1. leht 1-st
					
				K: Differ
				Postitatud: 18.02.2008 01:39 17
				Postitas Danil523
				Enda 730i -l (e32- 87a) läks siis differ... Küsimus selline et:  Kas diffri sisemus: 
http://www.zone.ee/awto/differ/1.JPG?2 - kus 4* hammasratast sees  e32/e34 peal on universaalsed? -  ja kui mul kaks väiksemat hammasratast puruks 
http://www.zone.ee/awto/differ/2.JPG?2
 kas siis sinna saab sisse aretada näiteks e34 525- e alt diffri hammasrattaid (väiksid) ... või pean otsima aint e32 ja 3.0  diffri osi?
 
			
					
				
				Postitatud: 18.02.2008 12:27 39
				Postitas Danil523
				kas siis keegi pole diffreid lammutand?  Kuna hetkel ühes tükkis differ pakutud, siis oleks hädasti vaja teada kas ikka 730i diffrile saab - 525i diffri sisu sisse?
			 
			
					
				
				Postitatud: 18.02.2008 13:54 41
				Postitas Aare
				Ei ole, 525i all on keskmine differ, 730i all aga suur.
Minuarust mõttetu tegevusega tegeled, tavalised lahtised difrid maksavad alla 1000 kr tükist, ise midagi kokku pusserdades on risk undama saada.
			 
			
					
				
				Postitatud: 19.02.2008 14:55 00
				Postitas Danil523
				Tänud info eest.
  Probleemi lahendasin aga nagu ikka- ilma rahata...
    Oli üks Toyota hiace diffri sisu kust sai endale kaks hammasrattast- neid sai relaka ja küljelihvijate abil parajaks ja asi toimib nagu loom 

 -  tulemuseks toimiv differ 

   Täna sai isegi sõidetud ja tulemus 5+ (esialgu)
 
			
					
				
				Postitatud: 19.02.2008 16:48 21
				Postitas aise
				IRW 

 
			
					
				
				Postitatud: 19.02.2008 16:51 21
				Postitas VeikoS
				Danil523 kirjutas:Tänud info eest.
  Probleemi lahendasin aga nagu ikka- ilma rahata...
    Oli üks Toyota hiace diffri sisu kust sai endale kaks hammasrattast- neid sai relaka ja küljelihvijate abil parajaks ja asi toimib nagu loom 

 -  tulemuseks toimiv differ 

   Täna sai isegi sõidetud ja tulemus 5+ (esialgu)
 
Sa nagu Jan Uuspõld selles Automaailma reklaamis 

 
			
					
				
				Postitatud: 19.02.2008 20:06 17
				Postitas Danil523
				See on kõik tingitud mul sellest et oman 2* e39  525tds ja neid hoian korras  

 - e32 aga on nii  kord kuus saab sõidetud  ja seega ei taha sellesse kuidagi üldse investeerida. E32 sisse on hiljuti sisse maetud ülevaatused kindlustused ja talverehvid + aasta tagasi mootori remont+ paar kuud tagasi kardaani ja kasti jupid+ värvi rooste eemaldused- see teeb juba minu e32 turuväärtuse  

    (unustain märkida ka seda et kõik tööd on tehtud omas garaazis+omade kätega+oma tööriistadega) **** kahetsen et üldse selle auto ostsin......paha hakkab....