Kuno_T :Ma ei saa aru, miks peab nii keerulisi teid käima? Vahel on kõige lihtsam enne tõmblemist vaadata, mis originaalkastil üldse viga on (oli) ja võimalusel korda teha. Samas, kui see auto on juba niigi "siit kivi ja sealt savi", siis mina isiklikult ei taha sellega tegemist teha- neid jamasid ei ole võimalik ette näha, mis selliste "projektikatega" kaasneda võivad või saab neid ehitada ainult ilma garantiideta.
Muud jutud on eespool kirjas, midagi lisada ei ole. Patrik on neid aretisi lõpuni viinud kasti juhtimise osas, kui huvi, võta temaga ühendust või vaheta ise juhtmestikku ja oota uusi üllatusi.
Nii, neelasin alla Hr.Kuno tigeda vastuse ja lammutasin mõlemad kastid laiali, kuna majanduslikult ei jõua 70% meist eestlstest 15k eest mingit kasti remoda või osta.

Vanast kastist polnudki enam midagi järel, mudane ja õlivahetusi mitte näind kast oli.
Siduritest mitte ühestki pakist midagi võtta polnud kuna kõik surnud.
Sai siis nn "uue" kasti sidurid kogutäiega vanasse kesta tõstetud, kuna see oli tõesti ilus ja korras(sai lahti võetud ja kontrollitud)
Samuti ka vana hüdroplokk seibideks võetud, läbi pestud-puhutud(kompressoriga puhutud muidugi, kuna kopsud nii tugevad ju ometi pole

),kokku lapatud ja külge kruvitud.
Kast sai alla kell 03.00 laupäeva öösel vasta pühapäeva.Kell 03.20 oli auto põhjaalune koos ja sai proovida kasti.
Süüde sisse, tuli kolvidele......TÖÖTAB.
Täna sai siis üle 50 kildi maha proovitud, töötab laitmatult, st. kui enne läks tagurpidi käik rapsides sisse siis nüüd läheb ilusti sujuvalt ja ka kõik muud käigud toimivad laitmatult, vahetuvad sujuvalt niiet ei tunnegi pmtst.
ÜHESÕNAGA TÖÖTAB.
Priit