1. leht 2-st
					
				Hääl nagu diislil?
				Postitatud: 24.12.2004 14:25 43
				Postitas Erki
				Selline küsimus et mis võib häda olla kui külmalt käivitades on kuskil 2 minutit nagu diiselmootori hääl ,siis kaob ja kõik.Vbl see on normaalne aga vaevalt ..eks targemad tea?
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.12.2004 15:05 20
				Postitas Raino
				Millise mootoriga on tegu.
Kas seda teeb kogu aeg või ainult külmade ilmadega.
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.12.2004 15:05 47
				Postitas meph
				Räägi sellest ka, et mis auto sul on ja mis mootoriga.
Tavaliselt tekitavad sellist häält hüdrotõukurid.
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.12.2004 15:49 50
				Postitas Erki
				Ok vabandust minu viga et mootorit ei maininud .Tegu siis 318i e 36 kerega autoga ,see vist seal m40 mootor.ja ennem pole täheldanud ainult külma ilmaga selline asi
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.12.2004 17:45 06
				Postitas Tarvo
				Vaheta õli ära!
			 
			
					
				
				Postitatud: 24.12.2004 19:24 41
				Postitas Milbuck
				hüdrotõukurid, täna õnne et sul neid nii vähe on
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 01:42 27
				Postitas Erki
				Õli vahetus oli autol a la 2 kuud tagasi ,sai täissünt sisse pandud .....hüdrotõukurid..hmm kas need peab ära vahetama ?
Palju nad maksavad jne jne äkki keegi targem annab nõu?
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 01:43 54
				Postitas Erki
				Et kui on asi nendes tõukurites kas siis ongi nii et nad mingi aeg teevad häält ja siis kõik korras jälle ( nii paari minuti pärast peale külmakäivitamist)
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 03:16 45
				Postitas Tom
				Pihustid teevad vist ka häält (ja kui ma ei eksi siis vahest aitab pihusti puhasti kasutamine), lambist ei maksaks vist kohe nookureid vahetama hakata.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 03:30 22
				Postitas meph
				Pihustid teevad nõrka tiksumishäält. See on normaalne. Kõvem klõbin tavaliselt, mis tekib külma mootoriga ja hiljem ära kaob, on hüdrotõukurid. Normaalne on, kui hüdrod kõlmast peast paar sekundit klõpsivad(täituvad õliga), aga kui paar minutit juba klõbisevad, siis on võimalus, et midagi juba nihu veidi. 1 hüdrotõukur maksab kusagile 300 krooni kanti. M40 mootoris on 8 klappi, igal klapil 1 tõukur.
Minul on näiteks nigelam lugu. 4 klappi per siliner ja silindreid kuus, seega 34 tõukurit, millest ka mõni kindlasti vahetust tahaks saada. Kõigi vahetamine oleks juba päris kallis 7200 pluss töö :>
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 10:58 09
				Postitas Tambet_A
				Meph kirjutas:
Minul on näiteks nigelam lugu. 4 klappi per siliner ja silindreid kuus, seega 34 tõukurit
4*6=34 
 
  
  
 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 11:12 40
				Postitas Viljar
				Ja palun ärge mõnitage diislit, vähemasti BMW diislit, ma saan aru et kirjutad lagiseb nagu mersu diisel, vat sellest ma saan aru 

