1. leht 2-st
					
				E36  318I-ga mured
				Postitatud: 09.10.2006 19:18 36
				Postitas rando87
				asi siis selline,et kui pöörded üle 4000 lasta hakkab mootor nagu tuksuma ja sureb välja 

  algul öeldi,et on ktalüsaator kinni,aga peale katalüsaatori vahetust ikka sama jama 

  maantee peal sõites proovisin,üle 130 välja ei jookse,jõud kaob ära ja hakkab nagu traktori häält tegema 

  kas on mootoris mingi jama või on lamda andur otsad andnud?väikeste pöörete peal on kõik ok,aga just seal 4000 kandis kaob jõud ära ja tõmbab "hinge kinni"
sellega seoses veel üks küsimus! Kus saab Tartus autole diagnostikat teha?
kõik arvamused oodatud 

 
			
					
				
				Postitatud: 09.10.2006 21:22 44
				Postitas meph
				Tartus DIA's peaks olema asjad olemas diagnostika tegemiseks. Samuti vast ka UM'is.
			 
			
					
				
				Postitatud: 10.10.2006 00:55 55
				Postitas Svenp
				Nukkvõll
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.10.2006 09:35 11
				Postitas rando87
				aga kas selline asi ei või olla et bensu surve on kuidagi nõrk vms?
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.10.2006 10:30 28
				Postitas Veljo_V
				Tuttaval analoogne probleem ja viga oli küünla juhtmetes!
IS-päris kirved hinnad minuarust olid 2kilo vist!
			 
			
					
				
				Postitatud: 14.10.2006 12:46 15
				Postitas rando87
				aga mul ei ole IS mul lhtsalt I
aga kui ma diagnostikasse lähen kas see siis näitab mulle ära ikka mis viga on? 
 
 
Muidu küünlad on mul vahetatud aga vb tõesti on siis juhtmed või midagi muud,ei tea?
Oskaks keegi mulle veel kohtasid öelda kus Tartus diagnostikat tehakse?
Vaatasin DIA kodulehelt,et seal tehakse alates 95-aastast pärit autodele 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.10.2006 08:46 35
				Postitas truumu
				Benafilter ehk?
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.10.2006 13:51 35
				Postitas rando87
				Benafilter ehk?
see ka mul vahetatud paar kuud tagasi 
 
 
see oli esimene asi mille üldse ära vahetasin sellel autol 

 
			
					
				
				Postitatud: 15.10.2006 15:51 14
				Postitas JD
				rando87 kirjutas:
Oskaks keegi mulle veel kohtasid öelda kus Tartus diagnostikat tehakse?
http://www.autoelektrik.ee/ 
			
					
				
				Postitatud: 15.10.2006 23:43 40
				Postitas Svenp
				Mina võtaks alustuseks klapikambrikaane maha ja kontrolliks nukkvõlli üle ja alles siis hakkaks raha diagnostika peale raiskama.
			 
			
					
				
				Postitatud: 16.10.2006 06:33 56
				Postitas rando87
				Mina võtaks alustuseks klapikambrikaane maha ja kontrolliks nukkvõlli üle ja alles siis hakkaks raha diagnostika peale raiskama.
Mul selline probleem,et ei jaga ise seda asja nagu eriti 
 
 
Aga kui keegi annaks mingeid skeeme ja seletaks vähe,teeks ära küll  
 
 
Nii,et kui keegi oskab aidata siis jään ootama 

 
			
					
				
				Postitatud: 22.10.2006 20:40 49
				Postitas rando87
				kas äkki ei ole ajuga midagi viga?
 
 
			
					
				
				Postitatud: 23.10.2006 00:35 46
				Postitas joxs
				Ma võin sulle rääkida sellise loo... Eeldan, et sul M40 mootor. Oli ka mul säärase mootoriga sõiduk kasutada. Ühel heal päeval hakkas ta kah samamoodi jamama. Tühikäik puterdas vahetevahel, pöörded üle nelja tuhande ei läinud ja tihtipeale poos lihtsalt hinge kinni. Otsisin ka abi diagnostikutelt ja mölludelt - vahetasin siis aju, õhulugeja, segusiibri, tühikäigu kompensaatori, süütepooli ja veel tont teab mille, rääkimata siis igasugustest filtritest, voolikutest ja anduritest. Ma teadsin kogu aeg, et nukk on neil mootoritel väga nõrk koht ja kõik sümptomid viitasid just sellele aga ainuke asi, mis vahetamata jäi oli see samune nukkvõll. Järele mõeldes oleks ju võinud sellest alustada sest nuka hind oli juba tublisti ületatud. Minu poolt ta vahetamata jäigi ja nii ta müüki läks.
			 
			
					
				
				Postitatud: 23.10.2006 14:33 51
				Postitas rando87
				selline asi on ka siis veel lisada...
Täna proovisin väljas,et kui ma pöördeid tõstan,mis siis sumpa teeb?
Algul tossas (külmalt),aga nii kui pöördeid tõstisin kadus toss jumala ära 
 
  
Äkki on hoopis tagapütt kinni,kui öeldi algul ,et katalüsaator,aga selle ju vahetasin ära 
 
 
Ma ise siin mõtlen,et äkki ongi tagapütt kinni,siis ei jõua ju mootor välja pressida oma aure 
 
 
Siit siis üks küsimus:
Kuidas ma saaksin seda tagapütti kontrollida?et kas sealt mahuvad "gaasid"läbi või mitte?
Sest mootoril on ka ju oma jõud millega ta äkki jõuab madalate pööretega "gaasid"välja suruda? 
 
