1. leht 1-st
					
				läks põlema oilservic ja kollane tuluke
				Postitatud: 12.03.2004 19:18 16
				Postitas garlos
				Mida see tähendab?
			 
			
					
				
				Postitatud: 12.03.2004 19:42 54
				Postitas Viljar
				äkki õli vahetus ja siis kapotte alla ja lühistama 

 Cardo vist teadis mis seal tuleb kokku panna  

 
			
					
				
				Postitatud: 12.03.2004 19:43 17
				Postitas tr22nsmees
				õlivahetuse aeg ehk?
			 
			
					
				
				Postitatud: 12.03.2004 19:46 03
				Postitas garlos
				eelmisest on möödas 7000 km. Kasutan valvolin max life-i(poolsünt)
			 
			
					
				
				Postitatud: 12.03.2004 19:50 21
				Postitas Viljar
				noo siis on nii et, keera süüde sisse, kui ma ei eksi siis 7 ja 1 juhtmega kokku miski 10 sekix ja peaks ära kustuma 

 
			
					
				
				Postitatud: 12.03.2004 20:53 25
				Postitas truumu
				kl nr. 7 ja läbi kontrolllambi(igaks juhuks) auto keresse
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.04.2004 21:13 41
				Postitas garlos
				ja nüüd vahepeal läheb põlema ka punane tuli.
kas see ka põhimõtteliselt midagi ei tähenda
			 
			
					
				
				Postitatud: 15.04.2004 22:57 07
				Postitas bizarrini
				garlos kirjutas:ja nüüd vahepeal läheb põlema ka punane tuli.
kas see ka põhimõtteliselt midagi ei tähenda
Oma kogemustele toetudes ei midagi olulist. Punane on pisut
tungivam värv; ilmub, kui kollast piisavalt pikalt ignoreerida.
Nullid tuled ära ja asi korras.
Erik
 
			
					
				
				Postitatud: 25.05.2004 13:36 26
				Postitas garlos
				ühendasin need 7 ja 1 ära aga ikka mitte midagi
süüde oli sees ja ootasin mingi 30 sekki aga ikka mitte midagi.
kas need augud võivad erineda kah või?
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.05.2004 13:40 05
				Postitas Cardo
				7 pane aku massi siis keera süüde sisse ja oota mingi 12 sekki kuni vireleb ja siis süüde välja ja ongi ok. Kui see ei aita siis tuleb akud spidokasees ära vahetada ja uuesti.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.05.2004 22:39 48
				Postitas garlos
				ma ei tea kas ma olen valede juhtmete kallal või milles asi. Ei mõika see massiga ühendamine midagi.
Oleks tänulik, kui keegi teadjam mees seletaks täpselt lahti kust ma need juhtmed leian või kuidas ma selle tulukese kondekale ligi pääsen?
tänan
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.05.2004 00:15 39
				Postitas Martti
				Alusta sellest, mis auto sul on!!! Kui E30, siis on ilmselt kellade taga olevad akud läbi, sellisel juhul hakkab jamama oilservice indikaator.
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.05.2004 07:30 01
				Postitas garlos
				autoks mul endiselt e30 89aasta 316i
kuidas ma akudele ligi pääsen?
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.05.2004 07:35 53
				Postitas Viljar
				võtta armatuurist kellad välja, siis lammuta kellad lahti ja sealt seest leiad AA patarei suurused akud. 
Keegi teine vast oskab nendest akudest rääkida, mis ja kust neid uusi saab.
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.05.2004 12:33 22
				Postitas garlos
				võibolla loll küsimus, aga ma ei saa aru kuidas ma need kellad armatuurist välja saan. Kus on kinnitused?
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.05.2004 14:24 32
				Postitas Mart_R
				minu meelest oli nii:
 rooli alune kate maha. ronid sinna alla. peaksid paistma veidike rooli sambast üleval pool kaks näpuga keeratavat, ümmargust, rihveldatud mutrit (läbimõõduga mingi 20 või 30mm) keerad need maha (astesevad üks ühel, teine teisel pool roolisammast).
Tuleb eest ära roolisamba kohal asetsev ristküliku kujuline plastikplaat (see, mis on kellade ja roolisamba vahel)
kellade ümber on mustavärvi plastikkate, kinnitub 4 pisikese kruviga. Keerad selle maha.
kellad ise on kinni 2 veidike suurema kruviga kella 10 ja kella 2 suunas.
need lahti. ja peaksgi käes olema. sportrooli tagant peaksid nad läbi mahtuma ka ilma rooli maha keeramata. 
 kui kellad käes, siis kellade tagant kõik kruvid lahti ja saad ta laiali....
suht lihtne tegevus iseenesest. Ühesõnaga kõik kruvid lahti ja käes ta ongi  

