BMW e36 kabrioleti katus.
Postitatud: 19.04.2021 18:21 59
Tervus! Kuidas oleks võimalik kindlaks teha kas katuse juhtmoodul on töökorras või mitte?
See spidoploki jutt ei vasta tegelikusele. Proovisin enda diagnostikaga, et vahetasin spido ploki kuid sain cabrio moodulile ikkagist ligi ning sai seda omakorda testida ja juhtida.patrik kirjutas: 21.04.2021 08:16 19 Üle 50% e36tel ei saa enam ligi ka originaal peaga. Sageli põhjuseks juba vahetatud spidoplokk ( mitte cabrio) mingi teine juhtmoodul, mis segab kommunikatsiooni või veel mingi x faktor. Abi saab siis, kui kõrvale on võtta töötava diagnostikaga e36 ja sealt jupid ümber tõsta või toited ja diagnostika liin kahe auto vahel ühendada ja doonori katuseplokk lahti ühendada.
95% on juhtmoodul aga korras ja viga mujal. Kui ligi ei saa tuleb käsitsi kõik üle käia.
-Lahtine akuklemm
-Mahapõlenud, puudu või mitte ühendust andev mootorite voolu kaitse
-Reguleerimata algasend
-Katkine juhe katuse liigendkohas
-Kòver lülitihoob liigendkohas
-Sosssepa poolt veel rohkem katkiremonditud süsteem- see on kõige ebameeldivam ja töömahukam variant.
-elektriline ja mehhaaniline probleem koos
Mul on vale spidoga olnud kommunikatsiooni probleem. Ju siis sul sattus sobivam. Ma olen neid ca 50 tk viimaste aastatega korda saanud ja olen yht teist näinudestex kirjutas: 23.04.2021 15:53 42See spidoploki jutt ei vasta tegelikusele. Proovisin enda diagnostikaga, et vahetasin spido ploki kuid sain cabrio moodulile ikkagist ligi ning sai seda omakorda testida ja juhtida.patrik kirjutas: 21.04.2021 08:16 19 Üle 50% e36tel ei saa enam ligi ka originaal peaga. Sageli põhjuseks juba vahetatud spidoplokk ( mitte cabrio) mingi teine juhtmoodul, mis segab kommunikatsiooni või veel mingi x faktor. Abi saab siis, kui kõrvale on võtta töötava diagnostikaga e36 ja sealt jupid ümber tõsta või toited ja diagnostika liin kahe auto vahel ühendada ja doonori katuseplokk lahti ühendada.
95% on juhtmoodul aga korras ja viga mujal. Kui ligi ei saa tuleb käsitsi kõik üle käia.
-Lahtine akuklemm
-Mahapõlenud, puudu või mitte ühendust andev mootorite voolu kaitse
-Reguleerimata algasend
-Katkine juhe katuse liigendkohas
-Kòver lülitihoob liigendkohas
-Sosssepa poolt veel rohkem katkiremonditud süsteem- see on kõige ebameeldivam ja töömahukam variant.
-elektriline ja mehhaaniline probleem koos
Kahjuks ei ela Tallinnas vaid Tartus!AndreaS kirjutas: 23.04.2021 16:05 31 võid tulla läbi iHelp kontorist läbi e-r 12-20, Keemia 4, Tallinn.
paneme siin diagnosti taha korra autole ja vaatame, mida näitab meie arvuti.
56497356