... et antud hetkel ei määrinud keegi kellelgi midagi pähe ... kuigi jah eks lihtsalt üks asi on jutt teine asi on see kuidas in real asjad toimivad
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.05.2006 09:58 04
				Postitas Raivo
				Avastasin, et 02' 316'l on kah vist siiski 2sorti kontrollid peal. Kui korra ASC nuppu vajutada läheb üks vidin maha, natuke veel all hoida, siis süttib ka mingi kollane hüüumärgi tuluke.
Oleks nüüd kusagil libedat, et proovida 