 
			
					
				
				Postitatud: 26.05.2004 18:11 09
				Postitas England
				patareide vahetamine on küll õige teema, aga mis mõte on nende tulukeste enneaegsel nullimisel. need ju informatiivsed. reaalselt vist ei olegi neil mingit seost läbisõiduga, aga, kui igakord kui esimene tuluke põlema hakkab ja selle ära nullid, ei jõua nende tulukeste õige funktsioon sinuni.
nende põlemisest küll autoga midagi ei juhtu.
			 
			
					
				
				Postitatud: 10.08.2004 11:19 54
				Postitas Cardo
				help nüüd minujaoks !!! 7 kontakt puudub ???
Mida e30 92a 316-ga peale hakata ????
			 
			
					
				
				Postitatud: 10.08.2004 11:49 01
				Postitas easyraider
				Keegi teine vast oskab nendest akudest rääkida, mis ja kust neid uusi saab.
See pakuks mullegi huvi....  

 
			
					
				
				Postitatud: 10.08.2004 12:04 41
				Postitas Jaanus_P
				kas mõttekam ei ole sõita kusagile remondi töökotta ja seal lasta ära nullida? see juhtmete kokku ühendamine ei pidavat üle 4-5 korra töötama.
			 
			
					
				
				Postitatud: 10.08.2004 13:57 12
				Postitas Raiki
				oilservece ei tähenda mitte ju ainult mootori õli vahetust vaid ka kasti silla ja muude õlide vahetust
			 
			
					
				
				Postitatud: 10.08.2004 13:58 27
				Postitas Raiki
				Cardo kirjutas:7 pane aku massi siis keera süüde sisse ja oota mingi 12 sekki kuni vireleb ja siis süüde välja ja ongi ok. Kui see ei aita siis tuleb akud spidokasees ära vahetada ja uuesti.
see kehtib 100% M20 mootoril aga kas ka teistel see ei ole ju kindel
minu vanal mootoril igal juhul oli teisiti kuid ei mäleta enam kuidas
 
			
					
				
				Postitatud: 11.08.2004 23:01 19
				Postitas Ivar
				Ma saan aru cardo, et tahad ise hakkama saada, selles osas ei oska aidata, kuid WestlandAuto teeb 50 kr selle töö ära
			 
			
					
				INSPECTION / OIL SERVICE MÄRGUTULEDE NULLIMINE
				Postitatud: 11.08.2004 23:29 35
				Postitas Veiko K
				
			 
			
					
				
				Postitatud: 11.08.2004 23:31 24
				Postitas Cardo
				ise olen lollololl , sest millegipärast läksin seda 9 kontakti otsima ja ei hoidnud 7-l massi piisavalt peal , nüüd asi korras tänu truumule 

 
			
					
				
				Postitatud: 20.10.2006 23:30 39
				Postitas kaimps
				mul on sama mure et ei õnnestu seda ära nullida autoks on e34.
			 
			
					
				
				Postitatud: 21.10.2006 07:24 23
				Postitas truumu
				kaimps kirjutas:mul on sama mure et ei õnnestu seda ära nullida autoks on e34.
Kui endal ei õnnestu siis mine sinna kus õnnestub, ehk siis kuskile teenindusse (või las põlevad edasi)
 
			
					
				
				Postitatud: 09.01.2007 15:39 15
				Postitas hanno
				Edaspidi teema arendus 
SIIN