 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 11:22 45
				Postitas meph
				typo... 2 ja 3 on suht lähestikku klaveril... tahtsin 24 õelda.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 11:31 01
				Postitas Erki
				Teab keegi mõnda norm kohta tallinnas peale UM kus neid tõukureid saab kontrollida ja vbl tõesti asi äkki ainult pihustites.Et kui see n ö  mersu diisli hääl on kas on võimalik et läbi on omadega ainult üks tõukur v paar ,või tuleks ära vahetada kõik tõukurid?
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 19:55 52
				Postitas Olts
				Mismoodi seal UM-s neid kontrollitakse???
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 20:18 09
				Postitas Erki
				Ei vbl ei saa UM neid kontrollida ,see oli lihtsalt oletus.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 20:55 35
				Postitas juustusviki
				Kui vahetad siis juba kõik tõukurid,endal oli peaaegu sama lugu,vahetasin kukkvõlli ja nookurid ainult,pärast kokku ladumist selgus kohe,et oleks pidand ka tõukurid ära vahetama.
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 21:04 41
				Postitas Erki
				njah õigus sul kindlasti aga ma poel 100% kindel et asi selles
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 21:23 19
				Postitas Svenp
				Normaalne on kui klõbin kestab mõne sekundi peale käivitamist.
Suht kindel, et su autol on nukkvõll ära kulunud -- M40 häda. Tõukurite vahetus on tagajärje, mitte põhjusega tegelemine.
Tutvu
http://ingo.koeth.bei.t-online.de/
täpsemalt
http://ingo.koeth.bei.t-online.de/nocke.htm 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 22:38 40
				Postitas Erki
				Mis see probleemi likvideerimine umbes maksma võib minna ja kui asjaga viivitada kuhu see viib?
			 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 22:54 34
				Postitas Raino
				Ma arvan nii et pole mõtet leierdada siin. Käi ära inimese juures kes on nende mootoritega tegelenud. Soovitan siit foorumist kasutajat 
Valdek  tema teab neid asju hästi.
 
			
					
				
				Postitatud: 25.12.2004 22:57 30
				Postitas Raino
				Muide kui on huvi selle mootori ehituse kohta siis võtta Valdekuga ühendust tal üks selline hetkel laiali võetud 
..
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.12.2004 13:06 05
				Postitas Erki
				mis selle  nukkvõlli hind võiks umbes olla?
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.12.2004 13:56 55
				Postitas 313
				Kle kui sa külma mootori tööle paned, siis vaata kaua põleb õli tuli .....Kui õlifilter on tuxsis, siis kolisebki mootor külmast peast niikaua kui suudab õli
surve üles pexsta 
 
  
 
			
					
				
				Postitatud: 26.12.2004 14:05 26
				Postitas kiire-lauri
				minul läks 6k maksma m40 nukvõllide ja selle crapi vahetus. Igatahes muidu hea mootor,võtab vähe bensu jne
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.12.2004 15:42 58
				Postitas Erki
				filtri vahetasin just  2 kuud tagasi .....aga see mure ma arvan et kaob nii kui ilmad soojemad...ma ei tea kuhu see asi võib viia kui õigel ajal ära ei tee ,samas vbl ei ole ka hullu midagi v mis arvate ...6 kilone remont on suht karm värk
			 
			
					
				
				Postitatud: 26.12.2004 23:48 53
				Postitas 313
				nagu minu meelest on asi sedasi et said mingi sita õlifiltri eks jätad auto seisma, õli vajub ära paned hommikul tööle siis õlipump ei jõua kohe ülesse õli peksta ,siis ta sul klõbiseb nagu diisel..
			 
			
					
				
				Postitatud: 27.12.2004 13:44 45
				Postitas Lauri_B
				Erki kirjutas:filtri vahetasin just  2 kuud tagasi .....aga see mure ma arvan et kaob nii kui ilmad soojemad...ma ei tea kuhu see asi võib viia kui õigel ajal ära ei tee ,samas vbl ei ole ka hullu midagi v mis arvate ...6 kilone remont on suht karm värk
mida niisama ikka jahvatad mine käi asjatundja juures ära ning vaadake mis täpsemalt viga 
 
 
ja pealegi kui see remont lähebki esialgu maksma 6k siis see siiski odavam kui hiljem juba terve kaan vajab remonti koos kõikide jubinate välja vahetamisega võid juba teise 6k juurde liita 

 
			
					
				
				Postitatud: 27.12.2004 19:11 43
				Postitas juustusviki
				Mul üle 1 kasutatud,kuid korralik nukkvõll,kui huvi võta ühendust.
			 
			
					
				
				Postitatud: 27.12.2004 19:25 15
				Postitas Erki
				mis sa hinda tahad ja palju nad muidu maksavad ?