1. leht 1-st
					
				750 F01
				Postitatud: 25.02.2019 20:33 16
				Postitas krepo
				Oskab keegi asjaliku nõu anda antud eksemplari kohta. Millele peaks eriliselt tähelepanu pöörama. 
https://www.auto24.ee/used/3054592" onclick="window.open(this.href);return false;
Tänud ette.
 
			
					
				Re: 750 F01
				Postitatud: 25.02.2019 20:34 59
				Postitas toivoku
				sinan firmasse viidud auto on ilmselt mingi suure veaga, vähemalt selline auto, kindel mats ,et tuleks viia Bayer Motorsisse või BM autosse kontrolli, mitte lasta mingile  nurgatagusel kohal üle vaadata või siis sõbral kellel on 3-4 bemmi elus olnud. Enamus sellise auto tüüpvigadest lähevad väga kulukaks.
			 
			
					
				Re: 750 F01
				Postitatud: 25.02.2019 21:03 44
				Postitas v-501
				Autorahaksist poole turuhinnaga venkust pärit 750 f02 osta, millel kahe aasta jooksul juba kuues omanik, ei tundu terve inimese idee 

 
			
					
				Re: 750 F01
				Postitatud: 25.02.2019 21:15 37
				Postitas sigaelmar
				toivoku kirjutas:sinan firmasse viidud auto on ilmselt mingi suure veaga, vähemalt selline auto, kindel mats ,et tuleks viia Bayer Motorsisse või BM autosse kontrolli, mitte lasta mingile  nurgatagusel kohal üle vaadata või siis sõbral kellel on 3-4 bemmi elus olnud. Enamus sellise auto tüüpvigadest lähevad väga kulukaks.
Nendel vist tekkis mootoriga mingi probleem, mille remont maksab tõenäoliselt peaaegu sama palju kui see auto.
 
			
					
				Re: 750 F01
				Postitatud: 26.02.2019 12:01 20
				Postitas paradiisivares
				viewtopic.php?f=40&t=274189" onclick="window.open(this.href);return false;
Loe ja mõtle....äkki läheb isu üle  

 
			 
			
					
				Re: 750 F01
				Postitatud: 26.02.2019 13:37 46
				Postitas Kalmistu
				Kirjutasin ühte teise teemasse sedasi:
Kalmistu kirjutas:Sõbrad-tuttavad on tööl nii esinduses kui ka mõnes tuntumas järelteeninduskohas.
Mootorimehed ütlevad, et see N63B44 tuleb visata kaugele, siis joosta järgi, visata veel kaugemale ja ise teises suunas põgeneda. Mingit kindlust, et remondituna 100k kestab, keegi ei julge anda. Olevat ka seda, et 50k ja saab uuesti teha. Päris tihti tuuakse raha säästmise nimel lihtalt toorikmootor ja tehakse seal nipet-näpet. BMW tehas on tunnistanud selle mootori tagasikutsumistega(vähemalt USAs) ise ka kehvaks ning osasid mootoreid olla juba garantiiajal (alla 100k sõitnud) Eestis vahetatud. 
Tüüpilised arved olla jah alates 7000€. Pigem rohkem.
Nelikroolimise tagumine roolilatt olla problemaatiline, 10-20k km ja hakkab häält tegema. USA foorumeid lugedes on osad saanud mingite softiuuendustega hakkama. Asi selles, et koha peal rooli otse hoides tagasild ei leia nö nullpunkti, keerad veidi rooli välja ja jääb vait. See on asi, millega lihtsalt tuleb leppida.
Poolteljed (1200€ tk vms) olla kallid, see ainus mure neliveol. Aga ei pidanud olema nii kriitiline.
Siin on põhjus, miks need F01 seeriast kõige odavamad on. Kui rahas pole küsimus, siis milleks neid vanu üldse vaadata? G-seeria ja tutikas/vähekasutatud garantiiline 

 
Järelikult - kui F01/02 soov on suur, siis leia 730d või 740i. Mõlemal on oma vigasid, kuid kumbki ei neela loodetavasti kohe 10k.