1. leht 1-st

E32 750i automaatkast

Postitatud: 20.10.2007 12:48 04
Postitas X-driver
Vahetasin kasti ära ja nüüd loobib suvalisi käikke. Auto ise on 91 aasta aga käigukast on 88 aasta autolt. Kas probleem võib olla käigukasti ajus või on midagi muud viga? Kas kellelgil on skeeme e32 käigukasti kohta?

Postitatud: 30.10.2007 01:37 41
Postitas X-driver
TEEMA LUKKU. juba korras nii tegimegi, sisu ümbert ja korras. :D

Re: E32 750i automaatkast

Postitatud: 10.08.2010 00:40 34
Postitas PriitK
Tere!
Mul siis täpselt sama lugu,sai kast vahetatud ja nüüd annab suva käike.Oma auto on 92a ja uus kast 87-88a.Küsimus siis Kuno_T-le:Kas siis muutuks ka midagi,kui nüüd võtan selle venna käest selle nn uue kasti originaal juhtmestiku ja lappan oma autole selle peale.Kas toimetab ka?Või ongi ainuke variant see, et viskan uue sisu vana kesta sisse :?:

Re: E32 750i automaatkast

Postitatud: 10.08.2010 18:48 12
Postitas PriitK
Autol oli diferentsiaal puruks sõidetud ja koos sellega ka kast purustatud.
Edaspidi ei liikunud (A sidur puruks?), õli oli õudus ja lisaks tegi turbiin tagurpidikäiguga lolli häält.
Majanduslikult ei tundunud mõttekas seda vana remontima hakata kuna toimivad kastid on üsna odavad.
Kuna mina Kuno_T teadmisi kastide kohta ei oma siis aastate erinevus selgus hiljem.
Auto muidu isearetatu pole, enne on ainult lõhutud, mitte ehitatud.

Sellepärast, et mitte uute üllatustega kohtuda ma siit kogenenumatelt abi otsingi.

Priit

Re: E32 750i automaatkast

Postitatud: 29.08.2010 23:05 36
Postitas PriitK
Kuno_T :Ma ei saa aru, miks peab nii keerulisi teid käima? Vahel on kõige lihtsam enne tõmblemist vaadata, mis originaalkastil üldse viga on (oli) ja võimalusel korda teha. Samas, kui see auto on juba niigi "siit kivi ja sealt savi", siis mina isiklikult ei taha sellega tegemist teha- neid jamasid ei ole võimalik ette näha, mis selliste "projektikatega" kaasneda võivad või saab neid ehitada ainult ilma garantiideta.

Muud jutud on eespool kirjas, midagi lisada ei ole. Patrik on neid aretisi lõpuni viinud kasti juhtimise osas, kui huvi, võta temaga ühendust või vaheta ise juhtmestikku ja oota uusi üllatusi.
Nii, neelasin alla Hr.Kuno tigeda vastuse ja lammutasin mõlemad kastid laiali, kuna majanduslikult ei jõua 70% meist eestlstest 15k eest mingit kasti remoda või osta. :roll: Vanast kastist polnudki enam midagi järel, mudane ja õlivahetusi mitte näind kast oli. :(
Siduritest mitte ühestki pakist midagi võtta polnud kuna kõik surnud. :shock:
Sai siis nn "uue" kasti sidurid kogutäiega vanasse kesta tõstetud, kuna see oli tõesti ilus ja korras(sai lahti võetud ja kontrollitud)
Samuti ka vana hüdroplokk seibideks võetud, läbi pestud-puhutud(kompressoriga puhutud muidugi, kuna kopsud nii tugevad ju ometi pole :D ),kokku lapatud ja külge kruvitud.
Kast sai alla kell 03.00 laupäeva öösel vasta pühapäeva.Kell 03.20 oli auto põhjaalune koos ja sai proovida kasti.
Süüde sisse, tuli kolvidele......TÖÖTAB.
Täna sai siis üle 50 kildi maha proovitud, töötab laitmatult, st. kui enne läks tagurpidi käik rapsides sisse siis nüüd läheb ilusti sujuvalt ja ka kõik muud käigud toimivad laitmatult, vahetuvad sujuvalt niiet ei tunnegi pmtst.

ÜHESÕNAGA TÖÖTAB. :D :cool:
Priit

Re: E32 750i automaatkast

Postitatud: 30.08.2010 01:13 41
Postitas PriitK
To Kuno_T:
Turbiin läks nagunii juba uue kasti oma, kastis roostest pold jälgegi ja no selles mõttes olid sidurid kõik küpsed et nendega ma kasti poleks julgenud enam kokku lapata,kuigi ketastel sooned ja asjad veel näha, aga vaevalt 1-1,5mm.Samas oli ka selline asi, et keegi ilmselt kunagi oli miskit kastil nokkinud, sest põhja tihend oli silikooniga paigaldatud ja selle silikooni üsnagi suured tükid ujusid kastis absoluutselt igal pool.
Kusuures mis oli kõige huvitavam, oli see, et kui nüüd kast pilbasteks võtta ja hüdroplokk ka alt ära kruttida, siis need kanalid mis kesta enda külge jäävad, nende sees olevatest vedrudest 2 olid naljakalt nurgelisteks läind ja kummist puksikesed-tihendikesed mida nood vedrud surusid olid ka otsas omadega. :shock:
Millest selline asi juhtub?
No ja radikas on esialgu täiesti toimiv veel, kuigi eks kindluse mõtttes tuleks ka see millalgi uue vastu vahetada.
Ja samas on ka arusaadav, et ükski automaatkast ilmselt ei pea sellisele valule vastu, et hommikust õhtuni aint rehvi suitsetatakse nii, et käik sisse, pidur põhja ja gaas põhja.Või ma eksin?