 
Kõrini juba sellest,aga praegu pole raha diagnostikasse ka minna 

 
			
					
				
				Postitatud: 23.10.2006 20:58 53
				Postitas Svenp
				Keera 8 polti lahti (13 mm padrun arvatavasti, saad alla 100 krooni eest suvalisest autopoest)
http://www.e30gronau.de/faq/nockem40/ventildeckel.jpg
ja eemalda kaas
Võrdle. Nukad peavad absoluutselt kriimuvabad olema. Ilus hall ühltane pind.
http://www.e30gronau.de/faq/nockem40/nockenwelle.jpg
tee fotod ja postita siia.
 
			
					
				
				Postitatud: 24.10.2006 04:22 22
				Postitas rando87
				aga kui ma lahti ära olen keeranud ta ja seal uurinud ja puurinud 
 
 
Kas siis panen lihtsalt kinni tagasi ja ongi kõik w?
Kas mingeid vigu ei või tekitada nii?
Umbes ala õhk jääb mootorisse?
Sorry tõesti tume maa selle koha pealt 

 
			
					
				
				Postitatud: 24.10.2006 05:37 05
				Postitas seitsmene
				õhu jäämine mootorisse ei pea sind muretsema panema. keeruline olekski seda sealt välja pumbata 

 
			
					
				
				Postitatud: 24.10.2006 13:26 25
				Postitas Svenp
				Ohh, Sinu vastuseid lugedes jääb küll mulje, et parem kui sa ise ei näpi. Lase mõnel mehhaanikul ära kontrollida, see on ju nii lihtne töö. Tartu mehed, no aidake hädalist.
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.10.2006 18:16 12
				Postitas rando87
				Ohh, Sinu vastuseid lugedes jääb küll mulje, et parem kui sa ise ei näpi. Lase mõnel mehhaanikul ära kontrollida, see on ju nii lihtne töö. Tartu mehed, no aidake hädalist.
Ega tõesti eriti ei julge näppima minna,kui asjast midagi ei tea 
 
 
Mul viskab juba see asi üle,aga on praegu suht nutune seis selle rahaga 
 
 
Muidu oleks juba amuu kuskil töökojas lasnud laiali lammutada  

 
			
					
				
				Postitatud: 24.10.2006 20:18 46
				Postitas Weix
				DIA ikka abiks, vii sinna saad vea teada või vähemalt professionaalidelt nõu. 
See ei pea paikka, et alates 95 aastast võtavad, ise käisin ka hiljuti oma E36-ga seal ja tehti suht kiirelt auto korda.
			 
			
					
				
				Postitatud: 27.10.2006 19:14 43
				Postitas rando87
				kohe kui palgapäev kätte jõuab olen DIA ukse taga 
 
 
Aga kas seal tuleb ennem mingi aeg ka kokku leppida või lähen lihtsalt kohale?
 
			
					
				
				Postitatud: 29.10.2006 13:23 22
				Postitas rando87
				Eile käisin siis Tallinnas ja maantte peal sõites avastasin ühe asja veel  
 
 
Asi siis selline,et kuna ma juba tean,et ta kuskil enne 4000 pööret "hinge kinni " tõmbab siis lasin 5. käiguga pöörded luskil 3700 peal ja kui lased õrnalt gaasi lahti siis tuleb alles nagu minek mootoril taha 

  Uuesti gaasi andes ei tõmba eriti(kogub vaikselt hoogu),aga nii kui jälle gaasi lahti lasen śuureneb minek kohe tunduvalt 
 
 
Tean,et kõigile käib juba pinda see teema,aga mul pole veel palgapäev kätte jõudnud 
 
 
1 küsimus siis veel kui palju maksab umbes nukkvõll?
Ja kas DIA-s peab aja ennem kinni panema?
Ettetänades
 
			
					
				
				Postitatud: 29.10.2006 21:10 48
				Postitas Svenp
				http://www.motorrevision.de/
680 eur pluss saatekulu Saksamaalt
 
			 
			
					
				
				Postitatud: 29.10.2006 21:59 20
				Postitas Ceed
				Sauel Igoril maksab nukk 2500.-, UM-is üle 3000.- aga kasutatud nuka leiad kindlasti siit foorumist, peale väikest otsimist. Ise tõin endale just täna mootori ainult sellepärast et kaant, nookureid, nukka ja hüdrokaid saada 

 
			
					
				
				Postitatud: 30.10.2006 00:08 17
				Postitas pang
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 30.10.2006 00:13 29
				Postitas Ceed
				kas sul on 85 või 83kw? igaljul need mis näitasid on B osad... aga ma usun et needki kestavad 

 
			
					
				
				Postitatud: 30.10.2006 00:44 31
				Postitas Svenp
				Ma soovitan soojalt viidatud veebilehel leiduv materjal M40 nukkvõllist lõppude lõpuks läbi töötada. Kui see tehtud, siis saate vast isegi aru, et 3 eelnevat postitust siin teemas on ehe huumor.
			 
			
					
				
				Postitatud: 30.10.2006 07:24 32
				Postitas rando87
				kas sul on 85 või 83kw?
Mul on 83 kw!
See nädalavahetus lasen lahti võtta ja üle vaadata see nukkvõll!
Teen siis pilte ka,aga selline asi,et ei oska siia pilte panna kuidagi 
 
 
Kui nongi nukkvõll ära siis tuleb jälle kuskilt otsast kokku hoida,peaaasi,et auto korras oleks  

 
			
					
				
				Postitatud: 30.10.2006 14:38 17
				Postitas rando87
				et äkki siis keegi ütleks kuidas siia pilte saab panna? 

 
			
					
				
				Postitatud: 30.10.2006 16:35 40
				Postitas Svenp
				Laadid faili kuskile veebiserverisse ja postitad [img]%20nende%20kirjete%20vahele%20lingi%20[/img]